Gå til innhold

Frirkantete vaser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter blanke firkantete vaser og har funnet kun i en bryllups pynt butikk på nett, decorium, er det noen som vet om rimelige slike vaser, skulle gjerne ha kjøpt den som jeg fant med er nødt til å ha 20 stk :sjenert: og til en pris av 99,- pr stykk blir det litt i overkant :ler: og hva skal jeg med 20 blanke vaser ETTER bryllupet :ler::sukk:

Noen tips til bryllupsbutikker på nett som kanskje har slike?

Her kan dere se bilde av en slik som jeg tenkte på: blank firkantet vase

Kan jo nevne at jeg fant noen inne på ebay, men de var i minste laget (kun for tlys og se sendte ikke til Norge)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet

Både Nille og Ikea har sånne. :jepp:

Skrevet

Nærmeste ikea er over 50 mil unna :tristbla: og jeg har vært inne på alle nille butikkene i nærområdet, de har ikke lengre de store firkantete vasene, ute av produksjon og sendt tilbake, kun de små for tlys igjen. :kjefte:

Skrevet

Hvor får du 2500 fra? det er hvis Ikea skal frakte selv. Småvarer sendes per post og koster 190, - i frakt.

Skrevet
Hvor får du 2500 fra? det er hvis Ikea skal frakte selv. Småvarer sendes per post og koster 190, - i frakt.

Det går på postnummer og siden ikea er såpass langt unna meg når det gjelder postnr så blir frakt 2500 siden de ikke kan frakte selv. :fnise:

Skrevet

Hva med europris eller andre billigkjeder. Kjeder a la Clas Ohlson kan også finne på å plutselig ta i noen slike partier. Hva med Coop Obs eller Mega?

Skrevet

Postpakke 190,-

Vi sender varene som postpakke® hvis mulig. Postpakken har målene 120×60×60 cm og maks 30 kg. Postpakke koster det samme i hele Norge.

Jeg har bestilt småvarer per post fra Ikea selv, og bodde på den tiden i Ålesund;ingen Ikea på vel 30 mils avstand. Nemo problemo. bestilte noe bestikk og kjøkkenting. Så skjønner enda ikke hvor du får 2500,- fra. 190,- koster det om de sender noe per post.

Skrevet

Snakket nettop med ikea i trondheim, nr 1 vasen er for liten, og de kunne ikke sende glassvarer i posten hjem til meg var svaret jeg fikk.

Skrevet (endret)
Hva med europris eller andre billigkjeder. Kjeder a la Clas Ohlson kan også finne på å plutselig ta i noen slike partier. Hva med Coop Obs eller Mega?

Jysk!! ??

Claes ohlson, jysk og europris hadde heller ikke, har sjekket :snurt: har også sjekket jula og coop obs.

Endret av Christal
Skrevet

Kjedelig med Ikea, gikk greit for meg, men jeg bestilte ikke jo glass.. er forøvrig mange på ebay med firkantede glassvaser som sender worldwide.

Skrevet

Takk for tips og all hjelp Xtra_lilje :klemmer: kanskje de 5x5x5" kan gå.. kan jo kjøpe et par stk og se ..

Skrevet

Jeg lånte 20 vaser hos den lokale blomsterhandleren her. Du kan jo sjekke om det er mulig der du bor :)

Skrevet (endret)
Jeg lånte 20 vaser hos den lokale blomsterhandleren her. Du kan jo sjekke om det er mulig der du bor :)

:klemmer: Det var en kjempe ide som jeg bare MÅ sjekke ut :5:

Takk for tipset!

Måtte du betale for det?

Endret av Christal
Skrevet (endret)

Nei, jeg betalte ikke :)

Og 20vaser er ikke mye å ha igjen etter bryllupet. Jeg lurer på hva jeg skal med de over 100 stk små blanke telysestakene mine..... (2.5kr på Europris)

Endret av Nelly Pelly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...