Gjest Ung Mann Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Jeg nærmer meg nå 30 og er samboer, 0 barn og forholdet går ikke bra. Vi er gode venner og sivilliserte med hverandre men mangler gnisten helt! Vi ser hverandre ikke mye ettersom vi begge jobber mye og har vi det hyggelig sammen men er ikke "kjærester". Vil ikke ødelegge for hverandre, er vel derfor vi er sammen og vi håpervel dette bare er en periode. Sex max hver tredje uke. Problemet mitt er at jeg møter mange mennesker i jobben min og får veldig mange "tilbud" fra unge attraktive jenter. Uforpliktende sex flere ganger i uken. Hvis jeg enda hadde vært singel hadde vært en drømme situasjon men jeg vil ikke være en utro kjæreste. Men holder på å bli gæern av å møte alle disse sexy jentene og si nei og gå hjem til min kjedelige hverdag. Noen tips til hvordan jeg kan holde meg i selen?
NoAngel Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 viljestyrke og moral. VIL du ikke være utro, så er det vel ikke noe problem? om du VIL være utro etterhvert, så er det kanskje på tide å revurdere forholdet?' du skriver jo selv at du blir gal av å gå fra disse damene og hjem til din kjedelige hverdag.. er den kjedelig pga din samboer, eller pga deg? kanskje dere burde prøve å bli litt kjærester igjen?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Jeg nærmer meg nå 30 og er samboer, 0 barn og forholdet går ikke bra. Vi er gode venner og sivilliserte med hverandre men mangler gnisten helt! Vi ser hverandre ikke mye ettersom vi begge jobber mye og har vi det hyggelig sammen men er ikke "kjærester". Vil ikke ødelegge for hverandre, er vel derfor vi er sammen og vi håpervel dette bare er en periode. Sex max hver tredje uke. Problemet mitt er at jeg møter mange mennesker i jobben min og får veldig mange "tilbud" fra unge attraktive jenter. Uforpliktende sex flere ganger i uken. Hvis jeg enda hadde vært singel hadde vært en drømme situasjon men jeg vil ikke være en utro kjæreste. Men holder på å bli gæern av å møte alle disse sexy jentene og si nei og gå hjem til min kjedelige hverdag. Noen tips til hvordan jeg kan holde meg i selen? Snakke ut med samboeren kanskje? Fortell henne hva som er problemet og løs det sammen. Piff opp samlivet med en kveld med bare dere to og gjør noe hyggelig. Jeg har selv vært utro og angrer veldig, så snakk heller ut om det. Noe jeg ikke gjorde desverre, før det var for sent. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Vil du være sammen med denne dame resten av ditt liv? Om ikke, hvorfor er du der ennå ?
Gjest Bond Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Vel, om du ikke synes utroskap er galt uansett og vet at du kan bli fristet - enten fikser du forholdet ditt eller avslutter det! Siden dere heller ikke har barn med samboeren, er det en ting mindre å ta hensyn til. Hvorfor bli i et forhold som ikke gir deg alt?
Gjest Purple Haze Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Jeg lurer også på hva som holder deg i dette forholdet? Hvis du fortsatt er glad i samboeren din, bør dere jobbe for å få det bedre sammen. Hvis ikke, så er det vel bedre å gjøre det slutt. Så kan du ha uforpliktende sex med hvor mange du vil.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 det høres ut som om du bør gjøre det slutt. du skriver ikke at du elsker henne, du skriver bare at dere "ikke vil ødelegge for hverandre". er det eneste grunnen? er det bare for ubekvemt å slå opp, flytte, være alene osv? det er ikke bra nok hvis det er sant. tenk over det: du er ikke seksti, du er tretti. resten av livet...du fortjener å være i et forhold som også utfyller deg seksuelt. nå har dere ikke barn, er ikke gift. hvordan tror du det blir når disse tingene kommer i bildet? da vil forholdet sannsynligvis knekke og dere vil ikke ha noe mere seks i det hele tatt. man skal starte med å ha masse lyst på hverandre, vet du. hvor lenge har dere vært sammen?
Gjest Ung Mann Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Har vært sammen i nesten 3 år. Dråppet fotballen i dag for å være sammen med henne. Hun er kjempe bra dame og vi koste oss. Lagde middag og hadde sex. Kanskje jeg bare savner de glade dagene og spenningen som singel. Tidlig 7års krise? Kjempe glad i henne og vil ikke såre så derfor ikke utro men blir veldig tiltrukket av unge single tilgjengelige damer. Men hvilke menn gjør ikke det.
*Numi* Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 Har vært sammen i nesten 3 år. Dråppet fotballen i dag for å være sammen med henne. Hun er kjempe bra dame og vi koste oss. Lagde middag og hadde sex. Kanskje jeg bare savner de glade dagene og spenningen som singel. Tidlig 7års krise? Kjempe glad i henne og vil ikke såre så derfor ikke utro men blir veldig tiltrukket av unge single tilgjengelige damer. Men hvilke menn gjør ikke det. Tja, kanskje dere har en 3års krise? Nå har forelskelsen sluppet taket og dere sliter litt med å finne fotfeste i hverdagen? Ikke helt unaturlig det, om det er det som er tilfelle. Kanskje dere kan sette av en dag i uka/noen dager i måneden å avtale å gjøre "kjæresteting" sammen på? Gå ut og spise middag, rusle hånd i hånd i parken og avslutte med en kosestund med varm kakao og nærhet? Og andre koselige ting der dere har fokuset kun på hverandre. Da kanskje dere finner tilbake til kjærestefølelsene som jeg regner med dere hadde en gang. Alle kan vi bli fristet fra tid til annen - det er hva vi velger å gjøre med det som er avgjørende for hvordan det går med forholdet. Hverdager er det det er mest av, og det er også viktig å klare å møte disse og fortsatt ta vare på kjærestefølelsene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå