Svensken Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 (endret) Hei alle sammen. Jeg er en jente(!) på 32 år som ønsker så veldig sterkt å få et barn til. Min mann og jeg har fått et mirakel av en sønn som fyller fem i februar. Han ble til mot alle odds, (ifølge legene) uten noen innblandning fra en klinikk. Jeg vet at det er meg det er noe feil på, fordi jeg svært sjelden har eggløsning! Nå har vi ønsket oss et barn til, men det vill bare ikke lykkes. I snart tre og et halvt år har vi gang på gang blitt skuffet. I mai dette året (2009) startet vi en utredning via IVF. Første forsøket ble en skikkelig nedtur med kun ett friskt egg og min verden raste sammen den dagen jeg skulle teste meg. Jeg følte meg misslykket som kvinne og kunne ikke (og kan fremdeles ikke) kjenne intersse eller glede for folk i omgivelsen som blir gravide. Min mann ville ikke at vi skulle fortelle om IVF til noen, så jeg har levd i min lille bobble i syv mnd og hatt en laaaang periode fyllt med nedturer. Nå skal jeg ta grav.testet på onsdag 18/11 og som vanlig tror jeg at det blir det et positivt beskjed! Hvordan går man videre? Skulle ønske jeg kunne akseptert ting som de er. Sukk.. Ønsker alle sammen her inne lykke til! Endret 10. november 2009 av Svensken
Rockymor Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Hei der. Kjenner meg igjen i teksten din.Er selv 31 år og i følge legene snart i overgangsalderen... Hatt 3 IVF, med 3 egg, 1 egg og 3 egg. Ikke noe å rope hurra av... Håper dere lykkes denne gangen, unner ingen å måtte gå gjennom dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå