Gjest Jan Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Jeg har som vane (eller uvane) å jogge i badebukse når det er veldig varmt. Ikke speedo men vanlig silke shorts. I sommer var det ei dame som ga meg en klar melding om at jeg kunne spandere en truse for å holde tingene på plass. Er det virkelig noe å bry seg om.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 For min del må du gjerne jogge i string om du har lyst. Ville gitt den dama fingeren om det var meg.
leirbål Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Å jogge i badebukse som har shortsfasong er jo greit. Å jogge uten boxer eller truse under så alt henger og slenger er ikke greit. Det er mange tråder her med damer som får samme beskjed når de går uten bh. Kle deg, vi ønsker ikke å se det henge og slenge. (Det må jo gjøre vondt også.)
Gjest salma Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 For all del. Hvis vi ikke tåler å se det kan vi jo bare se en annen vei.
leirbål Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Det er forskjell på å tåle og synes det er greit. Og ts spør om vi synes det er greit.
Gjest salma Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Det er forskjell på å tåle og synes det er greit. Og ts spør om vi synes det er greit. Ok. Jeg syns det er greit at han gjør det, fordi jeg og alle andre kan se en annen vei hvis vi ikke tåler å se det.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Altså... er det ikke ubehagelig å jogge så det henger og slenger på utsiden av klærne? Trodde menn var litt ømfintlige i det området, jeg... Hadde noen jogget forbi meg slik, hadde jeg ikke akkurat blitt sinna. Men jeg hadde tenkt at den var en som ikke var klar over at de løp med "alt utstyret" ute. Litt som en dame som jogger så brystene hopper ut av singleten. Jeg støtes ikke av det... men lurer jo på om vedkommende er klar over det selv...
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Ok. Jeg syns det er greit at han gjør det, fordi jeg og alle andre kan se en annen vei hvis vi ikke tåler å se det. Det begynner jo å nærme seg blotting om man skal løpe rundt med utstyret hengende ute. Men vi kan vel kanskje bare vandre nakne rundt alle sammen?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 det gjør meg da ingen ting. Men om jeg stirrer så er det fordi jeg tenker at "det der må være utrolig ubehagelig.. gjør han det for å vise seg frem?" Men kjør på. Bare ikke tingene vises - det er så unødvendig for de små barna som er litt lavere enn oss voksne og lett kan se opp en shorts. Det samme gjelder forsåvidt jenter med miniskjørt.
Gjest salma Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Det begynner jo å nærme seg blotting om man skal løpe rundt med utstyret hengende ute. Men vi kan vel kanskje bare vandre nakne rundt alle sammen? Åja. Jeg fikk ikke med meg at trådstarter skrev at han skulle løpe naken.
Gjest Jan Skrevet 10. november 2009 #12 Skrevet 10. november 2009 Altså... er det ikke ubehagelig å jogge så det henger og slenger på utsiden av klærne? Trodde menn var litt ømfintlige i det området, jeg... Hei igjen. Selvsagt er det ikke noe som slenger utenfor klærne, det hadde jo vært blotting. Hvordan kunne hun vite at jeg bare brukte shorts uten å ha gransket meg grundig. Virker heller som hun letet etter feil hos andre. Det er mye mer behagelig å jogge i en luftig silke shorts en å bruke en stram bokser + short, om temperaturen er over 20.
Lise_ Skrevet 10. november 2009 #13 Skrevet 10. november 2009 Såg en sånn fyr en dag da han skulle løpe over fotgjengerfeltet...... Idet han snudde seg og sprikte over de hvite feltene, så jeg ALT der jeg satt. Jeg følte meg nærmest antastet. men det hele var så komisk at jeg gjerne vil at alle dere menn der ute kan gi meg enda en latter i hverdagen Men er det virkelig meningen at man skal være uten undertøy under? gjelder det damer og da ja? :klø:
Gjest gjestdeluxe Skrevet 10. november 2009 #14 Skrevet 10. november 2009 Er det virkelig noe å bry seg om. Eh ja, det ser ikke lekkert ut.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #15 Skrevet 10. november 2009 Ok. Jeg syns det er greit at han gjør det, fordi jeg og alle andre kan se en annen vei hvis vi ikke tåler å se det. ? Da er alt greit - for det er bare å se en annen vei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå