Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 10. november 2009 #1 Del Skrevet 10. november 2009 Hei! Jeg har kjøpt ferdig gløggblanding, og lurer på hvor mye rødvin eller sprit jeg skal blande oppi 1 liter gløgg? Eller er det sånn man gjør det, forresten? Har aldri lagd/blandet gløgg med alkohol i, eller uten, for den saks skyld.. Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #2 Del Skrevet 10. november 2009 sprit? I gløgg skal det da være rødvin? Smak deg frem slik du liker det =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. november 2009 #3 Del Skrevet 10. november 2009 Står ikke slik på flaska? :klø: Skal da stå blandingsforhold der, hvertfall for vanlig, er slik jeg har kunnet lage det Og jeg tror man kan ha sprit oppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #4 Del Skrevet 10. november 2009 Og jeg tror man kan ha sprit oppi Joda, jeg tok feil =) Sjekket det nå. Madeira, rom, cognac eller vodka. Vodka hørtes vel traust ut, men de andre høres ikke så ille ut - men det må da i såfall bare være en skvett i koppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå