Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ei jente på 18 år. Kjæresten min og jeg har akkurat slått opp. Vi ble enige om det, det var faktisk jeg som foreslo det.

Nå så er dagene opp og ned, noen ganger gråter jeg, andre ganger smiler jeg. For sannheten er at vi ikke hadde det så altfor bra den siste tiden.

Vi går i samme klasse, og har blitt enige om å være venner. Det er bare det, at jeg synes alt er så rart. Det er rart å ikke kysse han "ha det bra" lenger. Det er ikke sånn at vi venter på hverandre i kantina, eller følger hverandre til den andres time lenger heller.

Jeg vil sende han meldinger og spørre om han også føler det på samme måte, jeg har lyst å dra han ut på gangen og snakke med ham - men det kan jeg jo ikke gjøre, eller?

Jeg synes alt er så rart nå!

Det jeg lurer på er om dere har opplevd det samme? Og hva gjorde dere, hva skal jeg gjøre? Og hvordan kommer jeg over ham?

Hilsen

LilleEilert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det her er helt normalt og kommer til å gå over. Ta tiden til hjelp. Det virker som har det lett. For mange er ett brudd noe som vipper dem totalt av pinnen og katalysator for ekstreme psykiske svingninger. Alt du opplever nå er veldig normale følelser, forøvrig også veldig sunne følelser også. Du er en helt mentalt frisk person, gratulerer. En av de få her på kvinneguiden.

Jeg ville kanskje ikke være så mye venner med han nå, det kan gjøre det verre å komme over han. La det gå 3 mnd ihvertfall.

Skrevet
Det her er helt normalt og kommer til å gå over. Ta tiden til hjelp. Det virker som har det lett. For mange er ett brudd noe som vipper dem totalt av pinnen og katalysator for ekstreme psykiske svingninger. Alt du opplever nå er veldig normale følelser, forøvrig også veldig sunne følelser også. Du er en helt mentalt frisk person, gratulerer. En av de få her på kvinneguiden.

Jeg ville kanskje ikke være så mye venner med han nå, det kan gjøre det verre å komme over han. La det gå 3 mnd ihvertfall.

Det som kanskje er litt vanskelig med det, er at vi går i samme klasse, og har like venner. Vi var bestevenner før vi ble sammen. Så vi har på en måte vanket i samme gjeng hele tiden. Og jeg kan vel ikke bare finne meg nye venner heller?

Skrevet

Det jeg også lurer på veldig ofte, er om han tenker på samme måte som meg? Tror dere gutter gråter, eller noe i den duren over et brudd?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Om gutter gråter over et brudd? selv om vi er gutter så betyr det ikke at vi er følelses messige kalde. Sliter selv med kjærlighetssorg, og det er 5-6 måneder siden hun dumpet meg.

første 3-4 månedene kunne jeg grine som en foss når jeg la meg om kveldene. Det er først nå at jeg ikke gråter over det, men jeg savner henne noe inderlig fortsatt!

Jeg bestemte meg for og kutte kontakten helt etter 4 måneder, da jeg fant ut at det ikke virket i det hele tatt. så om du trur at vi gutter ikke gråter, så må du tro om igjen.

Skrevet
Om gutter gråter over et brudd? selv om vi er gutter så betyr det ikke at vi er følelses messige kalde. Sliter selv med kjærlighetssorg, og det er 5-6 måneder siden hun dumpet meg.

første 3-4 månedene kunne jeg grine som en foss når jeg la meg om kveldene. Det er først nå at jeg ikke gråter over det, men jeg savner henne noe inderlig fortsatt!

Jeg bestemte meg for og kutte kontakten helt etter 4 måneder, da jeg fant ut at det ikke virket i det hele tatt. så om du trur at vi gutter ikke gråter, så må du tro om igjen.

Tusen takk for svaret. Og det var ikke meningen å la alle tro at gutter ikke har følelser. Det er bare at denne gutten ikke viser det. Viste du det til jenta?

Skrevet

Min x viste meg ikke en tåre, men jeg vet at hun hadde det vondt.

Skrevet
Min x viste meg ikke en tåre, men jeg vet at hun hadde det vondt.

Hvordan visste du det? Det eneste jeg har merket er kanskje at han er litt rastløs, prøver seg på folk i klassen (selv om de har kjæreste... Men jeg skulle ønske han gråt, eller noe. Høres ille ut, egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...