Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Vet ikke om det er mulig, da, men om det går an så lurte jeg på om det er noen som vet hvor jeg kan gjøre dette? Takk for tips/hjelp
Gjest babb Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 office er ikke gratis men du kan laste ned noe som heter OpenOffice, som inneholder skriveprogram etc. Du kan lagre documentene dine som word-dokumenter også =) Bare søk på OpenOffice på google.
Gjest TS Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Ok, takk for svar, jeg skal kikke der. Grunnen til at jeg vil ha word 2007 er mest p.g.a diverse maler og kalendere man kan laste ned om man har dette. Nå har jeg word 2003, og da er det mye jeg ikke får brukt av sånne type ting.
Gjest En gjest Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Vet ikke om det er mulig, da, men om det går an så lurte jeg på om det er noen som vet hvor jeg kan gjøre dette? Takk for tips/hjelp Du kan ikke laste ned Word gratis på lovlig måte, ettersom det er et salgsprodukt. Men hvis du skal ha det privat brukt så selges det en privat/studentversjon av Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint og Onenote). Den har tre lisenser og koster ca. 1000-1200 kroner. Det er et ganske bra kjøp, hvis du ikke klarer deg med Openoffice, eller et annet gratisprogram. Vistnok skal Microsoft komme med Office som web, som skal være gratis, men den er ikke lansert ennå tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Dersom du kan vente litt, så kommer Office 2010 iløpet av første halvdel neste år. Beta 2 kommer iløpet av noen uker. Der skal det også komme en gratis versjon som er reklamefinansiert. Denne skal man kunne oppgradere til en høyere versjon dersom man ønsker det. Kan du litt om hvordan man installerer og avinstallerer programmer, så kan du jo prøve Beta 2 når den kommer mens du venter på at det slippes. Tror den blir offentlig tilgjengelig.
Veslejenta Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Tråden er ryddet iht til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator
Gjest Miam Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Du går innpå download.com også laster du det ned derfra. Det er ikke noe problem
Gjest gjest1 Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Artikkel på Hardware.no om betalanseringen: Office 2010 beta Last ned fra MS: Office 2010 beta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå