Gå til innhold

Brudekjolestørrelser på Maggie Sottero

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet

Hei! Noen som har erfaring med maggie sottero kjolene med snøring i ryggen? Etter å ha målt kroppen er jeg omtrent akkurat midt mellom målene for en 2 og en 4. Hvilken bør jeg da bestille? En 2 ville jo kanskje være for stram, mens en 4 ville kanskje snøres helt sammen så det dekorative med snøringen i ryggen ikke kom til syne? Noen inspill? :)

Gjest Rampolina - på kveldsvakt!
Skrevet
Hei! Noen som har erfaring med maggie sottero kjolene med snøring i ryggen? Etter å ha målt kroppen er jeg omtrent akkurat midt mellom målene for en 2 og en 4. Hvilken bør jeg da bestille? En 2 ville jo kanskje være for stram, mens en 4 ville kanskje snøres helt sammen så det dekorative med snøringen i ryggen ikke kom til syne? Noen inspill? :)

Vær obs på amerikanske og engelse str :)

Bare sånn obs. Ellers får jeg kjolen min om ikke lenge og kan svare deg bedre da.

Skrevet

Tror du det er amerikanske eller engelske størrelser på kjolene i norske butikker?

Skrevet

Hvilke str er dette? Er det engelske og/eller amerikanske?

Også kan det hende TS ikke skal kjøpe kjole i en norsk butikk.

Skrevet

I lillestrøm (Kristins Brudesalong) fører de MS kjoler med US str. Men de har konvertert til ca str så man vet hva det tilsvarer i norske.

men siden MS kjoler er basert på US og italienske str, så er det ofte ikke et naturlig samsvar mellom hva du tror du kjøper og hva du faktisk får, så det lønner seg å prøve eller måle slik som du har gjort. Om du er midt i mellom så hadde jeg gått for 4. Ryggen får du ikke snurpet sååå mye igjen at snøringen ikke syntes.

Om du skal ned i vekt så er kanskje 2 ok, men 2/4 er jo små str så vektreduksjon er mest sannsynlig ikke et behov. :)

Skrevet

Hvis jeg ikke tar feil så er vel det 32 eller 34?

Da trenger man virkelig ikke å gå ned i vekt! ;)

Skrevet
Hvis jeg ikke tar feil så er vel det 32 eller 34?

Da trenger man virkelig ikke å gå ned i vekt! ;)

haha, nei det var det jeg tenker og! ;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...