MarianneE Skrevet 21. august 2003 #21 Skrevet 21. august 2003 Er enig med Leya her! Jeg blir slapp og uggen av varmen og er meget ukomftertabel da. Høsten derimot! Jeg elsker høsten! Regn, vind, mørke høstkvelder masse levende lys inne..... I love it!
Gjest gjesta Skrevet 21. august 2003 #22 Skrevet 21. august 2003 Høsten er: * flotte farger * turer i fjellet * stearinlys inne når det regner og blåser ute * nye høstklær! * når livet er tilbake i normal gjenge, helst etter en lang og fin sommer Mie - høstmenneske!!!
Nigella Skrevet 21. august 2003 #23 Skrevet 21. august 2003 Synes alle årstider har sin sjarm, men det er noe spesielt med høsten da! Alle de fine fargene som trer frem og den klare luften. Håper den blir like fin som ifjor og året før, med mye "utevær". Måneder med kuling og regn derimot, har ingen sjarm for meg!
LaToya Skrevet 21. august 2003 #24 Skrevet 21. august 2003 Morsomt å se at jeg ikke er den eneste som gleder meg til høsten ! For da er det nemlig jakt ..... og ingen ting er mer morro enn lange dager på fjellet med fuglehunden min. Om det ikke blir skutt fugl spiller ingen rolle, det er selve opplevelse rundt det som gjør det så spesielt. Fine høst farger, flott natur, se noen ryper / andre tur, lunsj i terrenget, koselig sjokolade og drikkepauser, føler seg så i et met naturen og fri. Koselig å være på hytta om kvelden, sitte under pleddet og late seg etter en hel dag i fjellet hvor både mennesker og hunder er fornøyde. Herlig :D Det eneste minus med høsten er at det blir så tidlig mørkt etterhvert. Deilig at alle innsekter og andre ekle dyr forsvinner, båndtvangen oppheves og det blir levlig temperatur ute.
LaToya Skrevet 21. august 2003 #25 Skrevet 21. august 2003 Morsomt å se at jeg ikke er den eneste som gleder meg til høsten ! For da er det nemlig jakt ..... og ingen ting er mer morro enn lange dager på fjellet med fuglehunden min. Om det ikke blir skutt fugl spiller ingen rolle, det er selve opplevelse rundt det som gjør det så spesielt. Fine høst farger, flott natur, se noen ryper / andre tur, lunsj i terrenget, koselig sjokolade og drikkepauser, føler seg så i et met naturen og fri. Koselig å være på hytta om kvelden, sitte under pleddet og late seg etter en hel dag i fjellet hvor både mennesker og hunder er fornøyde. Herlig :D Det eneste minus med høsten er at det blir så tidlig mørkt etterhvert. Deilig at alle innsekter og andre ekle dyr forsvinner, båndtvangen oppheves og det blir levlig temperatur ute.
LaToya Skrevet 21. august 2003 #26 Skrevet 21. august 2003 Morsomt å se at jeg ikke er den eneste som gleder meg til høsten ! For da er det nemlig jakt ..... og ingen ting er mer morro enn lange dager på fjellet med fuglehunden min. Om det ikke blir skutt fugl spiller ingen rolle, det er selve opplevelse rundt det som gjør det så spesielt. Fine høst farger, flott natur, se noen ryper / andre tur, lunsj i terrenget, koselig sjokolade og drikkepauser, føler seg så i et met naturen og fri. Koselig å være på hytta om kvelden, sitte under pleddet og late seg etter en hel dag i fjellet hvor både mennesker og hunder er fornøyde. Herlig :D Det eneste minus med høsten er at det blir så tidlig mørkt etterhvert. Deilig at alle innsekter og andre ekle dyr forsvinner, båndtvangen oppheves og det blir levlig temperatur ute.
LaToya Skrevet 21. august 2003 #27 Skrevet 21. august 2003 Morsomt å se at jeg ikke er den eneste som gleder meg til høsten ! For da er det nemlig jakt ..... og ingen ting er mer morro enn lange dager på fjellet med fuglehunden min. Om det ikke blir skutt fugl spiller ingen rolle, det er selve opplevelse rundt det som gjør det så spesielt. Fine høst farger, flott natur, se noen ryper / andre tur, lunsj i terrenget, koselig sjokolade og drikkepauser, føler seg så i et met naturen og fri. Koselig å være på hytta om kvelden, sitte under pleddet og late seg etter en hel dag i fjellet hvor både mennesker og hunder er fornøyde. Herlig :D Det eneste minus med høsten er at det blir så tidlig mørkt etterhvert. Deilig at alle innsekter og andre ekle dyr forsvinner, båndtvangen oppheves og det blir levlig temperatur ute.
elinia Skrevet 21. august 2003 #28 Skrevet 21. august 2003 Høsten kom nå litt for raskt for min del. Hvor ble det av de deilige sommerdagene hvor det ikke kaldt om morgenen og kvelden og varmt på dagen? Nå er det litt for kaldt for meg hele tiden...brrr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå