Gå til innhold

SLANKEKLUBB

Anbefalte innlegg

Gjest Lindsay
Skrevet

Hei hei!

Var det en god idé å starte en slankeklubb her på KG? :enig:

Kanskje finnes det en fra før?

Jeg vil iallefall ned 8-10 kg, og vet av erfaring at er vi sammen gir det utrolig mye mer motivasjon!

Noen gira? :D

-Lindsay

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med! :) Veldig motiverende når det er flere som er med ja, synes det var en veldig god idè!

Vil ned ca 8 kg. :)

Skrevet

Flott tråd :)

Tenkte å bare gi dere et bittelite tips som er effektivt hvis man vil ned i vekt, og det er å spise seg mett på kjøtt/sjømat og grønnsaker før man går over til karbohdyratrike matvarer som blant annet ris, poteter og pasta. Da sparer man seg for både mange kalorier og store blodsukkersvingninger. Lykke til videre :)

Skrevet

Eg syns det hadde vore kjekt å vere med her :)

Meeen: Kanskje burde ein fast brukar opna tråden? Sidan ein då kan redigere første innlegget og ha ei slags oversikt over kven som er med og korleis det går?

• 2 uker senere...
Skrevet

Kanskje en fast bruker kan opprette den på nytt ja, så vi kan endre på det!! Kan noen gjøre det? For jeg får ikke til å opprette fast bruker.. KG påstår at jeg har en fast bruker på mailadressen min fra før.

Jeg skal iallefall fremdeles ned 8-10 kg.. sier jo litt om hvor flink jeg er -.-

Vil noen, en fast bruker, opprette denne klubben på nytt, så kan jeg begynne å skrive først:

Vekt: 59 kg Mål: 50 kg (Er lav, så jeg vil ikke noe sykt her altså) :-)

Skrevet

Jeg blir også gjerne med. Vil ned ca 10 kg +-.

Gjest hmmm noen kg lettere
Skrevet

eg vil oxo ned ca 10 kg. veier 68 kg nå og vil ned til iallefall 58 og senere 55 kg. da er jeg innenfor normalen til min vekt og høyde:)

Skrevet

Jeg skal prøve å gå ned 5 kilo til, har gått ned to :)

Gjest optimist
Skrevet

Halloen! :jepp: får jeg lov å bli med her selv om jeg bare veier 60 kg og ønsker å gå ned 5? trenger motivasjon, men er så lei av at jeg omtrent blir kalt for en gærning når jeg sier jeg vil ned i vekt. Vil jo bare tilbake til idealvekten min!!:D

Skrevet
Halloen! :jepp: får jeg lov å bli med her selv om jeg bare veier 60 kg og ønsker å gå ned 5? trenger motivasjon, men er så lei av at jeg omtrent blir kalt for en gærning når jeg sier jeg vil ned i vekt. Vil jo bare tilbake til idealvekten min!!:D

Da er du på linje med meg.. Er normalvektig, men gått opp litt det siste året, skal inn i buksene mine igjen ;)

Gjest Gjest_lille_*
Skrevet

jeg vil også ned 8 kilo! til normalvekten min! skal begynne i dag! hvordan går det med dere andre? Noen progresjon?

Skrevet
jeg vil også ned 8 kilo! til normalvekten min! skal begynne i dag! hvordan går det med dere andre? Noen progresjon?

jepp! :) 3 kilo off! kuttet godteriet og løper meg en liten tur hver dag! :)

Skrevet

Prøver å bli med her jeg også da, selv om jeg godt kunne gått ned 10-15 kg :sjenert: Har begynt å trene og prøver å spise sunt, men er litt vanskelig å være selvdisiplinert nå i eksamenstiden :fnise:

Skrevet
jepp! :) 3 kilo off! kuttet godteriet og løper meg en liten tur hver dag! :)

Prøver å få trent 30 min hver dag, spiser ofte, men lite...

Hender at helgene ikke blir helt som de burde ;)

Gjest optimist
Skrevet

Nå har vi skaffet playstation 3 så skal skaffe meg dansematte:-))) Hørt at det er en effektiv og morsom måte å gå ned noen kg på. Spent på om det funker!! Kjøper på desemberlønna :fnise:

Skrevet

Hei ! :goodbye:

Jeg vil bli med. Melder meg inn dersom dette blir noe av :)

176 cm, 75 kg. Min trivselvekt er 65 kg.

Vil da gå ned 10 kg. Vanskelig!!

Gjest Gjest_lille_*
Skrevet

skal vi ha en veiedag i uken? f.eks fredager?

har begynt med lav karbodiett, så for se om det fungerer;)

Skrevet
skal vi ha en veiedag i uken? f.eks fredager?

har begynt med lav karbodiett, så for se om det fungerer;)

Det hadde vært greit :) jeg føler jeg har stoppet opp litt :(

Gjest optimist
Skrevet

Ja, fredda'n passer bra. Da føler man seg litt lettere etter fem dager med strisekken og havrelefsa :enig:

Jeg har slettes ikke kommet i gang med noe spesielt enda, trener litt (kunne trent mye mer) og prøver å spise mindre til hvert måltid :gjeiper: Prøver å drikke te istedenfor å spise godteri. Te er godt det da :kaffekopp:

Gjest Gjest_lille_*
Skrevet
Ja, fredda'n passer bra. Da føler man seg litt lettere etter fem dager med strisekken og havrelefsa :enig:

Jeg har slettes ikke kommet i gang med noe spesielt enda, trener litt (kunne trent mye mer) og prøver å spise mindre til hvert måltid :gjeiper: Prøver å drikke te istedenfor å spise godteri. Te er godt det da :kaffekopp:

Good:) hvis du vil ha et alternativ til sukker i teen, kan jeg anbefale deg sukrin.. Et 100 % naturlig sukker uten nesten noen kalorier. Koster 65 kr for 500 gr, men jeg syntes det er verdt pengene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...