Karry Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Jeg har kjipe tynne negler og har lyst til å få dem penere. Men jeg kjenner ikke til alternativene eller markedet i Oslo. SKjønner det er acrylnegler (ødelgger neglene?), mens noen snakker om "gel". Jeg trenger noe som ikke gjør vondt verre og som jeg ikke må fikse på hver eneste uke akkurat. Noen erfaringer?
Pusill Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Jeg har kjipe tynne negler og har lyst til å få dem penere. Men jeg kjenner ikke til alternativene eller markedet i Oslo. SKjønner det er acrylnegler (ødelgger neglene?), mens noen snakker om "gel". Jeg trenger noe som ikke gjør vondt verre og som jeg ikke må fikse på hver eneste uke akkurat. Noen erfaringer? Du må ikke finne på å sette på hverken gele eller acrylnegler.De ødelegger neglene dine for godt.Det jeg kan råde deg til er å bruke negleforsterker.Noen har fra naturens side tynne,skjøre negler mens andre har tykkere og sterkere negler.Har du alltid hatt neglene dine som de er nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå