Gjest Gjest_Elle_* Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 For litt siden kjøpte jeg meg min første vibrator/dildo. Selvfølgelig måtte jeg prøve den ut, det var jo veldig nytt og spennende. Etter en liten stund jeg har holdt på, begynte jeg å føle den samme følelsen som når jeg har sex med noen - den "tissetrengte" følelsen. Vanligvis pleier jeg enten å be partneren om å stoppe fordi jeg er redd for at jeg må tisse på meg, eller så forsvinner det sakte men sikkert. Jeg har søkt litt på nettet, og sett at det er mange jenter som føler det samme, og holder tilbake fordi de tror de kommer til å tisse på seg. Etter det jeg fant, var alle forklaringene "du ejakulerer" - altså, det kommer ut væske fra urinrøret ved orgasme (som de fleste sikkert vet) Siden jeg hadde en solo, følte jeg at jeg ikke behøvde å kutte ut, men fortsette for å se hva som skjer. Før jeg visste ordet av det rant det væske, og jeg ble så sjokkert at jeg ikke husket å tenke på om det var deilig eller ikke. Jeg har aldri hatt vagina orgasme før, trodde ikke det var mulig for meg siden jeg aldri har fått det med noen andre... Men som de fleste råder, "ikke hold igjen fordi du føler deg tissetrengt - du kommer ikke til å tisse deg ut, du kommer bare." For min sin del så kjentes det virkelig ut som at jeg tisset på meg, men jeg aner ikke hvordan det er å ejakulere. Jeg klarte heller ikke å definere lukten. Det luktet kanskje litt som svak urin lukt(eller lanskje ikke, men NOE var det i allefall), og jeg ville ha trodd at om det var urin så hadde vært mye sterkere. Men nei, jeg vet ikke! Håper noen kan gi meg et svar Det er litt pinelig om det faktisk er urin, da tør jeg ikke å gjøre det igjen.
Vektarm Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Ejakulasjon er utskilling av væske. Det beste eksempelet på ejakulasjon er kanskje mannens sæduttømming. Men også mange kvinner kan ejakulere, eller skille ut væske under orgasmen. Og da snakker vi ikke om den normale fuktighet som oppstår i skjeden. Vi snakker faktisk om en utløsning som på mange måter kan sammenlignes med den mannen har. Kvinnelig ejakulasjon innebærer utskilling av væske fra urinrøret. Denne væsken er imidlertid ikke urin, og selve ejakulasjonen kan ofte etterfølges av en dyp orgasme. Stimulering av G-punktet er den mest kjente metoden for å oppnå denne ejakulasjonen, men ikke nødvendigvis den eneste. La det være sagt med en gang at ikke alle kvinner ejakulerer. Blant dem som gjør det er det ofte stor forskjell på den mengde væske som utskilles, akkurat på samme måte som menn utskiller ulik mengde væske under sæduttømmingen. For noen kvinner kan det kun være snakk om noen få dråper væske, mens hos andre kan det gjerne være nok væske til å fylle en tekopp. Når det gjelder selve ejakulasjonen så kan også den oppleves forskjellig. Noen vil merke at det renner mer væske enn normalt, og at senga blir ganske våt. Andre igjen kan oppleve ejakulasjonen som en kraftig stråle fra urinrøret. Det ikke dreier seg om urin men en væske som kommer fra noen kjertler som ligger i vevet rundt selve urinrøret. Stimulering av G-punktet fører til at disse kjertlene produserer den væsken som så skilles ut under ejakulasjonen. Det finnes kvinner som har opplevd ejakulasjon som ubehagelig og av den grunn har forsøkt å undertrykke selve orgasmen på grunn av frykt for å væte sengen. Andre igjen har "faket" orgasme av samme grunn. Kvinner som kjenner til G-punktet og ejakulasjon vil kunne utvide sitt seksuelle repertoar, og samtidig gi dem et mer fullstendig sexliv. Forutsetningen er at man aksepterer alle sider ved sin egen seksualitet. Det finnes med andre ord ingen grunn til å undertrykke den nytelse mange kvinner føler forut for og under selve ejakulasjonen. Dersom man blir for målorientert og fokuserer kun på teknikker for å fremskaffe den spesielle orgasmen, så vil sexlivet etter hvert miste litt av gnisten. Og da har man glemt det viktigste av alt, nemlig at sex skal være GØY!
Gjest Gjest_Elle_* Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Ja det har jeg lest før, flere ganger. Men det beskriver liksom ikke resultatet av situasjonen min, bare hva ejakulering generelt er for noe. Og det kom veldig mye væske som luktet litt, det er derfor jeg er i tvil. Samme følelsen som å tisse når man er på do, ikke sant. Bare det at jeg hadde en vibrerende dildo inn i meg da det skjedde.
Rimmern Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Jeg leste ikke alt - bare den delen om at det luktet litt. Av egen erfaring med kvinnelig ejakulasjon kan jeg si følgende: Noen ganger lukter/smaker det litt, og andre ganger lukter/smaker det nesten ingenting. Jeg elsker det åkke som .-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå