Gå til innhold

Er mannen/kjæresten din barbert?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Bare en liten undersøkelse av nysgjerrighet. Er typen/samboeren/mannen din barbert nedentil?

Liker du at han er det/ikke er det?

Si gjerne litt om hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typen min er IKKE barbert nedentil. Var sammen med en som var, og syns i grunnen ikke det var noe særlig. Fint for han, sikkert (spurte aldri...), men får litt en ung-gutt-følelse. Liker å vite at jeg har en MANN mellom beina :ler:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Han er verken barbert eller stusset. Liker han helt som han er :)

Skrevet

Han fjerner det grovste - så ikke han stikker meg :fnise:

Skrevet

Stort sett trimmet, det er dette jeg foretrekker, men hender han tar allt og det kan være en veldig koslig overraskelse :lur:

Skrevet

Stort sett aldri, han gjorde det en gang, men jeg syns ikke det slo an.. Tror han lukta lunta, har i hvertfall ( heldigvis ) droppet det siden. Det er nesten det mest avtennende jeg vet.

Gjest lykkelitn
Skrevet

mmmm... helt glattbarbert er nok det beste synes jeg ;)

Skrevet

Jeg orker ikke en skog nede der, så å klippe litt må til!

Men, han får ikke lov til å ta vekk alt eller det meste, det syns jeg er så fælt.. Han ser så naken ut da, der ser ut som en ustekt kylling eller noe da :fnise:

Og jeg vil også at han skal være mann nedentil, orker ikke et underliv som smågutter har!

Gjest lykkelitn
Skrevet

smak å behag :)

skal innrømme det kansje ser litt ¨smågutt¨ ut, men følelsen er jo fantastisk! :D

iallefall om man skal ta den oralt ;) deilig å slippe lange hår, eller små stikkende forsåvidt;p

og det synes jeg går begge veier. om det er dama eller mannen som er barbert :)

Skrevet

Jeg liker at han er barbert nedentil. Vi barberer oss av og til, enten selv eller så gjør vi det på hverandre, det er litt pirrende forspill... Jeg synes pikken hans ser større ut og jeg har mer lyst til å suge den når den er uten hår. Da belønner jeg ham ved å ta den langt ned i halsen, så langt jeg klarer... :lur:

Skrevet

han er ikke barbert, og det liker jeg. vil ha en mann, ikke en liten gutt.

skjønner ikke helt at håret kan stikke... det er jo mykt. og det er ikke hår der man evnt suger.

Skrevet

Min har heldigvis aldri fått det for seg å barbere seg nedentil, og godt er det! Hadde en eks som prøvde det èn gang - og det var virkelig en gang for mye. Så utrolig tåpelig ut, og herregud som det stakk når han ikke var fullstendig nybarbert (og tok jo uker å gro ut igjen nok til å slutte å stikke).

Skjønner ikke "bedre å suge uten hår" argumentet, merker da ikke noe til hårene når jeg suger! Er jo bare hår nede rundt "rota", og munnen min er iallefall ikke stor nok til å nå ned dit når jeg suger. Ikke at det ville gjort meg noe uansett.

Myke og gode er de hårene også, kan ligge lenge og la fingrene gli gjennom dem bare.

Skrevet

Ja :) Og jeg liker det best slik. Hvorfor? Fordi det er mer "rent", behagelig å holde på med og mer turn on, synes jeg :)

Gjest lykkelitn
Skrevet
han er ikke barbert, og det liker jeg. vil ha en mann, ikke en liten gutt.

skjønner ikke helt at håret kan stikke... det er jo mykt. og det er ikke hår der man evnt suger.

kommer jo ann på hvor du suger da. om du holder deg oppe ved hodet eller om du prøver å bre leppene dine helt ned til skaftet(der det gjerne er hår). eller kansje du liker å suge litt på ballene også, der kan det godt være hår.

det kan til å med stikke under vanelig tradisjonellt samleie i misjonærstilling. vist du er glattbarbert og han har små stikkende hår, så kan det fort ¨gnage¨ litt på musa di :)

Skrevet
kommer jo ann på hvor du suger da. om du holder deg oppe ved hodet eller om du prøver å bre leppene dine helt ned til skaftet(der det gjerne er hår). eller kansje du liker å suge litt på ballene også, der kan det godt være hår.

det kan til å med stikke under vanelig tradisjonellt samleie i misjonærstilling. vist du er glattbarbert og han har små stikkende hår, så kan det fort ¨gnage¨ litt på musa di :)

Heller piggsvin enn skog :P

Skrevet

Som regel er han det, og det synes jeg er greit da det ellers kan stikke eller bare være i veien :)

Gjest lykkelitn
Skrevet
Heller piggsvin enn skog :P

hehe joda, vist man skal suge så.

men siden jeg selv er barbert så er det enten masse skog eller ingenting jeg synes er best, slik att man iallefall kan knulle uten att musa er rød og irritert etterpå:P så lar jeg heller vær å suge til mannfolke har tatt barberhøvlen fatt ;)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Som oftest er alt barbert vekk, og det liker eg. Kan ikkje fordra kjønnshår :spy:

Skrevet
Ja :) Og jeg liker det best slik. Hvorfor? Fordi det er mer "rent", behagelig å holde på med og mer turn on, synes jeg :)

Helt enig :) Både på meg og på han... Og det blir ikke "unggutt" her heller ,han har masse hår på brystet, magen og nedover...

Gjest lykkelitn
Skrevet
Helt enig :) Både på meg og på han... Og det blir ikke "unggutt" her heller ,han har masse hår på brystet, magen og nedover...

hmmf... vet ikke helt hva det er med meg da, jeg liker bare ikke hår.

jeg begynte å barbere meg selv før jeg ble seksuellt aktiv, kunn fordi det føltes bedre å mer hygienisk.

men når det kommer til kroppshår på menn så syns jeg det er gyselig me hår på rygg å bryst. det eneste jeg synes er sexy er den lille veiviseren, helst bare fra navlen og ned. heldigvis har jeg funnet meg en med lite kroppshår, men jeg ligger ofte med pinsett å river ut de svarte lange håra på brystkassa hans:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...