Gjest Revir Skrevet 11. november 2009 #21 Skrevet 11. november 2009 Er det bare jeg som foretrekker en mann som ser meg i øynene? Hva er galt med brunøyet ?
Rimmern Skrevet 12. november 2009 #22 Skrevet 12. november 2009 Er det bare jeg som foretrekker en mann som ser meg i øynene? Hvis du mener at han skal se seg i øynene mens han slikker deg, eller tar deg bakfra, så er du nok i fåtall om ikke helt alene.
Gjest KateW Skrevet 12. november 2009 #23 Skrevet 12. november 2009 Ser da vel ikke dette i verken misjonæren eller sekretæren? Neivel, på meg gjør du det, å tro noe annet er rent tøys.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #24 Skrevet 12. november 2009 Neivel, på meg gjør du det, å tro noe annet er rent tøys. Da lurer jeg på hvor du har saker og ting, og om mannen din er slangemenneske (og hvis han er det så er ikke lenger misjonæren misjonær)
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #25 Skrevet 12. november 2009 Hvis du mener at han skal se seg i øynene mens han slikker deg, eller tar deg bakfra, så er du nok i fåtall om ikke helt alene. Hvem har sagt noe om slikking eller bakfra?
Rimmern Skrevet 12. november 2009 #26 Skrevet 12. november 2009 Godt poeng, selvsagt. Men når du ligger i den "din del av misjonærstillingen", så skal ikke knærne veldig langt opp før rumpehullet titter frem under fitta. Det er selvsagt det man mener her. Og du ligger vel rett som det er i den stillingen når noen slurper deg i skrævet?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #27 Skrevet 12. november 2009 Godt poeng, selvsagt. Men når du ligger i den "din del av misjonærstillingen", så skal ikke knærne veldig langt opp før rumpehullet titter frem under fitta. Det er selvsagt det man mener her. Og du ligger vel rett som det er i den stillingen når noen slurper deg i skrævet? Vakker språkbruk. Nope, foretrekker ansikt mot ansikt
Rimmern Skrevet 12. november 2009 #28 Skrevet 12. november 2009 Du liker ikke å bli slikket, med andre ord. Deg om det.
Max Magnus Skrevet 12. november 2009 #29 Skrevet 12. november 2009 Du liker ikke å bli slikket, med andre ord. Deg om det. Så med andre ord; i følge deg så er alle som ikke liker det samme som deg unormale?
kristian82 Skrevet 12. november 2009 #30 Skrevet 12. november 2009 Jeg lurer litt på en kanskje litt rar og ekkel ting. Når dere gutta tar oss i doggy (ikke analsex), kan dere se rett inn i rumpehullet våres? Jeg er nemlig ikke så voldsomt nøye på det med å barbere bak siden det er veldig ubehagelig og jeg tenker at han aldri ser det uansett, men gjør dere egentlig det? Ja.
Gjest KateW Skrevet 13. november 2009 #31 Skrevet 13. november 2009 Da lurer jeg på hvor du har saker og ting, og om mannen din er slangemenneske (og hvis han er det så er ikke lenger misjonæren misjonær) Vel, i det man legger seg på ryggen, sprer bena og før mannen putter pikken inn, så skal det vel bittelitt til å ikke se rumpehullet?
Gjest MikeWaters Skrevet 13. november 2009 #32 Skrevet 13. november 2009 Jeg ser, og jeg liker det jeg ser
Gjest Elfrida Skrevet 13. november 2009 #33 Skrevet 13. november 2009 Vel, i det man legger seg på ryggen, sprer bena og før mannen putter pikken inn, så skal det vel bittelitt til å ikke se rumpehullet?Ikke hvis man ligger under dyna og med lyset av, vet du.
Gjest KateW Skrevet 13. november 2009 #34 Skrevet 13. november 2009 Ikke hvis man ligger under dyna og med lyset av, vet du.
Rimmern Skrevet 13. november 2009 #35 Skrevet 13. november 2009 (endret) Så med andre ord; i følge deg så er alle som ikke liker det samme som deg unormale? Du er virkelig bare et troll, du? Men jeg gjør et siste forsøk. Prøv å svare intelligent på dette sprøsmålet: Hvem i all verden har sagt noe som helst om "unormalt"? Du SITERER det jeg skriver, og likevel klarer du ikke å lese det? Dette skriver jeg: Du liker ikke å bli slikket, med andre ord. Deg om det. Så svarer du: Så med andre ord; i følge deg så er alle som ikke liker det samme som deg unormale? Seriøst - hvor tar du det fra? Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 13. november 2009 av Skya
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #36 Skrevet 13. november 2009 Vel, i det man legger seg på ryggen, sprer bena og før mannen putter pikken inn, så skal det vel bittelitt til å ikke se rumpehullet? Det er jo noen som liker å ligge inntil hverandre og kysse først feks, ikke bare at man legger seg på rygg og spriker.
Gjest Marlo Skrevet 13. november 2009 #37 Skrevet 13. november 2009 Jeg lurer litt på en kanskje litt rar og ekkel ting. Når dere gutta tar oss i doggy (ikke analsex), kan dere se rett inn i rumpehullet våres? Jeg er nemlig ikke så voldsomt nøye på det med å barbere bak siden det er veldig ubehagelig og jeg tenker at han aldri ser det uansett, men gjør dere egentlig det? Setter du rompa i været så skal det mye til å ikke se rumpehullet - det er vel ganske logisk. Er han en helt normal mann, så bryr han seg nok ikke om litt hår rundt i det området
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå