Gjest Bertil Skrevet 10. november 2009 #1 Del Skrevet 10. november 2009 Hei, jeg skal begynne å date en gutt som er lavere enn meg. Jeg er ca. 180 cm og han er ca. 170 cm. Han er utrolig snill, men jeg hører fra folk og veninner at en mann skal være høyere i et parforhold, og det å ha lavere mann som partner er tabu. Vil gjerne høre deres formening og råd. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 10. november 2009 #2 Del Skrevet 10. november 2009 Tja. Visuelt er det noe som blir feil. Likevel vet jeg at om jeg hadde falt for en mann som var lavere enn meg, så hadde det ikke spilt noen rolle. Jeg hadde sikkert klart å overbevise min omverden om at det er helt ok, også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. november 2009 #3 Del Skrevet 10. november 2009 Liker du ham, gi faan! Virkelig, kjemi ligger ikke i antall cm over havet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertil Skrevet 10. november 2009 #4 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg elsker ham høyt over jorden og har egentlig aldri lagt merke til hans høyde, for i hans samvær føler jeg meg så lykkelig og ler og er så glad. Han er full av positiv energi og den får meg til bli lykkelig. Men mine veninner og min familie syns at han er en dverg i forhold til meg, og det sårer meg. De mener at jeg burde satse på en kraftigere plugg, men jeg vet ikke hvorfor lave menn blir disset av samfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. november 2009 #5 Del Skrevet 10. november 2009 Høyde spiller da ingen rolle. Jeg lurer mer på hvordan du kan elske han, når du sier i første innlegget at dere skal begynne å date? Har du kjent han lenge, vært venner en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertil Skrevet 10. november 2009 #6 Del Skrevet 10. november 2009 Vi har hatt en hemmelig kjærlighet for hverandre lenge, og jeg har studert sammen med ham. Vi begge har utrykt våre følelser for hverandre, og nå skal vi offisielt date. Høyden er eneste som skremmer meg som reaksjon fra omverden Høyde spiller da ingen rolle. Jeg lurer mer på hvordan du kan elske han, når du sier i første innlegget at dere skal begynne å date? Har du kjent han lenge, vært venner en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 10. november 2009 #7 Del Skrevet 10. november 2009 Høyde spiller da ingen rolle. Jeg lurer mer på hvordan du kan elske han, når du sier i første innlegget at dere skal begynne å date? Har du kjent han lenge, vært venner en stund? Selvfølgelig spiller høyde en rolle. To kammerater som går og handler sammen i butikken min ofte. Selv om han korte er ganske mye penere enn han andre hadde han lengste vært mer aktuell som kjæreste for meg. Er noe med lange menn, de utstråler maskulinitet og man føler seg trygg ved siden av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 10. november 2009 #8 Del Skrevet 10. november 2009 Dette er bare nok et eksempel på at kvinner ikke greier å tenke selv ei heller å ha egne meninger og stå for dem. Merker det altfor ofte på jobben. Vi er 6 menn og 8 kvinner. Hvis en av oss gutta har en diskusjon eller konflikt med en av kvinnene der må de alltid søke trøst hos de kvinnelige kollegaene etterpå gjerne med timeslange samtaler for å få bekreftelse på at de de mener er "riktig". De greier rett og slett ikke ha en egen mening om hva de synes er bra eller dårlig når det kommer til stykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. november 2009 #9 Del Skrevet 10. november 2009 Selvfølgelig spiller høyde en rolle. To kammerater som går og handler sammen i butikken min ofte. Selv om han korte er ganske mye penere enn han andre hadde han lengste vært mer aktuell som kjæreste for meg. Er noe med lange menn, de utstråler maskulinitet og man føler seg trygg ved siden av dem Ja, da er man passe overflatisk. Jeg har vært sammen med en på 191, og en på 170. Selv er jeg 168. Han på 170 var mange ganger så maskulin og ga meg mye mer trygghet enn han på 191. Maskulinitet og personlighet har absolutt null med høyde å gjøre. Hvis du TS har så sterke følelser for denne mannen, så glem høyden og nyt mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #10 Del Skrevet 10. november 2009 Ja, da er man passe overflatisk. Jeg har vært sammen med en på 191, og en på 170. Selv er jeg 168. Han på 170 var mange ganger så maskulin og ga meg mye mer trygghet enn han på 191. Maskulinitet og personlighet har absolutt null med høyde å gjøre. Hvis du TS har så sterke følelser for denne mannen, så glem høyden og nyt mannen Det er ikke noe mer overfladisk å henge seg opp i høyde enn i utseende generelt. Ganske trangsynt av deg å påstå noe sånt. En mann på 170 ville blitt sett på som en vits og et enkelt bytte for andre menn og da hjelper det lite hvor maskulin du føler han er. Han er jo drømmen for alle gutter som er ute etter å måle krefter på byen. En walkover, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. november 2009 #11 Del Skrevet 10. november 2009 Det er ikke noe mer overfladisk å henge seg opp i høyde enn i utseende generelt. Ganske trangsynt av deg å påstå noe sånt. En mann på 170 ville blitt sett på som en vits og et enkelt bytte for andre menn og da hjelper det lite hvor maskulin du føler han er. Han er jo drømmen for alle gutter som er ute etter å måle krefter på byen. En walkover, med andre ord. Herregud, det må være noe av det dummeste jeg har lest her inne, og det sier ikke rent lite. Hvor gammel er du? 12? Lurer på hvem som er trangsynt her. Til info, så var denne mannen på 170 utrolig veltrent, og hadde kunnet måle krefter med de fleste. Men enkelte slutter med sånne idiotiske ting når de blir voksne i hodet sitt. Skal TS la være å bli sammen med denne mannen fordi en eller annen nisse kanskje kan komme til å denge han i fylla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 10. november 2009 #12 Del Skrevet 10. november 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 10. november 2009 #13 Del Skrevet 10. november 2009 Liker at mannfolket mitt er høyere enn meg, har aldri vært sammen med ein som er lavere før heller. Men om eg hadde møtt rette fyren (om eg var singel) som var lavere enn meg, så hadde ikkje høyden spilt så stor rolle. Men skjønner ikkje korfor du er redd hva andre folk syns liksom..? De har da ikkje noe med det å gjøre, og det burde ikkje "hindre" deg på noen som helst måte i å gå ut med denne fyren. Høyden er eneste som skremmer meg som reaksjon fra omverden. Om eg hadde sett ett par, der gutten var lavere enn jenta, hadde eg neppe eg hadde brydd meg særlig. Når eg tenker meg om har eg faktisk sett fleire, når eg gikk på ungdomsskolen.. Brydde meg ikkje da, bryr meg ikkje nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. november 2009 #14 Del Skrevet 11. november 2009 Om dine venninners mening om han er viktigere for deg enn hva du faktisk føler for han skal du la være. Han fortjener ei som virkelig er glad i ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. november 2009 #15 Del Skrevet 11. november 2009 Om du bryr deg om hva folk vil si om høyden hans, da elsker u ham ikke, og han fortjener bedre enn deg. "mine" menn har vært fra 167 til 198, kjærlighet har ingenting med cm å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 11. november 2009 #16 Del Skrevet 11. november 2009 Det er ikke noe mer overfladisk å henge seg opp i høyde enn i utseende generelt. Ganske trangsynt av deg å påstå noe sånt. En mann på 170 ville blitt sett på som en vits og et enkelt bytte for andre menn og da hjelper det lite hvor maskulin du føler han er. Han er jo drømmen for alle gutter som er ute etter å måle krefter på byen. En walkover, med andre ord. Jeg synes denne påstanden var lavmål, selv om jeg også synes at det ideelle (for min del) hadde vært om typen min var like høy eller høyere enn meg. Fordi at; å bråke på byen er vel noe de fleste har sluttet med når de har rundet 20...? Drømmen...Bytte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 11. november 2009 #17 Del Skrevet 11. november 2009 Drit i høyden. Det er stilig med par der mannen er lavere enn kvinnen, spesielt når høydeforskjellen er så stor som deres. Det vitner om guts fra begges side, og at dere gir blaffen. Ingen vil tenke på det når de blir vant til å se dere sammen. Jeg håper virkelig du klarer å la være å henge deg opp i dette uansett hva folk måtte si. Go for it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertil Skrevet 11. november 2009 #18 Del Skrevet 11. november 2009 Alle veninnene mine har typer som er over 190. De syns det er teit av meg å ha en mann på 170, for de selv er også 175 og oppover. De syns jeg er litt snål som tiltrukkes av en mann som er 10 cm lavere enn meg. Han er ganske slank og ser ikke så svær ut heller, men han er utrolig søt og snill. Han skiller seg ut fra de andre, men dere skjønner venner og familien rundt har stor effekt på oss mennesker. Det er lettere når man er subjektiv, slik dere er. Drit i høyden. Det er stilig med par der mannen er lavere enn kvinnen, spesielt når høydeforskjellen er så stor som deres. Det vitner om guts fra begges side, og at dere gir blaffen. Ingen vil tenke på det når de blir vant til å se dere sammen. Jeg håper virkelig du klarer å la være å henge deg opp i dette uansett hva folk måtte si. Go for it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. november 2009 #19 Del Skrevet 11. november 2009 Han er nærmere snitthøyden for menn enn du er snitthøyden for kvinner. Så hvem av dere som er "unormal" bør du kanskje tenke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertil Skrevet 11. november 2009 #20 Del Skrevet 11. november 2009 Ehh, er 180 for høyt til å være en dame Han er nærmere snitthøyden for menn enn du er snitthøyden for kvinner. Så hvem av dere som er "unormal" bør du kanskje tenke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå