Merethe_81 Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Skal til Oslo til helgen sammen med mine foreldre, og vil bestille ett hyggelig sted å spise på lørdag kveld. Er helt blank på hvor - kan noen komme med et godt tips? Supert hvis det er i området Grensen, Stortorget eller Youngstorget. Fortrinnsvis ikke asiatisk, palestinsk osv, og ikke Big Horn. Prisklasse sånn midt på treet... Anyone?
Bex Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Balthazar ligger ved Stortorget, og har nydelig mat! (kanskje medium pluss dyrt...) Ellers er Dinner bra (ved Nasjonalteateret) og Arakataka som Venus nevner. Donald er ikke noe særlig for foreldre, synes jeg, da. Vi bruker det som after-work-sted, og de har mest burgere og salater og sånn. Ikke dit jeg ville gått for å kose meg en lørdag kveld
Shenanigan Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Synes denne er kjekk: Vibb Håper dere får en hyggelig tur!
venus_ Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Balthazar ligger ved Stortorget, og har nydelig mat! (kanskje medium pluss dyrt...) Ellers er Dinner bra (ved Nasjonalteateret) og Arakataka som Venus nevner. Donald er ikke noe særlig for foreldre, synes jeg, da. Vi bruker det som after-work-sted, og de har mest burgere og salater og sånn. Ikke dit jeg ville gått for å kose meg en lørdag kveld De har jo også feks entrecote og breiflabb. Men onkel donald blir utested sent på lørdagskvelden, så er nok lurt å gå dit litt tidligere på kvelden isåfall. Eller mye mat per porsjon til greie priser.
Merethe_81 Skrevet 10. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2009 Tusen takk for at dere tar dere tid til å svare Jeg har en superkresen pappa, som for en gangs skyld skal prøve noe annet enn biff, så derfor trenger jeg ett sted hvor det ikke er for fancy mat og det ikke er pasta/nudler/sushi osv. Vi skal spise ved 18-tiden, skal på Mamma Mia etterpå.. Sjekker ut de forslagene dere har kommet med her. Onkel Donald har ikke meny på nett
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Liker Bella Napoli i Storgata. Gå på Vibb.no og sjekk anmeldelsene der. Herlig italiensk, har mye mer enn bare pasta, gode priser og fantastisk betjening.
Sani Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Hei. Prøv Borggården, www.borggarden.no. Bra utvalg av mat og greie priser i tillegg :-)
Serenity88 Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 Tapas? Vann og brød er et veldig koselig sted Lokaler i det gamle fengselet, veldig god mat og avslappet stemning! Ligger på Grønland da http://www.vannogbrod.no/index.php
springerinne Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Havsmak er kjempebra. Nydelig fisk til en ok pris:) Anbefales!
Gjest Frid Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid
Colargol Skrevet 11. november 2009 #12 Skrevet 11. november 2009 Habibi Arabisk mat på sitt beste, og herlige lokaler (utsikten er så som så, ligger i krysset rett ved Gunerius). Spiste her for mange år siden første gang, og gleder meg alltid til å komme tilbake til "hulen" min!
Nelly Pelly Skrevet 11. november 2009 #13 Skrevet 11. november 2009 restaurant Fjord er fantastisk. De har en meny med 5 retter som byttes hver uke. Denne uken er det: Ukens Meny uke 46 stekt tunfisk syltet poc choi, sjøgress, thai vinaigrette *** sjøkrepssuppe med kamskjell, ørret og fennikel *** stekt kveite 3 typer rødbet, spisskål og haricot vertes, beurre blanc *** røkt og posjert torsk jordskokkpuré, shiitakesopp, blomkål og sesonginspirert saus *** velg mellom ost, dessert eller friske frukter Du velger selv hvor mange retter du vil spise, og 5 retter koster ca 500kr og du får en spesielt tilpasset vinmeny til ca 500kr(ett glass til hver rett + +). i tillegg fikk vi servert 3stk bittesmå retter innimellom. Fantastisk kult lokale og flinke servitører. Anbefales
Merethe_81 Skrevet 11. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 11. november 2009 Tusen takk for mange gode svar Valget falt på Bella Napoli denne gangen, der fant til og med pappa noe han likte Så får heller jeg og kjærsten sjekke ut de andre ved en senere anledning!
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. november 2009 #15 Skrevet 11. november 2009 Tusen takk for mange gode svar Valget falt på Bella Napoli denne gangen, der fant til og med pappa noe han likte Så får heller jeg og kjærsten sjekke ut de andre ved en senere anledning! YAY! :D
MissStiles Skrevet 13. november 2009 #16 Skrevet 13. november 2009 Tusen takk for mange gode svar Valget falt på Bella Napoli denne gangen, der fant til og med pappa noe han likte Så får heller jeg og kjærsten sjekke ut de andre ved en senere anledning! Liker også den restauranten!! Så bra valg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå