bananbra Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Jeg har en GHD-rettetang som piper når jeg prøver å slå den på (ikke slik den vanligvis gjør, men mange ganger raskt etter hverandre). LED-lampen blinker rødt, og tangen blir ikke varm. Har noen av dere opplevd det samme eller vet hva som er problemet? Jeg har prøvd å google, men google er ikke min venn. Finner ikke noe informasjon på nettsidene til GHD heller.
bananbra Skrevet 9. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2009 Etter iherdig googling tror jeg nå at jeg har funnet løsningen... Det kan virke som rettetangen fryser ettersom jeg har vært på tur i kulda. Jeg vet at mange her inne har GHD-stylere, så jeg skriver svaret her i tilfelle andre nordmenn og -kvinner havner i samme situasjon som meg. Et britisk nettforum er fullt av folk som har støtt på samme problem, og foreslår å varme den opp forsiktig med hårføner. Jeg har ikke føner og synes uansett det høres skummelt ut, så jeg går for det andre tipset som er nevnt på forumet - å la tangen varme seg opp sakte men sikkert på egenhånd i romtemperatur. Får se om det virker, hvis ikke blir jeg puddel på jobb i morgen.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har en GHD-rettetang som piper når jeg prøver å slå den på (ikke slik den vanligvis gjør, men mange ganger raskt etter hverandre). LED-lampen blinker rødt, og tangen blir ikke varm. Har noen av dere opplevd det samme eller vet hva som er problemet? Jeg har prøvd å google, men google er ikke min venn. Finner ikke noe informasjon på nettsidene til GHD heller. Kanskje du har mistet den i gulvet:p Det har jeg gjort med min rettetang et par ganger nå, og den blir ikke varm, uannsett hvor lenge den står på
Gjest Gjest_cecilie_* Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Skjedder akkurat det samme med meg idag! derfor prøvde jeg og google det å fant ditt innlegg. min er ikke brukt så mye, å synes det var ganske trist..
Gjest gjeeest Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 åh, da skal jeg være forsiktig med å miste min i gulvet alltid når noen skal være ved vasken faller den, og jeg klikker haha. Uff. Den ligger på kanten av vasken;\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå