Gjest Coolaid Skrevet 19. august 2003 #1 Skrevet 19. august 2003 Dum Dum Boys er sammen igjen (endelig) og skal snart innta Bergen. De spiller i Grieghallen 29 oktober. Bedre nyheter har jeg ikke hørt på lenge. Og gjett hvem som allerede har kapret noen av de 1500 billetene?, ingen andre enn Blåmann. Livet smiler til meg atter en gang.
Suzy Skrevet 20. august 2003 #2 Skrevet 20. august 2003 Det er så jævlig langt til Bergen, men når de kommer til disse traktene så skal nok jeg troppe opp ja :D "Det fins ikke piller mot møkkete vann!!!" *synger høyt og lykkelig* Suz
Gjest Embla s Skrevet 21. august 2003 #3 Skrevet 21. august 2003 Preple er super-sexy Synger: "...hoppe'av syns du vi skal hoppe av lalalala..."
Suzy Skrevet 21. august 2003 #4 Skrevet 21. august 2003 Preple er super-sexy Yeah *tralle videre* "temmelig hemmelig...bapshuari..ari.." Suz :blunke:
Gjest Embla s Skrevet 21. august 2003 #5 Skrevet 21. august 2003 "...ingen fisker snakker mitt språk.." Si meg: Er Kjartan helt utrolig genial eller er han klin kokos sprø? Beste: Tyven tyven (da begynner jeg alltid nesten å gråte )?
Suzy Skrevet 21. august 2003 #6 Skrevet 21. august 2003 "...ingen fisker snakker mitt språk.." Si meg: Er Kjartan helt utrolig genial eller er han klin kokos sprø? Beste: Tyven tyven (da begynner jeg alltid nesten å gråte )? Det er et godt spørsmål... Jeg heller mot genial. Han leker så flott med ordene!! Favoritten over alle favoritter må være Idyll... får ståpels og blir regelrett kåt ( :o !) av den sangen!!! Men Sorgenfri og Slave og Hodet over Vannet er også flotte! Suz :blunke:
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. august 2003 #7 Skrevet 21. august 2003 MEMEMEMEMEMTALLICHVIT!!!! Beste nyheten siden ...jah..,. lenge :D *lykkerus* I'll be there!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå