Sunshine Skrevet 10. november 2009 #1 Del Skrevet 10. november 2009 Hvordan er skoene i størrelsen? Jeg bruker normalt sett 37 i pensko, men innimellom 38 hvis skoene er små. Hva burde jeg satse på i US-størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 13. november 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 13. november 2009 Er det forresten noen som vet om jeg får kjøpt Manolos i Oslo? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #3 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg kjøper i blant manolos, ikke for ofte for de koster jo en god del i forhold til andre. Jeg bestiller da fra utlandet, eller finner dem på finn.no og sjekker ut dem. Jeg bruker størrelse 37 i høye pen sko, foten min er helt normal, ikke bred eller vid, helt normal størrelse. I joggeko/fjellsko/slike vanlige sko bruker jeg en størrelse 38, det er mest behagelig. Bruker du størrelse 38 i alt annet enn fine nette høye hæler, så må du ned i 37 - 37,5 i manolos, ellers blir de for store for deg. Slik har jeg og venninnene mine skjønt "tabellen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå