Gjest Rettpåsak Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hei! Har vært sammen med dama i rundt 3 måneder. Vi har et veldig godt forhold, ingen krangling, ler mye sammen og kjempebra sex. Hvor mye er vanlig å gi i gave? Tenkte maksgrensa vår kunne være 300kr pr. gave (akkurat nok til f.eks sexy undertøy;D) Hvor mye ville dere ha brukt?
Gjest Tiarra Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Sier som jeg sa før: Ikke tenk på pengene! Gi det du mener hun fortjener eller vil gi så lenge du har råd til det
Gjest Tiarra Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Jeg brukte 3000 på en bursdagsgave til typen som fylte et rundt år 4/5 måneder etter at vi ble sammen. Jeg fikk en hel ferietur til gave to måneder etter dette. Bare så det er sagt, jeg har ikke så mye penger, men jeg syntes han fortjente det
Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Det er ikke prisen som teller, men omtanken bak. Kjøp noe du vet hun kommer til å like og sette pris på. Enten hun liker parfyme, bøker eller filmer, så finn noe som viser at det er gjennomtenkt. Mulig hun syns undertøy er ok å få, jeg hadde syns det var litt tidlig å få i gave, bare 3 måneder inn i forholdet. Men det er meg da.
Tante Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Jeg skal gi min gave til kanskje 200,- i verdi, men mange tusen i omtanke og baktanke. Gir han ting han trenger, ønsker seg og som sier noe om vårt forhold. Synes ofte slike avtaler om "verdi" kan gjøre gavehandlingen slitsom og stressende. Man kjøper ting bare for å få riktig verdi, uten at det egentlig betyr noe.
Gjest Tomas Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Tenkte maksgrensa vår kunne være 300kr pr. gave (akkurat nok til f.eks sexy undertøy;D) Med mindre du kjøper et eller annet ræl i polyester så får du ikke mye sexy undertøy for 300 kr. Så er det alvorlig faresone. Polyesterræl kommer ofte i one-size og passer de færreste. Selv om du skulle kjøpe noe skikkelig noe, så bør du være skikkelig sikker på størrelsen hennes. Small holder ikke. Så må du vite hva hun syns er sexy. Å kjøpe sexy undertøy bare du syns er sexy i gave til henne blir jo litt teit, for da er det jo egentlig en gave til deg selv. Skal du kjøpe undertøy til ei dame så skal det være pent/sexy i hennes øyne, i god kvalitet og det skal være digg å ha på seg. Hvis det er for å glede deg selv så får du kjøpe det utenom gavegivingen. Kjøp henne noe hun ønsker seg.
Britt Banditt Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Hold deg unna å kjøpe sexy undertøy, hvertfall. Det er jo mer gave til deg enn til henne.
NoAngel Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 hadde IKKE satt pris på undertøy men om du skal gi til rundt 300, så er det mye fint i sølv hos en gullsmed.. kjeder, ringer øredobber, armbånd osv. det meste ligger vel til rundt den prisen gaver til jenter er jo SÅ enkelt!! jeg ville nok brukt mer enn 300 kr.. men jeg liker å gi gaver da jeg kjøper heller gaver hele året, og legger dem til side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå