Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er lite som tyder på det. Han ringer ikke som før. Sender ikke meldinger og spør om hvordan dagen min har vært at han tenker på meg eller savner meg. Føles ikke som han prioriterer å se meg. Han snakker lite om framtid og hva HAN tenker om det.

Vi slo opp, ble sammen igjen, slo opp igjen og ble sammen IGJEN. Denne gangen var jeg blitt mer tydelig og spurte han rett ut: "vil du satse på dette eller skal vi gjøre det slutt for godt, glemme det og gå videre med livene våre?" Han ville ikke sistenevnte.

Jeg er så forvirret med denne fyren og følelsene tar overhånd.

Hva synes dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det du eller han som driver å slår opp hele tiden?

Skrevet

Når han drev med sånn som han driver med nå i det siste, så sa jeg at jeg ikke gadd mer og han sa at han forsto det. Første gangen var det mer som "tenkepause" enn slutt. Men han lot ikke meg være i fred når jeg tok beslutningen og da tok jeg han tilbake, så gjentok den gamle visa seg igjen. Men denne gangen er det skikkelig ille, synes jeg! Uff!

Skrevet

Jeg ble slått opp 4 ganger av min x, 3 ganger kom jeg krypende med blomster, den fjerde tenkte jeg at det var hennes tur. Det skjedde ikke. Ikke før det hadde gått ett år, og jeg hadde fått ny dame som er min store kjærlighet.

Det å bli slått opp, er verre enn å bli slått. Hele kjærlighetslivet går i knas, og uopprettelige skader setter seg. Etter slike greier blir man rett og slett mindre glad i sin dame/x-dame. Man får kjærlighetssorg, og denne sorgen er en begynnelse på en løsrivelse/fristilling, og man vil begynne å se etter andre damer. Man mister troen og tillitten til framtiden og forholdet sammen.

X-gutten din er nok i ferd med å bli ferdig med deg. Jeg tror han har hatt det veldig vondt , veldig lenge. han er kanskje fortsatt følsom for dine tilnærmelser. Du har kanskje fortsatt makt til å løfte han til de store høyder. Han vet hvor godt det er, men han vet også hvor vondt det er å bli sluppet rett i bakken igjen fra disse store høyder. Jeg tror hans fornuft sier nei takk, mens hans hjerte er mere ustabilt.

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg ble slått opp 4 ganger av min x, 3 ganger kom jeg krypende med blomster, den fjerde tenkte jeg at det var hennes tur. Det skjedde ikke. Ikke før det hadde gått ett år, og jeg hadde fått ny dame som er min store kjærlighet.

Det å bli slått opp, er verre enn å bli slått. Hele kjærlighetslivet går i knas, og uopprettelige skader setter seg. Etter slike greier blir man rett og slett mindre glad i sin dame/x-dame. Man får kjærlighetssorg, og denne sorgen er en begynnelse på en løsrivelse/fristilling, og man vil begynne å se etter andre damer. Man mister troen og tillitten til framtiden og forholdet sammen.

X-gutten din er nok i ferd med å bli ferdig med deg. Jeg tror han har hatt det veldig vondt , veldig lenge. han er kanskje fortsatt følsom for dine tilnærmelser. Du har kanskje fortsatt makt til å løfte han til de store høyder. Han vet hvor godt det er, men han vet også hvor vondt det er å bli sluppet rett i bakken igjen fra disse store høyder. Jeg tror hans fornuft sier nei takk, mens hans hjerte er mere ustabilt.

hvis det er slik du skriver så burde typen hennes gjøre litt mer innsats selv mens de var sammen sånn at det ikke ble slik at hun ble oppgitt og lei seg og ikke orket mer.

Skrevet

Hva er det han driver med som du ikke gidder mer når du slår opp da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...