Gjest juliejulia Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Vi er rett og slett rett for hverandre! Har kjent hverandre snart i 3 måneder, og er helt gal etter hverandre. Har nå bodd hos han lenge, - og jeg skal flytte ut fra min leilighet i desember. SÅ. Jeg har lyst å spørre han om vi skulle prøve å bo sammen, altså flytte inn hos han? Vi har snakket om det før kanskje 2-3 uker etter vi ble sammen at vi skulle se om vi trives først men jeg er så virkelig klar for å bo sammen med han NÅ! Vi trives så godt sammen. Lager mat sammen. Gjøre ting sammen you name it! Han sier jeg får gjøre hva jeg vil med hans leilighet, hihi :D Jeg tenker å selge mine møbler, - men må vite om jeg skal flytte inn hos han så er det ikke så lenge til. Er det dumt å spørre han nå, eller hvordan begynner jeg? Har sommerfugler i magen :D
Gjest juliejulia Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Vi er rett og slett rett for hverandre! Har kjent hverandre snart i 3 måneder, og er helt gal etter hverandre. Har nå bodd hos han lenge, - og jeg skal flytte ut fra min leilighet i desember. SÅ. Jeg har lyst å spørre han om vi skulle prøve å bo sammen, altså flytte inn hos han? Vi har snakket om det før kanskje 2-3 uker etter vi ble sammen at vi skulle se om vi trives først men jeg er så virkelig klar for å bo sammen med han NÅ! Vi trives så godt sammen. Lager mat sammen. Gjøre ting sammen you name it! Han sier jeg får gjøre hva jeg vil med hans leilighet, hihi :D Jeg tenker å selge mine møbler, - men må vite om jeg skal flytte inn hos han så er det ikke så lenge til. Er det dumt å spørre han nå, eller hvordan begynner jeg? Har sommerfugler i magen :D MENT for hverandre *sorry*
Breakeven Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Ingen som er ment for hverandre, forhold krever mye arbeid og er ikke bare fryd og gammen.!
Gjest juliejulia Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Ingen som er ment for hverandre, forhold krever mye arbeid og er ikke bare fryd og gammen.! Ikke kun fryd og gammen. Vi er flink å samarbeide. Husarbeid. Dele arbeidsoppgaver. Er like flink å rydde. Hjelpe hverandre. Flink til å lytte og snakke. God kommunikasjon. Er enkel med hverandre og fleksible.
Gjest Vil og flytte sammen med typen Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Det var jeg som har stratet et tråd om å flytte sammen med typen (kjøpe hus sammen eller "pendle" sånn at han bor hos meg en uke og jeg hos han en uke, osv. Og vi har vært sammen i halvannet år, men gruer meg sånn til å ta opp tema "flytte sammen". Så jeg synes at 3 måneder er vel litt for tidlig?
leirbål Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Det er sjeldent en god ide å flytte sammen etter tre måneder. Dere er fremdeles ganske blinde av forelskelse, og ubevisst skjuler dere de dårlige sidene deres for hverandre. Så rådet mitt er å vente. Nyt den herlige tden, men ikke flytt sammen enda.
NoAngel Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 go for it sier jeg bare. jeg flyttet sammen med min fra dag 1. siden han flyttet fra utlandet for å være hos meg, var dette mest naturlig. vi gifter oss 5 mnd og 4 dager etter vi så hverandre for først gang. alle er ikke like, noen ganger passer det på denne måten, andre ganger ikke!
Gjest juliejulia Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Ja, aldri følt så riktig for han, så føler jeg er så klar for det. Vi er midt i trettiårene så vi er veldig modne. Tror jeg vil satse på det. Tror det er verre for de som er yngre.
NoAngel Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 jeg er 29. sambo blir 23 om et par uker. men som du sier, noen ganger klaffer det bare :D
Gjest salma Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 Kjenner flere som har flyttet sammen fra dag 1 uten problemer. Det essensielle er vel hva dere selv føler dere klare for, og ikke hva alle vi andre mener.
Breakeven Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Min mening er hvertfall at jeg syns man burde vente litt, til kanskje nyforelskelsen har lagt seg. Dere har rett i at alle er forskjellige, men det betyr ikke at man ikke trenger å tenke litt fornuftig. Det er mange nye sider ved partneren man oppdager når man flytter sammen, nye ting og krangle om, og ikke minst om kanskje 1 år eller 2 når forelskelsen har lagt seg, da vil enda flere nye sider dukke opp.
Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2009 #12 Skrevet 9. november 2009 Hvis du er så overbevist om at det er riktig å flytte sammen, hvorfor spør du hva fremmede mennesker på et forum mener? Jeg syns det er alt for tidlig å flytte sammen etter bare 3 måneder, og ville ventet til den "verste" forelskelsen har lagt seg. Men det er jo ikke sånne svar du vil ha, så da ønsker jeg masse lykke til
Gjest megvel Skrevet 9. november 2009 #13 Skrevet 9. november 2009 Flyttet sammen med han etter 3 mnd jeg, og vi gifter oss til sommeren. Har vært sammen i 2 år nå. Synes du skal spør han om han vil!
Gjest Gjest_cat_* Skrevet 9. november 2009 #14 Skrevet 9. november 2009 Jeg flyttet sammen med min kjære etter tre mnd. Jeg var 17 og han var 21. Nå er vi gift og har vært sammen i 9 år. Hvis du føler dere er sterke nok til å bo sammen så gå for det. Jeg angrer i allefall ikke. Er døds forelsket i han enda og livet sammen er topp :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå