lillesol20 Skrevet 20. august 2003 #1 Skrevet 20. august 2003 Utenfor der jeg bor har bladene allerede gulnet litt og holder på å falle av trærne. I tillegg er morgenluften skarp, kald og klar. Jeg liker høsten! :D (Og neste lønning skal brukes på høstklær/ullklær til oss, har ingenting!... )
Gjest Jaheira Skrevet 20. august 2003 #2 Skrevet 20. august 2003 Utenfor hos meg er det knallblå himmel (nesten), varm sommer-luft, lettkledde mennesker og frukt utenfor butikkene. Det er sommer, OK?! :fy: :smile:
Kate Skrevet 20. august 2003 #3 Skrevet 20. august 2003 Jeg liker også høsten! Egentlig var det litt godt at varmen gav seg nå, begynte å bli litt lei av den (ikke si det til noen) :oops: Når høststormene slår til for fullt skal min elskede og jeg låne masse videofilmer, kjøpe uante mengder med gotteri og sitte nakne under dyna og kooose oss hele dagen. Jo da, høsten er en fin tid.
Kaktus Skrevet 20. august 2003 #4 Skrevet 20. august 2003 Jeg liker også høsten! Når høststormene slår til for fullt skal min elskede og jeg låne masse videofilmer, kjøpe uante mengder med gotteri og sitte nakne under dyna og kooose oss hele dagen. Jo da, høsten er en fin tid. Den ideen hørtes ikke verst ut! Tror nok jeg skal tilbringe litt sånn kvalitetstid med mannen min i høst ja...
Livets datter Skrevet 20. august 2003 #5 Skrevet 20. august 2003 NEI NEI NEI NEI.... ELSKER SOMMEREN *niholder på sommeren*
Gjest Tex Skrevet 20. august 2003 #6 Skrevet 20. august 2003 Enig med Livets datter. Sommeren er best!!! (men jeg gleder meg til jul, kan noen trylle bort september- november.... ??)
Ronja Skrevet 20. august 2003 #7 Skrevet 20. august 2003 Sommer er veldig veldig fint! Men er litt enig med noen her allikevel, dersom høsten hadde vært som dere beskriver! Nå for tiden er det veldig få høstdager som er klare og fine med skarp luft og bra vær. I fjor var det veldig greit (her på Østlandet) når sommeren varte kjempelenge og så plutselig ble det bare vinteren! Men regn regn regn fra september til desember kan jeg spare meg for.
Gjest Hilde K S Skrevet 20. august 2003 #9 Skrevet 20. august 2003 Høst er lik sjokolade med krem og en god bok.
Fakse Skrevet 20. august 2003 #10 Skrevet 20. august 2003 Det fantastiske med Tromsø er at vi ofte får en fin kombinasjon av sommer/høsts i august måned. Noen dager kan være de varmeste dagene vi har hele sommeren, med sol, grilling og rulleskøyter. Andre dagere kan være 7 grader, regn og vind. Liker det
Mitsi Skrevet 20. august 2003 #11 Skrevet 20. august 2003 Nei, nei, nei! Har fremdeles et håp om å få litt mer sommer. Høstkvelder er ok en bitte liten stund, men høstmorgener :evil: Mørkt og trist, regnet pisker, løpe fra bilen og hele veien til barnehagen (den er veeeldig lang i regn) dresser, regnsklær, støvler som blir våte. Nei, takke meg til sommermorgener, med lette klær.
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2003 #12 Skrevet 20. august 2003 klamrer meg til sommern sidensjøbadet på Nordnes er oppe et par uker til . Ellers er høsten for meg kos å sitte "under" et pledd å lese, Kan og kose med min nye katt.
Gjest Starya Skrevet 20. august 2003 #13 Skrevet 20. august 2003 Høst betyr regnvær og en unge med gjørmete støvler. Takke meg til tørr sommer eller snefull vinter. Mindre søl.
Midnattsol Skrevet 20. august 2003 #14 Skrevet 20. august 2003 Sommer og sommer. SENsommer vil jeg vel heller si. Kan ikke trylle bort september - november altså, for jeg har bursdag innimellom der. :fy: mhm Jeg liker høsten! Ruskevær, fyre i peisen, sitte inne sammen med kjæresten min og bare ha det godt. Kle på seg gode kosegensere, og at man kan legge seg og sove på et kaldt soverom og synes at det er godt og balle dyna godt rundt seg uten å kveles av varme. Det er noe godt med alle årstider synes jeg.
Labella Skrevet 20. august 2003 #15 Skrevet 20. august 2003 Jeg liker høsten, jeg :D Høst betyr innekos, varm kakao, gode bøker og avslapping med god samvittighet! Deilig med årstider, synes jeg - setter mer pris på alt når det ikke er det samme hele tida!
Gjest Brunhilde Skrevet 20. august 2003 #17 Skrevet 20. august 2003 Jeg er også glad i høsten, men i år kom den så brått! Gleder meg til det blir ordentlig høst med regn og stormvær...Bare jeg rekker å male ferdig vinduene mine først...
isisjenta Skrevet 20. august 2003 #18 Skrevet 20. august 2003 Gå turer under gatelyktene, enten man går med paraply eller ikke se røyken stiger fra alle piper og at det lyser fra alle vinduer. Sparke i løvet med nyimpregnerte støvletter Be gode venner til fårikål..og kansjkje et glass rødvin eller to... Ta med mann, unger og venner med barn ut å fly drager..gjerne i mørket..med lommelykt Jeg elsker alle årstider jeg men kanskje spesielt høsten
Mathias Skrevet 20. august 2003 #19 Skrevet 20. august 2003 Regner hele høsten jo... usj! :-? En tar på seg klær, forbereder seg på værre tider, og det er lengst tid til sommeren... :-?
Gjest Madley Skrevet 20. august 2003 #20 Skrevet 20. august 2003 Høsten er deilig!!! skolestart, endelig tid til trening, nye bøker fra bokklubben, varm te og deilige ullgensere... Jeg sliter i varmen jeg. Blir uvel og slapp.. Så gleder meg til å kunne regulere temperaturen selv jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå