Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Jeg lurer litt på en kanskje litt rar og ekkel ting. Når dere gutta tar oss i doggy (ikke analsex), kan dere se rett inn i rumpehullet våres? Jeg er nemlig ikke så voldsomt nøye på det med å barbere bak siden det er veldig ubehagelig og jeg tenker at han aldri ser det uansett, men gjør dere egentlig det?
Gjest erlend tvedt Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 (...) men gjør dere egentlig det? Jeg kan bare snakke for meg selv, men ja - jeg gjør det. Har jeg dama på magen mens jeg tar henne bakfra (ligger over henne), hender det ofte at jeg leker med bakhullet henne også. Inntrykk av at det er rimelig vanlig.
Cuckold Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Jeg lurer litt på en kanskje litt rar og ekkel ting. Når dere gutta tar oss i doggy (ikke analsex), kan dere se rett inn i rumpehullet våres? Jeg er nemlig ikke så voldsomt nøye på det med å barbere bak siden det er veldig ubehagelig og jeg tenker at han aldri ser det uansett, men gjør dere egentlig det? Nå er det nok forskjell på gutter, men jeg kunne aldri tenke meg et seksualliv der deler av den andres kropp sjelden eller aldri ble sett. Jeg synes også det er deilig å slikke jentas rumpehull, og siden jeg vet hvor kjipt det er når jenter slurver med hygienen eller lar vær å stelle seg på deler av kroppen, passer jeg på å holde meg såpass i orden at det ikke vil oppstå pinlige situasjoner. Hvis jenta først tar initiativet til å slikke meg et sånt sted skal hun slippe å belønnes med ekkel lukt, smak eller fullt av hår.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Det samme lurte jeg på da jeg var yngre. Heldigvis er gutter mindre nøye på det enn jenter, dessuten er de gjerne så kåte at de ikke tenker så mye når de først har kommet så langt. Ikke tenk på hvordan du ser ut, prøv heller å nyte sex så mye du kan... Da blir det så mye deiligere.
Gjest nobilian Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Jeg lurer litt på en kanskje litt rar og ekkel ting. Når dere gutta tar oss i doggy (ikke analsex), kan dere se rett inn i rumpehullet våres? Jeg er nemlig ikke så voldsomt nøye på det med å barbere bak siden det er veldig ubehagelig og jeg tenker at han aldri ser det uansett, men gjør dere egentlig det? *** Hehe, jovisst ser vi det. Panoramautsikt derfra, ikke mye som forblir gjemt..
Rimmern Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Litt vanskelig å ikke se det i den stillingen, ja (umulig, faktisk). Men i hvilken grad man ser _på_ det varierer sikkert fra person til person
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Rumpe hullet til jenter kan man jo se veldig lett i flere stillinger. Setter pris på att jenter holder det rent og pent:)
Gjest KateW Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Rumpehullet ligger noen stakkars små cm fra skjedeåpningen, det syns i alle stillinger hvor man har bena fra hverandre. Selvsagt!
Rimmern Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Rumpehullet ligger noen stakkars små cm fra skjedeåpningen, det syns i alle stillinger hvor man har bena fra hverandre. Selvsagt! Og flott er det
Petter Sprett Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 *** Hehe, jovisst ser vi det. Panoramautsikt derfra, ikke mye som forblir gjemt.. Enig, dessuten foretrekker skikkelig "arbeidslys" og har på meg de skarpeste brillene...
Rimmern Skrevet 11. november 2009 #12 Skrevet 11. november 2009 Faen, nå fikk jeg lyst på rumpe. Tror jeg må dra hjem tidlig fra jobb i dag
Gjest Gjest_fabu_* Skrevet 11. november 2009 #13 Skrevet 11. november 2009 Faen, nå fikk jeg lyst på rumpe. Tror jeg må dra hjem tidlig fra jobb i dag hadde bare samboern min vært mer som deg. en som bare måtte hjem for og ha meg og en som ga meg sexy sms.. hmm vet faktisk heller ikke hva han synes om rompe. har gjort det et par ganger. men utenom det nærmer han seg aldri??!!
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #14 Skrevet 11. november 2009 Rumpehullet ligger noen stakkars små cm fra skjedeåpningen, det syns i alle stillinger hvor man har bena fra hverandre. Selvsagt! Ser da vel ikke dette i verken misjonæren eller sekretæren?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #15 Skrevet 11. november 2009 hadde bare samboern min vært mer som deg. en som bare måtte hjem for og ha meg og en som ga meg sexy sms.. hmm vet faktisk heller ikke hva han synes om rompe. har gjort det et par ganger. men utenom det nærmer han seg aldri??!! Hos min får jeg ikke lov og nerme meg rumpehullet,ingen problemer med og "flashe" det,men ingen røring.
babord Skrevet 11. november 2009 #16 Skrevet 11. november 2009 Ser da vel ikke dette i verken misjonæren eller sekretæren? Hva er sekretæren?
Rimmern Skrevet 11. november 2009 #17 Skrevet 11. november 2009 Jeg vet ikke hva sekretæren er, men hvis du ligger på rygg med sprikende ben skal du ikke ha knærne veldig langt opp før man ser rumpehullet også.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #18 Skrevet 11. november 2009 Jeg vet ikke hva sekretæren er, men hvis du ligger på rygg med sprikende ben skal du ikke ha knærne veldig langt opp før man ser rumpehullet også. Er det bare jeg som foretrekker en mann som ser meg i øynene?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #19 Skrevet 11. november 2009 Er det bare jeg som foretrekker en mann som ser meg i øynene? neida, jeg også foretrekker det.
Petter Sprett Skrevet 11. november 2009 #20 Skrevet 11. november 2009 Det ene utelukker ikke det andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå