Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #1 Del Skrevet 1. november 2009 Det er et legitimt spørsmål. Mitt svar er at klarsynte er svindlere som suger penger ut av mennesker i krise. Det har aldri vært bevist at klarsynte vet noe som helst som helst som de har fått tilgang på ad "overnaturlig" vei. Spør deg selv, hvorfor blir ikke klarsynte rike på lotto/tipping? Hvordan kan en kombinere klarsynthet med fri vilje? Hvorfor klarer ikke klarsynte å få tak i James Randis millionbelønning for beviste overnaturlige evner. De er løgnere og narsissister som prøver å gjøre seg selv til noe spesielt uten reellt grunnlag (les Märtha Louse...) Ikke gjør deg selv så vondt- ligg unna klarsynte. Satyr Hver gang man snakker om klarsynte så kommer dette snakket om lottotall opp. Klarsynthet har da ingenting med lottotall å gjøre! Tror ikke man kan fremtvinge slikt for egen vinnings skyld. Det har heller ingenting med hinder av den frie vilje å gjøre. Man får bare en viss forutanelse om hva som kan skje. Det blir som å komme til et veikryss, veien vidre må man selv bestemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klarsynt Skrevet 1. november 2009 #2 Del Skrevet 1. november 2009 Å være klarsynt er en helt naturlig ting. Selvsagt finnes det useriøse aktører på markedet slik det gjør i alle andre bransjer, men hvis du spør deg litt rundt og hører hvem andre kan anbefale, så kan du finne seriøse og gode klarsynte. En klarsynt kan hjelpe med mange forskjellige ting, men få alltid den klarsynte til å gi deg info som du kjenner igjen og som vedkommende ikke kunne vite på forhånd. Da mener jeg ikke at du skal presse vedkommende, men spør om noe som han eller hun ikke kan vite. F.eks. noe fra fortiden din. Hvis du så får tillitt til vedkommende, kan du få han eller henne til å gå videre inn på det spørsmålet du har. La heller ikke vedkommende få bruke lang tid. Det skal ikke ta lang tid å se på et eller to spørsmål. Gjennomsnittstid skal ligge på under 10 min noe som tilsier en pris på ca 250 kr. Finner du en dyktig klarsynt kan du få svar på mye på under 10 minutter. Se etter noen som har hatt linje lenge og som ikke har byttet navn. Det er dessverre slik at de som ikke kan sine ting bytter navn for så å komme tilbake som ny. Derfor finn noen som har hatt samme navn og har holdt på lenge. En klarsynt kan hjelpe deg med å se hva en annen person føler og mener. Er han eller hun dyktig, vil vedkommende kunne si ting om vedkommende som ikke er mulig å gjette seg til. En klarsynt kan hjelpe deg med å ta valg ved å si hva som skjer etter hvilken retning du tar. En klarsynt kan hjelpe deg til å se fremtiden din. Mange ting og ikke alt går ut på å spå, men også å hjelpe deg videre om du står fast i noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zealuu Skrevet 2. november 2009 #3 Del Skrevet 2. november 2009 seriøse og gode klarsynte. Jeg kan forstå at man kan være en god svindler, men en seriøs svindler høres ut som et spennende paradoks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klarsynt Skrevet 2. november 2009 #4 Del Skrevet 2. november 2009 Hvorfor uttaler du deg om noe du ikke vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overbevist Skrevet 3. november 2009 #5 Del Skrevet 3. november 2009 Det er et legitimt spørsmål. Mitt svar er at klarsynte er svindlere som suger penger ut av mennesker i krise. Det har aldri vært bevist at klarsynte vet noe som helst som helst som de har fått tilgang på ad "overnaturlig" vei. Spør deg selv, hvorfor blir ikke klarsynte rike på lotto/tipping? Hvordan kan en kombinere klarsynthet med fri vilje? Hvorfor klarer ikke klarsynte å få tak i James Randis millionbelønning for beviste overnaturlige evner. De er løgnere og narsissister som prøver å gjøre seg selv til noe spesielt uten reellt grunnlag (les Märtha Louse...) Ikke gjør deg selv så vondt- ligg unna klarsynte. Satyr Hvor mye må de bevise egentlig før du blir fornøyd?? Ta f.eks. serien "Jakten på den 6. sans" på TVNorge da. Et eksempel der var en person som ble gravd ned i en kasse nede i en sandvoll på Hjerkinn tror jeg det var, med dykkerflaske. Ingen spor eller fargeforandring i jorda/sanden som syntes eller noe. De klarsynte ble sluppet ut 2-300 meter fra eller noe, ihvertfall et godt stykke unna. Området var en slags vidde og de fikk ingen signaler om hvilken retning de skulle gå i. Kun 1 av 7 eller 8 gikk i totalt feil retning, alle de andre markerte punktet sitt innenfor 40 meter fra der hvor kassen lå, og en stoppet rett over kassen og fikk innertier. Selv om ikke alle i gruppen traff rett over hodet på den nedgravde mannen så brøt de i hvertfall all statistikk. Og sånne ting skjedde med flere av dem i hvert eneste program. Men innimellom var selvsagt noen helt på bærtur, men man kan da ikke regne med at absolutt alle finner ut alt hver gang, det er snakk om å konsenterere seg også. Og selvsagt finnes det useriøse aktører der ute, det finner man jo i alle yrkesgrupper ellers også. Men nå snakker jeg om de seriøse. Og TVNorge med Tom Strømnæss, Laila Back + 10 klarsynte hadde aldri klart å bløffe fram denne serien med en kollektiv løgn. Det hadde ikke de klarsynte gått med på, og det ville uansett lekket ut. Og dette ble dokumentert og filmet, allikevel krever folk at de må bevise det på nytt og på nytt. Og de klarsynte beviser det gang på gang, men det hjelper allikevel ikke. Tenk på f.eks de to mest kjente da, Joralf Gjerstad som har sittet i telefonen og dirigert båter til å stoppe på riktig sted i fjorden/sjøen slik at lik kunne finnes igjen. Hvor mange ganger politiet m.fl. har blitt geleidet til riktige funnplasser osv. Og alt det gamle Marcello Haugen gjorde som er dokumentert. Hendelser er filmet, det finnes drøssevis av vitner, politiet kan bekrefte at de har fått hjelp, hendelser er skrevet ned og loggført mm. Hvordan skal man få dokumentert dette bedre? Må de prikke inn vinnerrekka i lotto 15 uker på rad? Kanskje det ikke er mulig å bruke disse evnene til eget gagn? Kanskje de klarsynte har en etisk terskel og ikke vil bruke evnene sine på denne måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #6 Del Skrevet 3. november 2009 Må de prikke inn vinnerrekka i lotto 15 uker på rad? Kanskje det ikke er mulig å bruke disse evnene til eget gagn? Kanskje de klarsynte har en etisk terskel og ikke vil bruke evnene sine på denne måten? Så å vinne i lotto = bruke evnene til eget gagn = ikke etisk. Mens å ta betalt for å spå folk er IKKE å bruke evnene til eget gagn? Dersom noen jeg ikke kjente ut av det blå spådde meg gratis ville jeg faktisk vurdert å ta dem seriøst... Men dersom evnene til den "klarsynte" er av en slik grad at den ENESTE måten hun/han klarer å tjene penger på evnene på er telefontorg, da er det sannelig ikke mye evner tilstede. Og de prøver virkelig å tjene penger på evnene sine, det er ikke til å komme unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klarsynt Skrevet 4. november 2009 #7 Del Skrevet 4. november 2009 Så å vinne i lotto = bruke evnene til eget gagn = ikke etisk. Mens å ta betalt for å spå folk er IKKE å bruke evnene til eget gagn? Dersom noen jeg ikke kjente ut av det blå spådde meg gratis ville jeg faktisk vurdert å ta dem seriøst... Men dersom evnene til den "klarsynte" er av en slik grad at den ENESTE måten hun/han klarer å tjene penger på evnene på er telefontorg, da er det sannelig ikke mye evner tilstede. Og de prøver virkelig å tjene penger på evnene sine, det er ikke til å komme unna. Så alle som jobber som klarsynte burde jobbe gratis? Det er faktisk en fulltidsjobb og vel så det. Likevel burde man ikke ta betalt. Vil du gjøre din jobb gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November Rain Skrevet 6. november 2009 #8 Del Skrevet 6. november 2009 Til trådstarter; Jeg var en såkalt klarsynt person. Jeg har tjent store summer penger på dette her. Selv om jeg pleide å være en av de beste i bransjen, har jeg aldri hatt overnaturlige evner, og stol på meg, det har INGEN av de andre som driver med dette heller. Det hele bygger på noe som heter "Cold Reading". Og her skal jeg skrive en post om hvordan dette fungerer, slik at både du og andre som har hatt møter med såkalte "klarsynte" skal få se hvordan det hele fungerer. Men før jeg starter med det, skal jeg sitere en av mine yndlingsforfattere; People will do anything for those who encourage their dreams, justify their failures, allay their fears, confirm their suspicions and help them throw rocks at their enemies. Dette utsagnet er kjernen i det paranormale. Å fortelle folk det de vil høre og å ta vekk deres bekymringer osv. Det hele handler om fire hovedtemaer; Kjærlighet, penger, karriere og helse. Det finnes også tre subtemaer man ofte går inn på, og disse er følgende; - Reise (Enten en fysisk reise eller en indre reise fra for eksempel singel til gift eller hva det nå enn skulle være) - Utdanning eller søken etter ny viten. - Ambisjoner, håp og drømmer. Jeg skal også skrive litt om diverse teknikker jeg brukte i mine "seanser". Regnbuen er en av disse. Dette går mest på å skape rapport med den jeg har seansen med. Fungerer på den måten at jeg sier at hun er en rolig person (ut ifra observasjon av hvordan hun sitter og mange andre småting) men at hvis forholdene ligger til rette, så er hun i stand til å slippe seg løs og være en utagerende person. Så jeg sier med andre ord at hun både er innadvendt og utadvendt i samme setning, samtidig som jeg dekker hele spekteret imellom disse ytterpunktene. En annen "teknikk" er å bruke komplimenter, og stryke egoet til den man "leser". "Energien jeg får fra deg sier meg at du er en man kan stole på. Du er for all del ingen engel. Du er ikke perfekt heller, men man kan regne med deg i større grad enn en gjennomsnittsperson. Du har gode verdier du prøver å leve opp til, men det er ikke sikkert at du klarer det HELE tiden." osv osv. Det man sier her er i grunn at vedkommende stort sett er ærlig. Men man kapitaliserer på forfengeligheten til et gitt menneske ved å stryke egoet deres. For at det ikke skal være altfor åpenbart, nevner man at vedkommende for all del ikke er perfekt osv. Den psykologiske effekten av dette er at den man har seansen med "liker" meg, og tror at det jeg sa var fylt av innsikt, når jeg egentlig bare sa at vedkommende stort sett er et ærlig menneske. Andre tema man kan kommentere på her er det å være hardtarbeidende, varm og kjærlig eller selvstendig. Funker som bare det. Man kan også kommentere at vedkommende er en god venn, eller at vedkommende er vis og at det har blitt oppnådd gjennom hardt arbeid. Dette kan selvsagt integreres i seanser på ytterst umoralske måter. Her er et utdrag fra en seanse med en "klarsynt" amerikaner; "...I have your late sister with me now. She tells me she wants you to know that she always admired you, even if she didn't always express it well. She tells me that you are... wait, it's coming through... yes, I see, she says you are in many ways more shrewd, or perceptive, than people might think. She says she always thought of you as quite a wise person, not necessarily to do with book-learning and examinations. She's telling me she means wise in the ways of the world, and in ways that can't be said of everyone. She's laughing a little now, because she says this is wisdom that you have sometimes had to learn the hard way! She says you are intelligent enough to see that wisdom comes in many forms." Jeg kunne virkelig ha skrevet mange flere sider om det her. Men hovedpoenget med posten her er at klarsynte (Eller i det hele tatt folk som påstår at de har overnaturlige evner) er enten løgnere eller folk som lurer seg selv til å tro at de har slike evner, siden det virkelig finnes folk som GENUINT tror de er klarsynte. Og til slutt vil jeg føye til at vi mennesker egentlig er ganske like innvendig, og hvis man vet alt om èn person, og forteller dette til en annen person, vil minst 70% av dette stemme med den andre personen også. Så jess, den beste løsningen på problemet ditt er å løse den selv. Jeg vet at det er VELDIG befriende å gi en annen fremmed kontrollen, men i de fleste tilfeller er dette usunt og vil ikke løse problemene, men heller bare forsinke og samtidig forverre konsekvensene av situasjonen. Så du får ha lykke til. Håper dette innlegget hjalp deg. Hvis det er slik at du til tross for alt jeg skrev vil ha en klarsynt person til å se på situasjonen din, kan du sende meg en PM, og jeg skal si deg alt en klarsynt person ville ha sagt i forhold til problemet ditt. Det kan til og med hende at jeg kan komme med noen løsninger. Det beste av alt er at jeg vil gjøre dette helt gratis. ~November Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #9 Del Skrevet 6. november 2009 Til trådstarter; Jeg var en såkalt klarsynt person. Jeg har tjent store summer penger på dette her. Selv om jeg pleide å være en av de beste i bransjen, har jeg aldri hatt overnaturlige evner, og stol på meg, det har INGEN av de andre som driver med dette heller. Det hele bygger på noe som heter "Cold Reading". Og her skal jeg skrive en post om hvordan dette fungerer, slik at både du og andre som har hatt møter med såkalte "klarsynte" skal få se hvordan det hele fungerer. Men før jeg starter med det, skal jeg sitere en av mine yndlingsforfattere; Dette utsagnet er kjernen i det paranormale. Å fortelle folk det de vil høre og å ta vekk deres bekymringer osv. Det hele handler om fire hovedtemaer; Kjærlighet, penger, karriere og helse. Det finnes også tre subtemaer man ofte går inn på, og disse er følgende; - Reise (Enten en fysisk reise eller en indre reise fra for eksempel singel til gift eller hva det nå enn skulle være) - Utdanning eller søken etter ny viten. - Ambisjoner, håp og drømmer. Jeg skal også skrive litt om diverse teknikker jeg brukte i mine "seanser". Regnbuen er en av disse. Dette går mest på å skape rapport med den jeg har seansen med. Fungerer på den måten at jeg sier at hun er en rolig person (ut ifra observasjon av hvordan hun sitter og mange andre småting) men at hvis forholdene ligger til rette, så er hun i stand til å slippe seg løs og være en utagerende person. Så jeg sier med andre ord at hun både er innadvendt og utadvendt i samme setning, samtidig som jeg dekker hele spekteret imellom disse ytterpunktene. En annen "teknikk" er å bruke komplimenter, og stryke egoet til den man "leser". "Energien jeg får fra deg sier meg at du er en man kan stole på. Du er for all del ingen engel. Du er ikke perfekt heller, men man kan regne med deg i større grad enn en gjennomsnittsperson. Du har gode verdier du prøver å leve opp til, men det er ikke sikkert at du klarer det HELE tiden." osv osv. Det man sier her er i grunn at vedkommende stort sett er ærlig. Men man kapitaliserer på forfengeligheten til et gitt menneske ved å stryke egoet deres. For at det ikke skal være altfor åpenbart, nevner man at vedkommende for all del ikke er perfekt osv. Den psykologiske effekten av dette er at den man har seansen med "liker" meg, og tror at det jeg sa var fylt av innsikt, når jeg egentlig bare sa at vedkommende stort sett er et ærlig menneske. Andre tema man kan kommentere på her er det å være hardtarbeidende, varm og kjærlig eller selvstendig. Funker som bare det. Man kan også kommentere at vedkommende er en god venn, eller at vedkommende er vis og at det har blitt oppnådd gjennom hardt arbeid. Dette kan selvsagt integreres i seanser på ytterst umoralske måter. Her er et utdrag fra en seanse med en "klarsynt" amerikaner; Jeg kunne virkelig ha skrevet mange flere sider om det her. Men hovedpoenget med posten her er at klarsynte (Eller i det hele tatt folk som påstår at de har overnaturlige evner) er enten løgnere eller folk som lurer seg selv til å tro at de har slike evner, siden det virkelig finnes folk som GENUINT tror de er klarsynte. Og til slutt vil jeg føye til at vi mennesker egentlig er ganske like innvendig, og hvis man vet alt om èn person, og forteller dette til en annen person, vil minst 70% av dette stemme med den andre personen også. Så jess, den beste løsningen på problemet ditt er å løse den selv. Jeg vet at det er VELDIG befriende å gi en annen fremmed kontrollen, men i de fleste tilfeller er dette usunt og vil ikke løse problemene, men heller bare forsinke og samtidig forverre konsekvensene av situasjonen. Så du får ha lykke til. Håper dette innlegget hjalp deg. Hvis det er slik at du til tross for alt jeg skrev vil ha en klarsynt person til å se på situasjonen din, kan du sende meg en PM, og jeg skal si deg alt en klarsynt person ville ha sagt i forhold til problemet ditt. Det kan til og med hende at jeg kan komme med noen løsninger. Det beste av alt er at jeg vil gjøre dette helt gratis. ~November Du er tydeligvis en som ikke har klart "jobben" sin. Man gir da ikke et annet menneske kontrollen selv om man går til en synsk/klarsynt! Det er da langt verre med alle de "rådene" man får her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November Rain Skrevet 6. november 2009 #10 Del Skrevet 6. november 2009 Du er tydeligvis en som ikke har klart "jobben" sin. Man gir da ikke et annet menneske kontrollen selv om man går til en synsk/klarsynt! Det er da langt verre med alle de "rådene" man får her inne! Det å si at man ikke gir kontrollen til et annet menneske når man går til en klarsynt er feil. Vi mennesker vil tilsynelatende ha kontroll, men innerst inne er det slik at vi alltid vil beskytte våre ego. Derfor er vi klarsynte så beleilige. Hvis vi har rett, ordner alt seg. Hvis vi tar feil, kan klienten rettferdiggjøre det over seg selv siden det ikke var HAN selv som tok feil. Det om du tror meg eller ikke er helt klart irrelevant. Det er ikke så veldig mye verre med rådene man får herfra, og jeg skal si deg hvorfor. Her tar folk seg tid til å svare stort sett på grunn av at de ikke vil tenke på sine egne problemer, og heller "løse" en annen persons problemer og dermed få dem til å føle seg bedre. Så intensjonen bak de som gir råd her er reinere enn intensjonen til spåfolk. De vil bare få penger og utnytter usikkerheten til klientene for å få disse pengene. Men for all del, jeg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre. Du har valget om å tro meg eller om å la være =) ~November Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klarsynt Skrevet 6. november 2009 #11 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg må bare si at jeg er veldig glad for at du har sluttet å praktisere for du er virkelig en av de mest useriøse jeg har hørt om. Det du har levert folk er jo ingen spådom. Å fortelle noen at de kan være både snill og slem hva er det? Er det noen som har spurt deg om det? Jeg får ihvertfall ikke slike spørsmål. Jeg får spørsmål ala: kan du se på jobb for meg fremover? Når jeg så forteller hva jeg ser, kan dette være at vedkommende får en høyere stilling der vedkommende allerede er, skifter jobb eller blir der vedkommende er. I tillegg forteller jeg hvilken type jobb vedkommende allerede har, hvilken jobb som kommer og NÅR den eventuelle nye jobber kommer. Idet jeg jobber pr tlf kan jeg heller ikke sitte å lese ut av kroppsspråk eller øyner fra den jeg spår. Det svadaet som du har levert har ingenting med spådom å gjøre!! Nå kjenner jeg at jeg ble skikkelig førb.... Du er en av dem som gjør det vanskelig for seriøse å bli tatt alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November Rain Skrevet 6. november 2009 #12 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg utfordrer deg her. Si meg hva jeg jobber med nå samtidig som hvor i Norge jeg er født, og jeg skal gå med på at du virkelig har evner. Hvis du ikke klarer dette, er du en av mange skurker som lurer folk og bruker deres håp og drømmer for å tjene penger. Jeg blir rett og slett kvalm. Jeg må bare si at jeg er veldig glad for at du har sluttet å praktisere for du er virkelig en av de mest useriøse jeg har hørt om. Det du har levert folk er jo ingen spådom. Å fortelle noen at de kan være både snill og slem hva er det? Er det noen som har spurt deg om det? Jeg får ihvertfall ikke slike spørsmål. Jeg får spørsmål ala: kan du se på jobb for meg fremover? Når jeg så forteller hva jeg ser, kan dette være at vedkommende får en høyere stilling der vedkommende allerede er, skifter jobb eller blir der vedkommende er. I tillegg forteller jeg hvilken type jobb vedkommende allerede har, hvilken jobb som kommer og NÅR den eventuelle nye jobber kommer. Idet jeg jobber pr tlf kan jeg heller ikke sitte å lese ut av kroppsspråk eller øyner fra den jeg spår. Det svadaet som du har levert har ingenting med spådom å gjøre!! Nå kjenner jeg at jeg ble skikkelig førb.... Du er en av dem som gjør det vanskelig for seriøse å bli tatt alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 7. november 2009 #13 Del Skrevet 7. november 2009 Til trådstarter; Jeg var en såkalt klarsynt person. Jeg har tjent store summer penger på dette her. Selv om jeg pleide å være en av de beste i bransjen, har jeg aldri hatt overnaturlige evner, og stol på meg, det har INGEN av de andre som driver med dette heller. Det hele bygger på noe som heter "Cold Reading". Og her skal jeg skrive en post om hvordan dette fungerer, slik at både du og andre som har hatt møter med såkalte "klarsynte" skal få se hvordan det hele fungerer. Men før jeg starter med det, skal jeg sitere en av mine yndlingsforfattere; Dette utsagnet er kjernen i det paranormale. Å fortelle folk det de vil høre og å ta vekk deres bekymringer osv. Det hele handler om fire hovedtemaer; Kjærlighet, penger, karriere og helse. Det finnes også tre subtemaer man ofte går inn på, og disse er følgende; - Reise (Enten en fysisk reise eller en indre reise fra for eksempel singel til gift eller hva det nå enn skulle være) - Utdanning eller søken etter ny viten. - Ambisjoner, håp og drømmer. Jeg skal også skrive litt om diverse teknikker jeg brukte i mine "seanser". Regnbuen er en av disse. Dette går mest på å skape rapport med den jeg har seansen med. Fungerer på den måten at jeg sier at hun er en rolig person (ut ifra observasjon av hvordan hun sitter og mange andre småting) men at hvis forholdene ligger til rette, så er hun i stand til å slippe seg løs og være en utagerende person. Så jeg sier med andre ord at hun både er innadvendt og utadvendt i samme setning, samtidig som jeg dekker hele spekteret imellom disse ytterpunktene. En annen "teknikk" er å bruke komplimenter, og stryke egoet til den man "leser". "Energien jeg får fra deg sier meg at du er en man kan stole på. Du er for all del ingen engel. Du er ikke perfekt heller, men man kan regne med deg i større grad enn en gjennomsnittsperson. Du har gode verdier du prøver å leve opp til, men det er ikke sikkert at du klarer det HELE tiden." osv osv. Det man sier her er i grunn at vedkommende stort sett er ærlig. Men man kapitaliserer på forfengeligheten til et gitt menneske ved å stryke egoet deres. For at det ikke skal være altfor åpenbart, nevner man at vedkommende for all del ikke er perfekt osv. Den psykologiske effekten av dette er at den man har seansen med "liker" meg, og tror at det jeg sa var fylt av innsikt, når jeg egentlig bare sa at vedkommende stort sett er et ærlig menneske. Andre tema man kan kommentere på her er det å være hardtarbeidende, varm og kjærlig eller selvstendig. Funker som bare det. Man kan også kommentere at vedkommende er en god venn, eller at vedkommende er vis og at det har blitt oppnådd gjennom hardt arbeid. Dette kan selvsagt integreres i seanser på ytterst umoralske måter. Her er et utdrag fra en seanse med en "klarsynt" amerikaner; Jeg kunne virkelig ha skrevet mange flere sider om det her. Men hovedpoenget med posten her er at klarsynte (Eller i det hele tatt folk som påstår at de har overnaturlige evner) er enten løgnere eller folk som lurer seg selv til å tro at de har slike evner, siden det virkelig finnes folk som GENUINT tror de er klarsynte. Og til slutt vil jeg føye til at vi mennesker egentlig er ganske like innvendig, og hvis man vet alt om èn person, og forteller dette til en annen person, vil minst 70% av dette stemme med den andre personen også. Så jess, den beste løsningen på problemet ditt er å løse den selv. Jeg vet at det er VELDIG befriende å gi en annen fremmed kontrollen, men i de fleste tilfeller er dette usunt og vil ikke løse problemene, men heller bare forsinke og samtidig forverre konsekvensene av situasjonen. Så du får ha lykke til. Håper dette innlegget hjalp deg. Hvis det er slik at du til tross for alt jeg skrev vil ha en klarsynt person til å se på situasjonen din, kan du sende meg en PM, og jeg skal si deg alt en klarsynt person ville ha sagt i forhold til problemet ditt. Det kan til og med hende at jeg kan komme med noen løsninger. Det beste av alt er at jeg vil gjøre dette helt gratis. ~November Det er uhyre vanskelig å være klarsynt på " bestilling " og mens telefoner og kunder står i kø o.l Jeg skjønner godt de begynner å feile , de klarsynte - når klarsyntheten blir en buisniss og stress og extreme forventninger fra folk .Selv den aller mest klarsynte - kan vell da miste klarsynet sitt tenker jeg .Naturlig nok - for perioder . Kvakksalvere kan bruke dine metoder - det er jeg enig i og vil ikke benekte . Men du kan ikke avkrefte eller si at ingen har spesielle evner utover det vanlige . Det vet du tydeligvis lite om hører jeg og har lite og ingen erfaring med selv , derfor er du selv en som " tviler " og ikke tror . Og de du har jobbet sammen med - har vært som deg selv . Jeg vet 100 % sikkert at enkelte av disse - er ikke kvakksalvere . Jeg har hatt klarsyn selv ,fått beskjeder , funnet folk som har gjemt seg , da jeg følte tilstedeværelse og energiene mennesket sendte ut sterkt - kunne jeg finne det helt 100 % korrekt sted ved første forsøk . Problemet er lange avstander - da er det mye vanskeligere å føle dette . .Men er avstanden ikke for stor - kan jeg føle meg frem til riktig sted .Forde levende mennesker sender ut bølger med et eller annet jeg merker og kan føle veldig godt .Og jeg kan ikke forklare det . For jeg har aldri orket gå på kurser , lest om dette eller hatt kontakt med andre med div . evner andre syns ikke er troverdige .Jeg har ikke hatt særlig intresse selv av å utforske slike evner ..i en travel hverdag .Tenker man på andre ting . Men hyggelig når man av og til likevel får klarsyn , drømmer eller får se at evnen er der et sted . Det er ikke noe spesielt fantastisk med å kunne finne en gjemt person . Det er ikke overnaturlig å føle hvor de er . Det er bare sanser man er født med som er veldig sensitive . Dere som tror - skal bare fortsette å tro . Coldreading er sikkert mulig . Men er f.eks umulig å finne ting med coldreading .Det er så vanskelig emne dette med klarsyn .Forde det finnes så utrolig mange forskjellige typer av det .Enhver klarsynt har sine spesielle sanser og måter å gjøre ting på . Jeg tror - forde jeg vet : ) Jeg vet det jeg vet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 7. november 2009 #14 Del Skrevet 7. november 2009 Det er uhyre vanskelig å være klarsynt på " bestilling " og mens telefoner og kunder står i kø o.l Jeg skjønner godt de begynner å feile , de klarsynte - når klarsyntheten blir en buisniss og stress og extreme forventninger fra folk .Selv den aller mest klarsynte - kan vell da miste klarsynet sitt tenker jeg .Naturlig nok - for perioder . Kvakksalvere kan bruke dine metoder - det er jeg enig i og vil ikke benekte . Men du kan ikke avkrefte eller si at ingen har spesielle evner utover det vanlige . Det vet du tydeligvis lite om hører jeg og har lite og ingen erfaring med selv , derfor er du selv en som " tviler " og ikke tror . Og de du har jobbet sammen med - har vært som deg selv . Jeg vet 100 % sikkert at enkelte av disse - er ikke kvakksalvere . Jeg har hatt klarsyn selv ,fått beskjeder , funnet folk som har gjemt seg , da jeg følte tilstedeværelse og energiene mennesket sendte ut sterkt - kunne jeg finne det helt 100 % korrekt sted ved første forsøk . Problemet er lange avstander - da er det mye vanskeligere å føle dette . .Men er avstanden ikke for stor - kan jeg føle meg frem til riktig sted .Forde levende mennesker sender ut bølger med et eller annet jeg merker og kan føle veldig godt .Og jeg kan ikke forklare det . For jeg har aldri orket gå på kurser , lest om dette eller hatt kontakt med andre med div . evner andre syns ikke er troverdige .Jeg har ikke hatt særlig intresse selv av å utforske slike evner ..i en travel hverdag .Tenker man på andre ting . Men hyggelig når man av og til likevel får klarsyn , drømmer eller får se at evnen er der et sted . Det er ikke noe spesielt fantastisk med å kunne finne en gjemt person . Det er ikke overnaturlig å føle hvor de er . Det er bare sanser man er født med som er veldig sensitive . Dere som tror - skal bare fortsette å tro . Coldreading er sikkert mulig . Men er f.eks umulig å finne ting med coldreading .Det er så vanskelig emne dette med klarsyn .Forde det finnes så utrolig mange forskjellige typer av det .Enhver klarsynt har sine spesielle sanser og måter å gjøre ting på . Jeg tror - forde jeg vet : ) Jeg vet det jeg vet . Gøy om noen andre kan forklare meg , som kanskje vet mer enn meg om dette og som også har opplevd samme som meg . Hvorfor føler jeg ikke bølgene i luften til døde mennesker - slik jeg føler sterkt til levende mennesker jeg ikke ser eller vet helt hvor er ? Jeg kan føle luft vibrasjonene kaller jeg det veldig godt på levende mennesker om de befinner seg ikke for langt vekk . Men døde mennesker - føler jeg ikke sender ut noenting signaler . Levende har en så sterk energi i forhold til døde .Eks begravelser , syning o.l Er nok derfor de synske , som er mye flinkere enn meg og trenet på dette - kan fortelle PÅ FORHÅND uten å vite - om personen de leter etter og er forsvunnet - er død eller levende i dag . Forde de føler det omtrent som meg ? Helt sykt å spørre om noe slikt .Men hvor ellers skal man spørre - når man har mulighet å være anonym . Kan dette stemme ? Dere synske ? Har jeg rett ? Hilsen WW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipheria Skrevet 7. november 2009 #15 Del Skrevet 7. november 2009 Det er uhyre vanskelig å være klarsynt på " bestilling " og mens telefoner og kunder står i kø o.l Det er fullt mogleg å lære seg opp. Derren Brown er flinkare enn dei fleste "klarsynte" vil eg påstå. Han kan seie kva tilfeldige folk i salen heiter og forutsjå kva dei kjem til å gjere. Han er ikkje synsk. Han brukar teknikkar. Jeg vet 100 % sikkert at enkelte av disse - er ikke kvakksalvere . Jeg har hatt klarsyn selv ,fått beskjeder , funnet folk som har gjemt seg , da jeg følte tilstedeværelse og energiene mennesket sendte ut sterkt - kunne jeg finne det helt 100 % korrekt sted ved første forsøk . Eg og føler tilstedeværelse.... når eg ser skrekkfilmar. Då snur eg meg fordi eg "føler" at monsteret står bak meg. Eg har fått sterke magekjensler mot hendingar. Altså, kjensla av at dersom eg gjer dette, kjem det til å skje noko gale. Det har vore korrekt nokre gongar. Men det har og hendt at der aldri kom negative konsekvensar. Kjensler kan ikkje stolast på, dei fortel oss som oftast det vi vil føle eller tru på. Eg veit ikkje kva du siktar til når du snakkar om å finne folk. I kva samanheng du har drive med det. Det burde ikkje vere så vanskeleg å teste om det var reelt. Kan du se eller ta på luften ? Nei - men den er rundt deg hele tiden , uten at du tenker over det selv . Kan man se en " sjel " med kunn øyet ? Kan et instrument måle det , nei . Tror det er forde vi har sjel - at klarsyn er mulig . Så enkelt som det . Sjelen er som luften , nesten Lufta kan observerast. Vi veit kva den er laga av. Klarsyn har ikkje blitt observert, til trass for tallause undersøkingar. Sjel er ikkje eit vitskapleg begrep. Personleg trur eg ikkje på at vi har ein. Vi har impulsar til hjernen og den slags, ingen sjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klarsynt Skrevet 7. november 2009 #16 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg utfordrer deg her. Si meg hva jeg jobber med nå samtidig som hvor i Norge jeg er født, og jeg skal gå med på at du virkelig har evner. Hvis du ikke klarer dette, er du en av mange skurker som lurer folk og bruker deres håp og drømmer for å tjene penger. Jeg blir rett og slett kvalm. Jeg bare gjentar: jeg er virkelig glad for at du har sluttet med denne type jobb. Du viser her bare flere og flere av dine sider som gjør at du ikke kan jobbe med mennesker på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klarsynt Skrevet 7. november 2009 #17 Del Skrevet 7. november 2009 Gøy om noen andre kan forklare meg , som kanskje vet mer enn meg om dette og som også har opplevd samme som meg . Hvorfor føler jeg ikke bølgene i luften til døde mennesker - slik jeg føler sterkt til levende mennesker jeg ikke ser eller vet helt hvor er ? Jeg kan føle luft vibrasjonene kaller jeg det veldig godt på levende mennesker om de befinner seg ikke for langt vekk . Men døde mennesker - føler jeg ikke sender ut noenting signaler . Levende har en så sterk energi i forhold til døde .Eks begravelser , syning o.l Er nok derfor de synske , som er mye flinkere enn meg og trenet på dette - kan fortelle PÅ FORHÅND uten å vite - om personen de leter etter og er forsvunnet - er død eller levende i dag . Forde de føler det omtrent som meg ? Helt sykt å spørre om noe slikt .Men hvor ellers skal man spørre - når man har mulighet å være anonym . Kan dette stemme ? Dere synske ? Har jeg rett ? Hilsen WW Jeg vet ikke hvorfor du ikke føler det, vi kjenner jo alle ting på forskjellig måte og jobber forskjellig. Når jeg leter etter noen som har forsvunnet, kjenner jeg med en gang om vedkommende lever eller er død. Det kjenner jeg ved at jeg kjenner på energien. Hvis vedkommende er død, er det som om alt er kaldt. Hvis jeg har et bilde av vedkommende, ser jeg det også på øynene på bildet selv om bildet er tatt mange år i forveien. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, det bare er sånn. Selv om personen er død, kan jeg bli vist gjennom øynene til vedkommende hvor han eller hun er. Som om jeg kan se rundt meg (altså den som er død) for å se hva som er rundt. Om det er vann, om det er gress, elv osv. Og ofte får jeg stedsnavn. Ikke alltid bokstavene er helt riktig etter hverandre, men det er likevel så pass at det er mulig å finne stedet for det er da som oftest bare byttet om på et par bokstaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #18 Del Skrevet 7. november 2009 I dette forumet så er jo alt svart/hvitt. Det ser man jo gang på gang uansett hva som diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zealuu Skrevet 7. november 2009 #19 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg bare gjentar: jeg er virkelig glad for at du har sluttet med denne type jobb. Du viser her bare flere og flere av dine sider som gjør at du ikke kan jobbe med mennesker på denne måten. Og likevel unnlater du konsekvent å demonstrere at du faktisk er klarsynt, og ikke bare en svindler som leker indignert når noen avslører metodene dine (avsløringer man forsåvidt kan finne hvor som helst på nettet), og så forsøker å devaluere utsagnene deres gjennom å påstå at de er moralsk underlegne deg selv. Frem til du tar utfordringen hans på strak arm, er det overhodet ingenting som tyder på at du er mer skikket til å være "klarsynt" enn det han er. Tvert i mot, måten du unngår den egentloge problemstillingen på samtidig som du kommer med grunnløse fordømmelser av andre (som tilfeldigvis eksponerer svindelteknikkene dine), tyder på at du er nøyaktig en så kynisk svindler som det han (og de fleste andre) mener at påstått klarsynte er. Så, kom igjen. Chop chop. Hvor bor han, hva heter han, hvor er han født, hva jobber han med? Du har overhodet ingen troverdighet før du klarer å besvare noen av disse spørsmålene ved hjelp av ditt eget "klarsyn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #20 Del Skrevet 7. november 2009 Så, kom igjen. Chop chop. Hvor bor han, hva heter han, hvor er han født, hva jobber han med? Du har overhodet ingen troverdighet før du klarer å besvare noen av disse spørsmålene ved hjelp av ditt eget "klarsyn". Og hvilken garanti har vi andre for at han vil bekrefte det? Usannheter kan da også gå andre veien. Ihvertfall når man er ute etter å ta noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå