Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 9+6 i dag, og begynner å merke at dongeribuksene sitter litt stramt.. Eller.. ikke direkte stramt, men det er ubehagelig å ha noe som presser på magen min.. På jobb bruker jeg dressbukser - de går noen uker til - og foreløpig "kvier" jeg meg litt for å rase inn på HM og kjøpe gravidklær..

Når kjøpte dere de første klærne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag köpte mina första gravidbyxor när jag var i vecka 9 eller 10 - då hade jag vuxit ur de flesta av mina vanliga byxor.

Sen använde jag klänningar/kjoler rätt så duktigt under första tiden, de passade fortfarande och det var ju sommarväder. Jag har också köpt en eller två kjolar/skjört med resår, de kan jag ha både nu och efteråt.

Jag tycker det är skönare att ha ett par byxor som passar och som är töjbara (med strikk) än att hitta på nödlösningar med gummiband i knapphål osv. Rådet att köpa vanliga byxor i en storlek större tycker jag är dåligt - de växer man ju snart ur! Det finns mammabyxor både för små och stora magar.

Lycka till med magen ragnhils

Gjest Anonymous
Skrevet

Du ska handle akkurat når du føler for det selv!!!

Mange gravidklær er laget slik at de kan justeres større etterhver som du vokser, og dermed kan de brukes fra et tidlig stadium.

Det er veldig ubehagelig å gå med trange bukser uansett hvor tidlig i svangerskapet du er. Dermed er det en smaksak om en ønsker å gå i treningsbukser eller finere gravidbukser.

Jeg kjøpte meg en dongeri-gravidbukse i ca uke 11-12 denne gangen og den var kjempefin på fordi om magen ikke var så stor.

Ellers så har jeg brukt ordinære tøyelige gensere og topper hele svangerskapet.

Som sakt er dette en smaksak, så du bør gjøre det du ønsker selv.

Noen går med sin gamle dongeribukse til de er langt over halve svangerskapet mens noen kan glemme dette fra de første ukene... :ler:

Skrevet

Takk for hjelpen jenter!

Det ligger an til en tur på HM likevel i dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...