Gå til innhold

Bestilte ringer på eBay

Anbefalte innlegg

Gjest GiftePus
Skrevet

Må bare dele dette med dere. Tittelen sier jo alt da :fnise:

Vi brukte litt tid og valgte ut ringer her hjemme først. 5 mm brede i hvitt gull. Han ville ha en litt "tyngre" ring som var buet på innsiden og jeg ville ha den flat inni. Totalsummen på Mestegull ble ca 11000 kroner.

Vi hadde egentlig bestemt oss for å ta de, men siden man kan få alt på eBay ville vi sjekke det ut :jepp:

Vi lette litt og fant flere smykkeselgere med god feedback, valgte ut en og bestilte defra. Ringene var perfekte! Totalsum 3800.-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så bra! Hvilken selger gjelder det?

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

du er sikker på at det er ekte gull?

høres flott ut om det virkelig er det!

har tenkt på det samme,men er så bekymret for at det bare er tull!!!

venter spent på å høre mer :)

Skrevet

Kusinen min og mannen gjorde det samme før sitt bryllup. Bruden ønsket ringer i hvitt og gult gull med små steiner og mannen ville ha en tyngre stenløs mer kraftig macho ring. Totalpris i norge 19 900, pris på ebay, 7500. IKKE verst, og ringene er ekte gull, kom med sertifikat og verdivurdering. :)

Skrevet

Jeg kjøpte meg nylig diamantøredobber på eBay. Har fått de taksert hjemme, og de er verdt 6400. Jeg gav 270 dollar + 25 dollar i frakt. :) Kan legge ut linken til eBay selgeren etterpå, når jeg har tid til å lete den opp.

Skrevet

stilig, er redd for at jeg bare blir lurt jeg...men om man har gode erfaringer fra ulike selgere så er jo det flott! :jepp:

Skrevet
Jeg kjøpte meg nylig diamantøredobber på eBay. Har fått de taksert hjemme, og de er verdt 6400. Jeg gav 270 dollar + 25 dollar i frakt. :) Kan legge ut linken til eBay selgeren etterpå, når jeg har tid til å lete den opp.

Veldig gjerne, gjør det! :jepp:

Skrevet (endret)
Selgeren vi brukte var Freshwater Jewellery ltd.

Har du link til butikken/selgeren? Finner den ikke ved å søke...

Endret av roxiehart
Skrevet
Veldig gjerne, gjør det! :jepp:

Pompeii3

Jeg har som sagt sjekket dem, og de er verdt 6400 kr. Allikevel ble jeg "lurt" av selgeren. Dersom steinene hadde vært så bra som de opplyst, ville øredobbene ha kostet ca 15.000 i norge. Diamantene var av betydelig dårligere kvalitet, og også litt mindre. Fargen var også hakket dårligere enn de sa. Jeg sendte dem mail før jeg ga feedback, og sa at jeg var skuffet. Scannet og mailet takstbeviset fra gullsmeden. Og fikk tilbake 100 dollar.

Det skal også nevnes at jeg måtte betale ca 700 kr i toll/moms. Og takseringen kostet ca 600 kr, men det er jo frivillig :)

Men jeg er fortsatt veldig fornøyd :strix: Og vil gjerne kjøpe derfra igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...