Himmelblå Skrevet 10. november 2009 #21 Skrevet 10. november 2009 Den første. Den var knallflott!! :rødme:
Gjest regine ii Skrevet 10. november 2009 #22 Skrevet 10. november 2009 Likte best den andre, den er stilren, klassisk, du ser like moderne ut på brudebildet nå som om 20 år. Den vil understeke deg som bærer kjolen, folk vil se på deg og kjolen Dette er jeg helt uenig i. Alle brudekjoler for tiden er med bare skuldre og uten ermer. Ergo er det veldig moderne. Om 20 år er det helt sikkert noe annet som regnes som mye finere, og de aller,aller fleste vil mene at man ser direkte umoderne ut i denne typen kjole. Og man vil se veldig godt hvilken tidsepoke den kom fra! det har ingenting med ditt valg av kjole å gjøre, du må jo ta det du syns er finest. Selv ser jeg ærlig talt ikke helt forskjellen, skjørtet på den første er litt mer bløtkake, men ellers er kjolene temmelig like....
Sapree Skrevet 16. november 2009 #23 Skrevet 16. november 2009 Dette er jeg helt uenig i. Alle brudekjoler for tiden er med bare skuldre og uten ermer. Ergo er det veldig moderne. Om 20 år er det helt sikkert noe annet som regnes som mye finere, og de aller,aller fleste vil mene at man ser direkte umoderne ut i denne typen kjole. Og man vil se veldig godt hvilken tidsepoke den kom fra! det har ingenting med ditt valg av kjole å gjøre, du må jo ta det du syns er finest. Selv ser jeg ærlig talt ikke helt forskjellen, skjørtet på den første er litt mer bløtkake, men ellers er kjolene temmelig like.... Dette er jeg enig i brudekjole moten endrer seg med tiden bare se hvordan kjolene så ut på begynnelsen av 90 tallet med store puffermer feks. Husk man gifter seg en gang og da er man prinsesse for en dag, la kjolen bevise det:D Jeg likte Maggie kjolen best:p
Sort Pastill Skrevet 16. november 2009 #24 Skrevet 16. november 2009 Maggie-kjolen var bare helt fantastisk nydelig ... Synes den var desidert finest!
Gjest Gaby Skrevet 16. november 2009 #25 Skrevet 16. november 2009 Maggie-kjolen var helt fantastisk!! Du må for all del ikke kjøpe den andre Det må da være en smal sak å forsterke hempene litt, kan ikke tro noe annet... Syns det er fryktelig med kjoler som er overstrødd med perler og sånt dill, og det er jo ikke noe godt å ta på. Liker mye bedre variasjon i form av ulike teksturer i stoffene og sånne pick-ups som det er på skjørtet på Maggie-kjolen. Nydelig!
Brukernavn Skrevet 17. november 2009 #26 Skrevet 17. november 2009 Åååå, den første kjolen var HELT NYDELIG!!! :rødme:
olma Skrevet 17. november 2009 #27 Skrevet 17. november 2009 Åååå, den første kjolen var HELT NYDELIG!!! :rødme: sååå enig! den første er noe jeg kunne tenkt meg selv! var sååå fin..! :rødme: den andre er jo sånn som alle har, liker når ting skiller seg ut litt!
Marianne87 Skrevet 23. november 2009 #28 Skrevet 23. november 2009 Begge kjolene var nydelige! Den første kanksje litt mer spesiell enn den andre.. Jeg har litt det samme dilemma som deg. Står mellom en "spesiell" kjole og en som er litt mer "typisk".. Med min kroppsfasong passet den typiske brudekjolen best, siden det ikke var så altfor mye stoff og "tull" i skjørtet. Jeg tror nok hempe-problemet kan fikses ganske så lett! Ta den kjolen du føler deg best i, og den du tenker mest på
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #29 Skrevet 23. november 2009 Dette er jeg helt uenig i. Alle brudekjoler for tiden er med bare skuldre og uten ermer. Ergo er det veldig moderne. Om 20 år er det helt sikkert noe annet som regnes som mye finere, og de aller,aller fleste vil mene at man ser direkte umoderne ut i denne typen kjole. Og man vil se veldig godt hvilken tidsepoke den kom fra! Men det spiller jo ingen rolle om kjolen (mot absolutt ALL formodning) skulle være moderne om 20 år - det er jo KUN på den store dagen det er viktig hvordan man ser ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå