Sunshine Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Vi skal på bryllupsreise i begynnelsen av august og lurer på hvor vi skal dra. Vi har ikke verdens største budsjett, og vurderte derfor Thailand, men det er jo regntid der da. Har noen tips til andre fine steder som ikke koster så fryktelig mye? Budsjett ligger et sted rundt 20 000
springerinne Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Vi skal på bryllupsreise i begynnelsen av august og lurer på hvor vi skal dra. Vi har ikke verdens største budsjett, og vurderte derfor Thailand, men det er jo regntid der da. Har noen tips til andre fine steder som ikke koster så fryktelig mye? Budsjett ligger et sted rundt 20 000
springerinne Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Heisan, vi reiste til Chamonix på bryllupsreise i slutten av mai. Flydde til Geneve og kjørte rundt omkring i alpene. Det var fantastisk. Du har så mange muligheter i alle kanter. Ellers er Gardasjøen i Nord Italia fantastisk. Der kan du bade og sole deg, reise på utflukter til Venezia, Dolomittene, vindistriktene. New York er også en herlig by. Det var morgengaven fra min mann. Storkoste oss. Kan anbefale hotell: http://www.parkcentralny.com/ Lykke til:)
Sunshine Skrevet 11. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2009 New York og Venezia er steder vi begge har lyst til å besøke. Men 2 uker disse stedene blir kanskje litt for lenge? Selvsagt, en kombinasjonsreise hadde også fungert fint, men da vil jeg ha alt planlagt fra et selskap. Jeg har reist så mye på egenhånd at jeg drømmer om at alt ligger til rette for meg på bryllupsreisen.
gard Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Hei Er det først og fremst strandtur du er på jakt etter? Kona og jeg var på tur til Italia i Toscana og det var nydelig men der var det ikke så mye strand akkuratt. Men hotellet hadde basseng som si kunne kaste oss uti. På den turen ble fokus god mat, god vin, utforsking av småbyer rundt i Toscana etc. Ellers har jeg vært i Thailand flere ganger i regntiden og jeg synes ikke at det har vært noe stort problem :-) Se ellers hjemmesiden min for reisebrev fra forskjellige plasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå