Gå til innhold

Elipsemaskin som knirker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Hei!

Jeg har en elipsemaskin som knirker. Jeg har smurt de delene som er i bevegelse, men den knirker fortsatt..

Har noen en peiling på hva jeg skal gjøre? (før jeg blir gal)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe vår kniker også. Vurderer å ta alle delene fra hverandre og skru den sammen igjen. Lurer på om det er noe gummi el.l. som ligger i klem/ikke stramt nok. Det er nede i leddet mellom håndstengene og frontstangen.

Har du prøvd det?

Vi bor i leilighet og når jeg tar meg en økt lurer jeg på om naboene tror vi koser oss noe VOLDSOMT i senga.

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet
hehe vår kniker også. Vurderer å ta alle delene fra hverandre og skru den sammen igjen. Lurer på om det er noe gummi el.l. som ligger i klem/ikke stramt nok. Det er nede i leddet mellom håndstengene og frontstangen.

Har du prøvd det?

Vi bor i leilighet og når jeg tar meg en økt lurer jeg på om naboene tror vi koser oss noe VOLDSOMT i senga.

Jeg tok alle leddene fra hverandre, smurte de (veldig godt) og deretter strammet etter skruvene igjen men det virket ikke i mitt tilfelle.. :/

Skrevet
Hei!

Jeg har en elipsemaskin som knirker. Jeg har smurt de delene som er i bevegelse, men den knirker fortsatt..

Har noen en peiling på hva jeg skal gjøre? (før jeg blir gal)

Er dette en billig eller dyr utgave? De billigere modellene er spinklere og knirker derfor mer.

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet
Er dette en billig eller dyr utgave? De billigere modellene er spinklere og knirker derfor mer.

Jeg må desverre innrømme at dette er en billig versjon.. :sjenert:

Skrevet
Jeg må desverre innrømme at dette er en billig versjon.. :sjenert:

Der har du svaret :fnise:

Skrevet

Har du prøvd det?

meg igjen =)

Vår er ikke veldig billig eller særlig spinkel, men vi kjøpte en utstillingsmodell til 50 % da så det er gjerne vår feil for å kjøpe en utstillingsmodell. Den ligner slike jeg har sett på treningssentre.

Det plager meg egentlig ikke. Men kanskje det plager naboene :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...