Gjest Ned i vekt på Elixia Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Heisann Jeg har akkurat funnet tak i ned i vekt programmet til Elixia. Er det noen her som aner hvordan det er med pris på dette? Ser nokså greit ut, spesielt med tanke på at de "garanterer" at du har nådd målet ditt innen 3 måneder.
Wiggins Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Heisann Jeg har akkurat funnet tak i ned i vekt programmet til Elixia. Er det noen her som aner hvordan det er med pris på dette? Ser nokså greit ut, spesielt med tanke på at de "garanterer" at du har nådd målet ditt innen 3 måneder. Jeg kikket på Elixias nettsider nå, og det står jo ikke noen priser der. Du kan sikkert få det opplyst hvis du ringer til ditt nærmeste Elixia-studio. Jeg har et tvisyn på slike garantier med pengene tilbake hvis du ikke når målet ditt. Det vil forundre meg om det er så enkelt, jeg vil tro at det ligger klausuler i denne avtalen om at du må møte opp på minst 80% av treningstimene for at garantien skal være gyldig. Igjen, det får du vite med sikkerhet hvis du kontakter et studio. Hvis de ikke hadde noe krav om oppmøte kunne døgenikter melde seg på, være på noen få treninger og få pengene tilbake. Det trenger ikke koste penger, jeg kan også garantere deg å gå ned i vekt hvis du spiser sunt, trener og ligger på et daglig energiunderskudd på ca. 2000 kJ (ca. 500 kcal). Problemet for de fleste overvektige er å ha selvdisiplin nok. Da kan et slik opplegg som dette fra Elixia være bra. Spørsmålet er, hva gjør du når du er ferdig på kurset? Klarer du å holde på de gode vanene, eller vil du falle tilbake til uvanene som gjorde at du har blitt overvektig? Jeg spør ikke fordi jeg ikke tror du vil klare det, men jeg vet at de fleste som klarer å gå ned i vekt på slike kurs faller tilbake til gamle synder og går opp igjen. Hvis du nå melder deg på og klarer å gå ned gir jeg deg herved en utfordring til den dagen du er ferdig på kurset: Ikke sett deg i bilen og kjør tilbake til sofaen for å se på TV. :gjeiper: Problemet for de fleste overvektige er at det blir for lite trim i hverdagen. Det er mye viktigere å være i en time aktivitet hver dag enn å trene 3x2 timer på studio i uken. Til slik aktivitet kan du regne det å sykle til jobb/skole, ta trapper i stedenfor heis, rask gange osv. Jeg har syklet til jobben i mange år. Måten å klare det på er å ikke bruke regnvær som unnskyldning for å ta bil eller buss. Man sykler hver dag, intet unntak. Det fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær... Lykke til!
FrizzleSizzle Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Elixia gir ikke fra seg prisene sine frivillig! Det er meningen at du skal ringe og la deg overtale. De kjørte en bikini-kampanje før sommeren, mener jeg å huske, jeg TROR det var 5000 kr for hele pakka da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå