Gjest Lindsay Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hei hei! Var det en god idé å starte en slankeklubb her på KG? Kanskje finnes det en fra før? Jeg vil iallefall ned 8-10 kg, og vet av erfaring at er vi sammen gir det utrolig mye mer motivasjon! Noen gira? :D -Lindsay
Scream Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Jeg er med! Veldig motiverende når det er flere som er med ja, synes det var en veldig god idè! Vil ned ca 8 kg.
Vektarm Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Flott tråd Tenkte å bare gi dere et bittelite tips som er effektivt hvis man vil ned i vekt, og det er å spise seg mett på kjøtt/sjømat og grønnsaker før man går over til karbohdyratrike matvarer som blant annet ris, poteter og pasta. Da sparer man seg for både mange kalorier og store blodsukkersvingninger. Lykke til videre
Samantha Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Eg syns det hadde vore kjekt å vere med her Meeen: Kanskje burde ein fast brukar opna tråden? Sidan ein då kan redigere første innlegget og ha ei slags oversikt over kven som er med og korleis det går?
Gjest Lindsay Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Kanskje en fast bruker kan opprette den på nytt ja, så vi kan endre på det!! Kan noen gjøre det? For jeg får ikke til å opprette fast bruker.. KG påstår at jeg har en fast bruker på mailadressen min fra før. Jeg skal iallefall fremdeles ned 8-10 kg.. sier jo litt om hvor flink jeg er -.- Vil noen, en fast bruker, opprette denne klubben på nytt, så kan jeg begynne å skrive først: Vekt: 59 kg Mål: 50 kg (Er lav, så jeg vil ikke noe sykt her altså) :-)
Kamelia83 Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Jeg blir også gjerne med. Vil ned ca 10 kg +-.
Gjest hmmm noen kg lettere Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 eg vil oxo ned ca 10 kg. veier 68 kg nå og vil ned til iallefall 58 og senere 55 kg. da er jeg innenfor normalen til min vekt og høyde:)
Gjest yojo Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 Jeg skal prøve å gå ned 5 kilo til, har gått ned to
Gjest optimist Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Halloen! får jeg lov å bli med her selv om jeg bare veier 60 kg og ønsker å gå ned 5? trenger motivasjon, men er så lei av at jeg omtrent blir kalt for en gærning når jeg sier jeg vil ned i vekt. Vil jo bare tilbake til idealvekten min!!:D
Gjest yojo Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 Halloen! får jeg lov å bli med her selv om jeg bare veier 60 kg og ønsker å gå ned 5? trenger motivasjon, men er så lei av at jeg omtrent blir kalt for en gærning når jeg sier jeg vil ned i vekt. Vil jo bare tilbake til idealvekten min!!:D Da er du på linje med meg.. Er normalvektig, men gått opp litt det siste året, skal inn i buksene mine igjen
Gjest Gjest_lille_* Skrevet 27. november 2009 #11 Skrevet 27. november 2009 jeg vil også ned 8 kilo! til normalvekten min! skal begynne i dag! hvordan går det med dere andre? Noen progresjon?
Gjest Lindsay Skrevet 27. november 2009 #12 Skrevet 27. november 2009 jeg vil også ned 8 kilo! til normalvekten min! skal begynne i dag! hvordan går det med dere andre? Noen progresjon? jepp! 3 kilo off! kuttet godteriet og løper meg en liten tur hver dag!
Momseguri Skrevet 27. november 2009 #13 Skrevet 27. november 2009 Prøver å bli med her jeg også da, selv om jeg godt kunne gått ned 10-15 kg Har begynt å trene og prøver å spise sunt, men er litt vanskelig å være selvdisiplinert nå i eksamenstiden
Gjest yojo Skrevet 28. november 2009 #14 Skrevet 28. november 2009 jepp! 3 kilo off! kuttet godteriet og løper meg en liten tur hver dag! Prøver å få trent 30 min hver dag, spiser ofte, men lite... Hender at helgene ikke blir helt som de burde
Gjest optimist Skrevet 28. november 2009 #15 Skrevet 28. november 2009 Nå har vi skaffet playstation 3 så skal skaffe meg dansematte:-))) Hørt at det er en effektiv og morsom måte å gå ned noen kg på. Spent på om det funker!! Kjøper på desemberlønna
Gjest Odine Skrevet 30. november 2009 #16 Skrevet 30. november 2009 Hei ! Jeg vil bli med. Melder meg inn dersom dette blir noe av 176 cm, 75 kg. Min trivselvekt er 65 kg. Vil da gå ned 10 kg. Vanskelig!!
Gjest Gjest_lille_* Skrevet 1. desember 2009 #17 Skrevet 1. desember 2009 skal vi ha en veiedag i uken? f.eks fredager? har begynt med lav karbodiett, så for se om det fungerer;)
Gjest yojo Skrevet 1. desember 2009 #18 Skrevet 1. desember 2009 skal vi ha en veiedag i uken? f.eks fredager? har begynt med lav karbodiett, så for se om det fungerer;) Det hadde vært greit jeg føler jeg har stoppet opp litt
Gjest optimist Skrevet 1. desember 2009 #19 Skrevet 1. desember 2009 Ja, fredda'n passer bra. Da føler man seg litt lettere etter fem dager med strisekken og havrelefsa Jeg har slettes ikke kommet i gang med noe spesielt enda, trener litt (kunne trent mye mer) og prøver å spise mindre til hvert måltid :gjeiper: Prøver å drikke te istedenfor å spise godteri. Te er godt det da
Gjest Gjest_lille_* Skrevet 2. desember 2009 #20 Skrevet 2. desember 2009 Ja, fredda'n passer bra. Da føler man seg litt lettere etter fem dager med strisekken og havrelefsa Jeg har slettes ikke kommet i gang med noe spesielt enda, trener litt (kunne trent mye mer) og prøver å spise mindre til hvert måltid :gjeiper: Prøver å drikke te istedenfor å spise godteri. Te er godt det da Good:) hvis du vil ha et alternativ til sukker i teen, kan jeg anbefale deg sukrin.. Et 100 % naturlig sukker uten nesten noen kalorier. Koster 65 kr for 500 gr, men jeg syntes det er verdt pengene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå