Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vanessa
Skrevet

Ser at enkelte her inne skriver at de har kontakt via MSN. Hva er det for noe? Er det det samme som MSN Messenger kanskje - og hva er forøvrig det? :rødmer over min egen uvitenhet: :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

microsoft messenger. Et lite chatte program som fungerer på samme måte på icq

Skrevet

Å snakke på MSN betyr å bruke MSN Messenger. Det er ett lite enkelt program som ikke tar stor plass på maskinen og som ikke har masse dilldall slik som ICQ.

Mae

Gjest Anonymous
Skrevet

MSN er MicroSoft Network.. ;) Ikke det samme som msn-messenger..

Skrevet
MSN er MicroSoft Network.. ;) Ikke det samme som msn-messenger..

Vanessa skjønte nok hva jeg mente uansett Gjest.

Mae

Gjest Anonymous
Skrevet

Vanessa skjønte nok hva jeg mente uansett Gjest.

Mae

Oida.. Det var meg, jordbær.. :oops:

Glemmer at jeg ikke er logget inn.. beklager. ;) Var ikke ment surt.

Gjest Embla s
Skrevet
Ser at enkelte her inne skriver at de har kontakt via MSN. Hva er det for noe? Er det det samme som MSN Messenger kanskje - og hva er forøvrig det?  :rødmer over min egen uvitenhet:  :oops:

Ta det med ro, Vanessa. Du er i godt selskap ( :oops: ) For ikke å snakke om hva er ISQ??? :roll:

Skrevet

MSN står for Microsoft Network. msn.com f.eks er microsoft sin webportal (utgangspunkt for surfing).

Den grønne mannen man kan sende meldinger gjennom heter MSN Messenger - før kalt IM (instant messenger). Teknologien heter Instant Messaging, mens produktene heter MSN Messenger, Yahoo! Messenger, icq ( i seek you) osv.

Å kalle MSN Messenger for MSN blir..hm..ikke helt blink.

(fritt etter tidligere innlegg inkl copy&paste)

Skrevet

ISQ betyr egentlig "I Seek You" - altså jeg søker deg!! Jeg anbefaler IKKKKKKKE isq. Forbaska MAS er det å ha den derre greia!! Hvis du logger deg av på en mandag og på en onsdag kan du banne på at du får MINST 20 meldinger fra patetiske og tragiske og ikke minst DESPERATE mannfolk fra land som Tyrkia, Marokko etc etc som spør om "are you pretty.i'm boy 22 year old. you marry me in norway?"

UUUUUURK sier jeg bare!!

MSN er da MYE bedre fordi det er vanskeligere å legge seg til en liste hos en msn'er. Vel nok må du også bli godkjent som på isq'en men du slipper det forbanna maset!!!

Gå på www.msn.no og laste ned versjon 6.0 - den ANBEFALES! :)

Selv har jeg hatt msn i ca 4 år og har ikke hatt noen problemer med det. Men det skal nevnes - det _anbefales_ at du kjører enten 2000 eller XP operativsystem

Lykke til:)

Scorpina

Skrevet
ISQ betyr egentlig "I Seek You" - altså jeg søker deg!!

ICQ, ja. Ikke ISQ (det ville ha blitt uttalt ai ess ku og ikke ai, see kuu).

Jeg anbefaler IKKKKKKKE isq. Forbaska MAS er det å ha den derre greia!! Hvis du logger deg av på en mandag og på en onsdag kan du banne på at du får MINST 20 meldinger fra patetiske og tragiske og ikke minst DESPERATE mannfolk fra land som Tyrkia, Marokko etc etc som spør om "are you pretty.i'm boy 22 year old. you marry me in norway?

Først må du ikke alltid være visible. Jeg får aldri slike meldinger når jeg er invisible. Vennene mine ser meg allikevel, fordi de er satt til "alltid visible".

Så må du ikke tillate noen som ikke er på din liste å sende deg meldinger eller legge deg til på sin liste.

UUUUUURK sier jeg bare!

Lær deg programmet før du hyler så høyt om dette...

Skrevet

ISQ betyr egentlig "I Seek You" - altså jeg søker deg!! Jeg anbefaler IKKKKKKKE isq. Forbaska MAS er det å ha den derre greia!! Hvis du logger deg av på en mandag og på en onsdag kan du banne på at du får MINST 20 meldinger fra patetiske og tragiske og ikke minst DESPERATE mannfolk fra land som Tyrkia, Marokko etc etc som spør om "are you pretty.i'm boy 22 year old. you marry me in norway?"  

:hoho::hoho:

Brukte ICQ før, men liker ikke den pga for mye spam.

Men å få mld fra div menn rundt i europa /afrika har jeg aldri

opplevd, tror det er pga jeg ikke skrev opplysning om meg selv,

om jeg er ei jente, alder, fra hvor. de alle felt var blank hos meg.

Men ICQ suger helt maks <---- min mening.

så jeg bruker MSN og er kjempefornøyd :D

Skrevet
Men ICQ suger helt maks  <---- min mening.

så jeg bruker MSN og er kjempefornøyd :D

Da har du ikke brukt det på "riktig måte" - det er min mening!

Skrevet

Jøsses da!! Hva er "riktig" og hva er "feil"?! Jfr din kommentar til meg litt lenger oppe på siden. Jovisst, blokkerte jeg for de jeg ikke ville ha der inne og joda, jeg sto som regel i "offline"modus nettopp for å slippe det maset fra despe karer around the world - - Blokkere kan man jo såklart også gjøre på msn'en hvis man finner ut at mennesket man snakker med er helt ufordragelig. Men, det er jo ikke nok at DU sletter vedkommende fra din liste. Du står jo like herlig på vennelista "på andre side" - så da er blokkeringa ypperlig!!

Men, mitt poeng er at det er _flere_ aktive søkere på icq'en kontra msn'en og man får ikke ørten meldinger som popper opp fra (som oftest) ikke-ønskelige personer.

Anser da den diskusjonen som avslutta for min del 8)

Skrevet

Jøsses da!! Hva er "riktig" og hva er "feil"?! Jfr din kommentar til meg litt lenger oppe på siden. Jovisst blokkerte jeg for de jeg ikke ville ha der inne og joda, jeg sto som regel i "offline"modus nettopp for å slippe det maset fra despe karer around the world - - Blokkere kan man jo såklart også gjøre på msn'en hvis man finner ut at mennesket man snakker med er helt ufordragelig. Men, det er jo ikke nok at DU sletter vedkommende fra din liste. Du står jo like herlig på vennelista "på andre side" - så da er blokkeringa ypperlig!!

Men, mitt poeng er at det er _flere_ aktive søkere på icq'en kontra msn'en og man får ikke ørten meldinger som popper opp fra (som oftest) ikke-ønskelige personer.

Anser da den diskusjonen som avslutta for min del 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...