Gå til innhold

Han har kjæreste men blir lett betatt av pene jenter

Gjest kloine

Anbefalte innlegg

Er det naturlig at en gutt som er glad i kjæresten sin, men blir lett betatt av pene jenter. Altså, må se på den pene jenta igjen og igjen, - men ikke stirre på lenge. Er det naturlig at alle mennesker blir lett betatt av han/hun, - selvom liker det motsatte kjønnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er jente og dersom jeg møter noen med et fascinerende utseende - uavhengig av kjønn og alder på personen - så kikker jeg nok fort både 5 og 10 ganger ja. Prøver å unngå å stirre, da.

Har dessverre hendt noen ganger at de jeg har kikket på tror at jeg prøver å sjekke dem opp (i et ekstremtilfelle, ei jente med stilig hårfarge som jeg virkelig beundret kom bort og begynte å beføle meg når jeg danset - enda 90% av tiden jeg hadde vært på utestedet sto jeg med armene rundt kjæresten min).

Men stort sett tror jeg ikke folk nødvendigvis er interessert bare fordi de ser på deg, de kan jo synes du er pen uten å legge noe mer i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg møter noen veldig pene mennesker så må jeg liksom se på de, igjen og igjen. Dette er uavhengig av kjønn. Det er heller ikke unormalt å bli litt betatt av andre selv om man har kjæreste. Det som er avgjørende er jo om man velger å bli slå seg til ro med den man allerede har. De færreste går nok rundt i et forhold hele livet uten å bli litt betatt av andre av og til. Man kan ikke være like forelsket hele tiden, og det finnes mange tiltrekkende mennesker. Det som er avgjørende er jo hvem man ønsker å dele livet med, og at man er lykkelig sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Er det naturlig at en gutt som er glad i kjæresten sin, men blir lett betatt av pene jenter. Altså, må se på den pene jenta igjen og igjen, - men ikke stirre på lenge. Er det naturlig at alle mennesker blir lett betatt av han/hun, - selvom liker det motsatte kjønnet?

Ser du ikke på kjekke menn? Å se på et pent menneske, er da helt menneskelig, og noe de aller fleste gjør. Selv ser jeg da på både pene menn og damer.

Og jeg kan godt si til en annen dame at hun er pen, selv om jeg er dame selv. Ikke noe problem det, og de fleste blir da veldig glad for å høre det.

Feks så sa jeg til en kvinnelig kollega at rumpa hennes var fin i den nye buksa hun hadde på. Hun rødmet og svinset litt rundt, og sa at hun heretter bare skulle bruke den :jepp:

Å se at noen er pene gjør vi vel alle. Og jeg liker å gi andre komplimenter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

*Kjenner meg igjen*

Selvfølgelig er det naturlig. Nå er det flere faktorer enn det faktum at jeg synes kjæresten min er pen som gjør at hun er kjæresten min da, men ja - blir raskt betatt av pene damer.

Det er dog en smule forskjell på å bli betatt og bli forelsket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge merke til pene mennesker er vel naturlig? Men jeg ser ikke på andre mennesker gjentatte ganger fordi jeg er betatt. Etter at jeg fant min bedre halvdel har jeg mistet(!) det som gjør at jeg snu meg etter andre pene mennesker... Jeg ser, oppfatter, går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...