Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dette er noe som på èn måte går igjen i en annen tråd, men dette er ikke en avsporing av den.

Jeg opplever at vi jenter (nei, sier ikke alle men av de jeg kjenner) veier ordene våre godt..

Så i mitt tilfelle, så bruker jeg hverken stygge ord, kallenavn, eller er overdrevent "sint" på sms til en jeg er glad i.

Men han kan ved irritasjon, sinne eller hva - skrive stygge mld.

Vet man ikke kan vite med sikkerhet, men jeg spør da dere menn;

Kan du sende en sånn mld uten å mene noe nevneverdig med det?

Kan du gjøre der i "øyeblikket" og ikke tenke mer over det siden?

Hender det du straffer med sånt, mens du egentlig sitter med følelser du ikke forteller om?

Husker jeg leste engang: "desto mer jeg elsket henne, desto styggere ble jeg. Det ble for nære".

Gulvet er deres gutter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri sendt stygge ord, men jeg har kritisert tydelig.

Ellers så vil jeg minne om at stygge ord sjelden betyr det de sier, men egentlig betyr. "Nå er jeg så sint at jeg sier det jeg tror kan såre deg mest".

Skrevet

eg har vel prestert "faen satan i helvette faen fisken kvalme smerte faen faen faen satan helvette faen faen faen faen" +++ på ei melding, men da var det vel egentlig strengt talt meint sånn.

Gjest Gjest_T.S_*
Skrevet
Jeg har aldri sendt stygge ord, men jeg har kritisert tydelig.

Ellers så vil jeg minne om at stygge ord sjelden betyr det de sier, men egentlig betyr. "Nå er jeg så sint at jeg sier det jeg tror kan såre deg mest".

Mm.. det høres logisk ut :) ikke at det er særlig hyggelig uansett. Fortsett det gode arbeidet og la være å sende stygge mld ;):)

Gjest brutal_mann
Skrevet

+Om noen noen gang ar lurt på om jeg har vert slem med dem så har jeg ikke det. For om jeg vil være slem, så kan jeg love deg at det ikke er noen tvil. Ergo, svaret på ditt spørsmål er nei.

Skrevet
+Om noen noen gang ar lurt på om jeg har vert slem med dem så har jeg ikke det. For om jeg vil være slem, så kan jeg love deg at det ikke er noen tvil. Ergo, svaret på ditt spørsmål er nei.

Hvorfor er jeg ikke overrasket over at du skriver dette? ;)

Som jeg sier, det er klart det er forskjeller på dere. Og.

Og i motsetning til veldig mange andre har du kun veloverveide følelsesutbrudd, som ikke er spontane eller ladd av følelsene der og da.. ok :)

Fordelen for jenten er nå at de i det minste vet hvor de har deg :)

Gjest brutal_mann
Skrevet
Hvorfor er jeg ikke overrasket over at du skriver dette? ;)

Du er anonym. Mao så vet jeg ingenting om deg, eller hva du eventuelt skulle vite om meg. Så det spørsmålet kan jeg ikke svare på.

Som jeg sier, det er klart det er forskjeller på dere. Og.

Og i motsetning til veldig mange andre har du kun veloverveide følelsesutbrudd, som ikke er spontane eller ladd av følelsene der og da.. ok :)

Fordelen for jenten er nå at de i det minste vet hvor de har deg :)

Jeg har masse spontanintet, men slem, det er jeg kun som veloverveid. Uansett hvor sint jeg skulle bli.

Skrevet

jeg har opplevd dette med min ex,

han spydde ut masse dritt hver gang han var sinna. mens jeg satt der og kokte og holdt kjeft.

min nåværende samboer kan til en viss grad si irriterende og dumem ting om han er sinna, for så å be om unnskyldning etterpå.

men han tar ikke så hardt i :P

føler at menn har lettere for å bli usaklige og si mye rart når de er sure ja.. jeg veier mine ord nøye. man skal tross alt stå for det man sier.

Skrevet
Du er anonym. Mao så vet jeg ingenting om deg, eller hva du eventuelt skulle vite om meg. Så det spørsmålet kan jeg ikke svare på.

Jeg har masse spontanintet, men slem, det er jeg kun som veloverveid. Uansett hvor sint jeg skulle bli.

Mente det ikke vondt, du overrasket meg bare ikke ;)

Når det er sagt, så står det respekt av at du er veloverveid sint. Hadde bare flere vært som deg. Da tviler jeg sterkt på at vi i andre enden hadde trengt å stille oss disse spørsmålene ;)

Bra.

Skrevet

Jeg er dame da. Men min mann har aldri sagt noe stygt til meg. Hverken skriftlig eller på annen måte. Han sier selv at han kan bli usaklig og følgelig ikke liker å krangle av den grunn. Men det har aldri skjedd. Jeg pleier ikke å trykke på de knappene som sender ham inn i et hjørne heller.

Det har hendt at jeg selv har slengt fra meg "DUST", men da har jeg begynt å grine for lenge siden og trenger egentlig trøst. Heldigvis for meg tar han den da.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...