bananbra Skrevet 9. november 2009 #1 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har en GHD-rettetang som piper når jeg prøver å slå den på (ikke slik den vanligvis gjør, men mange ganger raskt etter hverandre). LED-lampen blinker rødt, og tangen blir ikke varm. Har noen av dere opplevd det samme eller vet hva som er problemet? Jeg har prøvd å google, men google er ikke min venn. Finner ikke noe informasjon på nettsidene til GHD heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bananbra Skrevet 9. november 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 9. november 2009 Etter iherdig googling tror jeg nå at jeg har funnet løsningen... Det kan virke som rettetangen fryser ettersom jeg har vært på tur i kulda. Jeg vet at mange her inne har GHD-stylere, så jeg skriver svaret her i tilfelle andre nordmenn og -kvinner havner i samme situasjon som meg. Et britisk nettforum er fullt av folk som har støtt på samme problem, og foreslår å varme den opp forsiktig med hårføner. Jeg har ikke føner og synes uansett det høres skummelt ut, så jeg går for det andre tipset som er nevnt på forumet - å la tangen varme seg opp sakte men sikkert på egenhånd i romtemperatur. Får se om det virker, hvis ikke blir jeg puddel på jobb i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #3 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har en GHD-rettetang som piper når jeg prøver å slå den på (ikke slik den vanligvis gjør, men mange ganger raskt etter hverandre). LED-lampen blinker rødt, og tangen blir ikke varm. Har noen av dere opplevd det samme eller vet hva som er problemet? Jeg har prøvd å google, men google er ikke min venn. Finner ikke noe informasjon på nettsidene til GHD heller. Kanskje du har mistet den i gulvet:p Det har jeg gjort med min rettetang et par ganger nå, og den blir ikke varm, uannsett hvor lenge den står på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_cecilie_* Skrevet 18. desember 2009 #4 Del Skrevet 18. desember 2009 Skjedder akkurat det samme med meg idag! derfor prøvde jeg og google det å fant ditt innlegg. min er ikke brukt så mye, å synes det var ganske trist.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjeeest Skrevet 19. desember 2009 #5 Del Skrevet 19. desember 2009 åh, da skal jeg være forsiktig med å miste min i gulvet alltid når noen skal være ved vasken faller den, og jeg klikker haha. Uff. Den ligger på kanten av vasken;\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå