Frua Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hei! Jeg ønsker meg en anbefaling på en god nattkrem til en hud som sikkert er en kombinasjonshud. Den er tørr i det øverste laget men likevel litt uren enkelte steder! Er det noen som har noen gode råd?
Helyn Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 (endret) . Endret 4. august 2010 av Helyn
Xtra_lilje Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Exuviance sin nattkrem er det den beste jeg noen gang har prøvd. Når du våkner, ser du at den faktisk har gjort jobben over natten. Huden min er superbra når jeg bruker denne.
Frua Skrevet 10. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2009 Hvor mye er prisen på denne ca?
Xtra_lilje Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 5-600 tror jeg? Jeg bestilte via beautybridge sist: http://www.beautybridge.com/exuviance.html
Xtra_lilje Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Jeg tror jeg har mye samme hud som deg, og jeg har ikke vært heldig/fornøyd med dagkremen; den ble litt klisseten og trakk ikke inn i huden - bare et lite tips :)jeg bruker decleor som dagprodukt, og exuviance til natt. men; som sagt, nattkremen har blitt min trofaste venn; den er utrolig bra for meg hvertfall! lykke til, er en "jungel" i produkter
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 helt enig-exuviance nattkrem med fruktsyre er knallbra. kjøpes på beautybridge.com ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå