Gå til innhold

Høsten er i anmarsj!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenfor der jeg bor har bladene allerede gulnet litt og holder på å falle av trærne.

I tillegg er morgenluften skarp, kald og klar.

Jeg liker høsten! :D

(Og neste lønning skal brukes på høstklær/ullklær til oss, har ingenting!... :lol: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Jaheira
Skrevet

Utenfor hos meg er det knallblå himmel (nesten), varm sommer-luft, lettkledde mennesker og frukt utenfor butikkene.

Det er sommer, OK?! :fy:

:smile:

Skrevet

Jeg liker også høsten!

Egentlig var det litt godt at varmen gav seg nå, begynte å bli litt lei av den (ikke si det til noen) :oops:

Når høststormene slår til for fullt skal min elskede og jeg låne masse videofilmer, kjøpe uante mengder med gotteri og sitte nakne under dyna og kooose oss hele dagen. Jo da, høsten er en fin tid.

Skrevet
Jeg liker også høsten!

Når høststormene slår til for fullt skal min elskede og jeg låne masse videofilmer, kjøpe uante mengder med gotteri og sitte nakne under dyna og kooose oss hele dagen. Jo da, høsten er en fin tid.

Den ideen hørtes ikke verst ut! Tror nok jeg skal tilbringe litt sånn kvalitetstid med mannen min i høst ja...

Skrevet

NEI NEI NEI NEI....

ELSKER SOMMEREN

*niholder på sommeren*

Skrevet

Enig med Livets datter.

Sommeren er best!!!

(men jeg gleder meg til jul, kan noen trylle bort september- november.... :sjarmor: ??)

Skrevet

Sommer er veldig veldig fint! Men er litt enig med noen her allikevel, dersom høsten hadde vært som dere beskriver! Nå for tiden er det veldig få høstdager som er klare og fine med skarp luft og bra vær. I fjor var det veldig greit (her på Østlandet) når sommeren varte kjempelenge og så plutselig ble det bare vinteren!

Men regn regn regn fra september til desember kan jeg spare meg for.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Høst er lik sjokolade med krem og en god bok.

Skrevet

Det fantastiske med Tromsø er at vi ofte får en fin kombinasjon av sommer/høsts i august måned. Noen dager kan være de varmeste dagene vi har hele sommeren, med sol, grilling og rulleskøyter. Andre dagere kan være 7 grader, regn og vind. Liker det :)

Skrevet

Nei, nei, nei! Har fremdeles et håp om å få litt mer sommer.

Høstkvelder er ok en bitte liten stund, men høstmorgener :evil:

Mørkt og trist, regnet pisker, løpe fra bilen og hele veien til barnehagen (den er veeeldig lang i regn) dresser, regnsklær, støvler som blir våte. Nei, takke meg til sommermorgener, med lette klær.

Skrevet

klamrer meg til sommern sidensjøbadet på Nordnes er oppe et par uker til :).

Ellers er høsten for meg kos å sitte "under" et pledd å lese, Kan og kose med min nye katt.

Skrevet

Høst betyr regnvær og en unge med gjørmete støvler. Takke meg til tørr sommer eller snefull vinter. Mindre søl.

Skrevet

Sommer og sommer. SENsommer vil jeg vel heller si. Kan ikke trylle bort september - november altså, for jeg har bursdag innimellom der. :fy: mhm

Jeg liker høsten! Ruskevær, fyre i peisen, sitte inne sammen med kjæresten min og bare ha det godt. Kle på seg gode kosegensere, og at man kan legge seg og sove på et kaldt soverom og synes at det er godt og balle dyna godt rundt seg uten å kveles av varme.

Det er noe godt med alle årstider synes jeg.

Skrevet

Jeg liker høsten, jeg :D

Høst betyr innekos, varm kakao, gode bøker og avslapping med god samvittighet!

Deilig med årstider, synes jeg - setter mer pris på alt når det ikke er det samme hele tida!

Gjest Brunhilde
Skrevet

Jeg er også glad i høsten, men i år kom den så brått!

Gleder meg til det blir ordentlig høst med regn og stormvær...Bare jeg rekker å male ferdig vinduene mine først...

Skrevet

:P

Gå turer under gatelyktene, enten man går med paraply eller ikke

se røyken stiger fra alle piper og at det lyser fra alle vinduer.

Sparke i løvet med nyimpregnerte støvletter

Be gode venner til fårikål..og kansjkje et glass rødvin eller to...

Ta med mann, unger og venner med barn ut å fly drager..gjerne i mørket..med lommelykt

Jeg elsker alle årstider jeg men kanskje spesielt høsten

Skrevet

Regner hele høsten jo... usj! :-? En tar på seg klær, forbereder seg på værre tider, og det er lengst tid til sommeren... :-?

Skrevet

Høsten er deilig!!!

skolestart, endelig tid til trening, nye bøker fra bokklubben, varm te og deilige ullgensere...

Jeg sliter i varmen jeg. Blir uvel og slapp..

Så gleder meg til å kunne regulere temperaturen selv jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...