Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Som enslig forelder mottar jeg stønad til barnetilsyn. Satsene på SFO har nå gått opp. Er det noen som vet om NAV foretar denne justeringen automatisk, eller må jeg en ny runde for å innhente bekreftelse fra skolen?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 du må levere kopi av faktura med den nye summen, evnt få ny bekreftelse fra skolen. Nav justerer ikke automatisk, for det er mange forskjellige summer rundt omkring.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 du må levere kopi av faktura med den nye summen, evnt få ny bekreftelse fra skolen. Nav justerer ikke automatisk, for det er mange forskjellige summer rundt omkring. Skjønner at det er mange forskjellige summer, men samtlige skoler i kommunen har jo samme sats, og NAV opererer da vitterligen i nettopp denne kommunen... Men man kan vel ikke forvente det. Eller - egentlig burde man vel kunne det. Er vel bare å ta runden igjen, da. Jeg får jo ikke faktura, grunnet e-faktura.
Rosalie Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 NAV har andre ting å gjøre enn å bla i mappene til de enkelte med stønad for å sjekke at folk får det de skal ha. Naturligvis må du selv sørge for ny beregning.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Jeg får jo ikke faktura, grunnet e-faktura. Dette forstår jeg ikke. Forskjellen mellom papirfaktura og eFaktura er kun en ting, og det er at med eFaktura får du fakturaen tilsendt elektronisk via nettbanken din, mens med papirfaktura får du den i postkassen. Det er ikke noe problem å skrive ut den spesifiserte fakturaen som du har fått som eFaktura..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå