Gå til innhold

Seksualitet

Fremhevede innlegg

Skrevet

I sommer luftet min kone gjennom 20 år muligheten for å prøve sex med andre. For min del har jeg aldri hatt sex med andre enn in kone. Jeg tror det gjelder henne også.

I var i utgangspunktet negativ til dette, men har vanskelig for å slippe tanken i ettertid.

Jeg er glad i henne, og vil ikke miste henne. Samtidig har jeg ser jeg at sexlivet etter 20 år blir nokså forutsigbart selv om vi har prøvd mye forskjellig sammen.

Er det noe som har erfaringer med dette?

Positive eller negative? Hadde vært fint med litt hjelp her.

Mann

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I var i utgangspunktet negativ til dette, men har vanskelig for å slippe tanken i ettertid.

Jeg er glad i henne, og vil ikke miste henne.

Utroskap for å unngå å miste partneren er en veldig veldig dårlig ide, særlig når du er negativ til det selv.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Utroskap for å unngå å miste partneren er en veldig veldig dårlig ide, særlig når du er negativ til det selv.

Det er ikke utroskap hvis begge parter er med på det og godtar det!

Gjest MikeWaters
Skrevet
I sommer luftet min kone gjennom 20 år muligheten for å prøve sex med andre. For min del har jeg aldri hatt sex med andre enn in kone. Jeg tror det gjelder henne også.

Jeg er glad i henne, og vil ikke miste henne. Samtidig har jeg ser jeg at sexlivet etter 20 år blir nokså forutsigbart selv om vi har prøvd mye forskjellig sammen.

Er det noe som har erfaringer med dette?

Positive eller negative? Hadde vært fint med litt hjelp her.

Mann

Hei,

VI har ikke vært sammen like lenge som dere, vårt forhold har heller ikke vært forutsigbart eller kjedelig rent seksuellt. Likevel luftet vi muligheten for å invitere andre inn i vårt seksualliv og også tanken om at skulle det dukke opp situasjoner hvor man føler seg seksuellt tiltrukket av andre mennesker så er ikke nødvendigvis det noe galt og noe som ikke kan snakkes om, gjøres noe med....etc...

For oss har denne måten å tenke på vært udelt positiv, og jeg tror mange par kan ha godt av å tenke utenfor A4 boksen.

Det er viktig at dere kommuniserer godt og er 100% ærlige med hverandre.

Et åpent forhold krever voldsomt mye av dere, og dere bør på forhånd sette dere noen regler som dere følger fra A til Å. At dere i utgangspunktet var negative til dette, bør ikke bety så mye. Folk forandrer seg :)

Skrevet

Jeg hadde nok blitt sjokkert hvis den problemstillingen kom brått på! Her er det to momenter som må avklares. Hvorfor ønsker hun dette og i hvilken form vil hun prøve sex med andre? Ønsker hun å skaffe seg en elsker, er det snakk om trekant eller hva?

Skrevet

Ta en titt i denne tråden først og se om ikke noe av det kan piffe opp ting. Det er mye der som ikke er egnet for dere fordi det er råd til en som er uerfaren og lite flink, men det er litt ute i tråden en god del tips til spennende ting dere også kan prøve og få mye ut av.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=450333

Det er en million ting dere kan gjøre for å spice opp sex livet. Sexy undertøy, fisting, rimming, ulike scenarior av dominans og underkastelse, tantrisk sex, avanserte teknikker, sex mens noen ser på, rollespill av ulike slag, filming,kjøp en sånn sex huske (fantastisk innretning annbefalles sterkt), kjøp en love chair (google), kjøp ymse leketøy,del alle rare fantasier med hverandre, kjøp bøker om sex og med beskrivelser av andres fantasier og ideer til spice, prøv analsex eller en finger i rompa, prøv stimulnas av det manlige g-punktet prostata, kjøp deg en aneros (kan annbefalles på det varmeste, spanking, binding, hardcore bondage, lolita fantasier, kjøp spectacular sex av annie sprinkle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...