Gå til innhold

Hvor mange inviterer dere?

Hvor mange inviterer dere?  

1. 1. Hvor mange inviterer dere?

• Under 30
      3
    • Mellom 30 og 45
      4
    • Mellom 46 og 60
      7
    • Mellom 60 og 80
      15
    • Mellom 80 og 100
      8
    • Over 100
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å kutte så godt jeg kan, men vi blir kanskje oppi 90.. blir kanskje å kutte noen av dem, så de kommer på kaffe.

Jeg lurer på hvor man kan dra grensen for kjærester også. Er det urettferdig hvis man sier samboere/forlovede får komme? Hva med kjærester som kanskje har vært sammen i 2-3 år, har møtt slekten en gang eller to (inkl meg = perifert bekjentskap). Kan de kuttes pga de ikke er forlovet eller samboere? JEG kunne godt tenke meg å kutte ved samboer/forlovet, men er redd andre skal synes det blir litt brutalt. Hvordan skal ellers kjærester bli kjent med slekten, hvis de aldri får bli med? Et annet alternativ er å kutte ut kjærester som ikke har blitt introdusert for slekten (kun familien). Men igjen, når skal de introduseres da, hvis de aldri får være med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer også på det jeg.. har to kamerater som har nettopp fått seg kjærester, ene har vi møtt en gang, den andre litt flere. Skal sende invitasjonene i begynnelsen av neste mnd og lurer da litt på om vi skal invitere disse kjærestene...

Vet at de gutta bytter jenter som andre bytter undertøy :lol: men de mener at disse skal de satse på....

Jeg ville ha invitert de uten følge. Etter min mening har ingen grunn til å bli sur for noe sånt heller.

Selv setter vi grensen ved kjærester vi har møtt (helst flere ganger). Og da synes vi at vi har vært snille også. Det hadde kostet meg nøyaktig en halv kalori å si at kun samboere/forlovede/gifte får komme.

VesleBråka; jeg ville sett an situasjonen litt. Er de såpass seriøse at du har grunn til å tro at forholdet vil vare lenge, synes jeg de godt kan inviteres, selv om dere ikke da MÅ invitere alle kjærester av den grunn.

Dette med invitasjoner og slikt er et rent helvete, altfor mange hensyn man skal ta. Slitsomt og innviklet, er det! :x

Skrevet

Det hadde kostet meg nøyaktig en halv kalori å si at kun samboere/forlovede/gifte får komme.

Kunne ikke vært mer enig!!

Gjest Miracle
Skrevet

Vi innvitere 45 stykker. Jeg har ganske liten slekt derfor ble det ikke fler. Vi har ikke innvitert kjærester i helt ferske forhold , bare samboere. Syntes liksom ikke det er nødvendig å innvitere fetteren min med dame når han skifter dame anhver månde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...