Linn Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hei! Jeg skal lage en artikkel om hvordan vi kvinner har lyst at menn skal kysse med oss, og jeg lurer på om dere forumbrukere har lyst å komme med litt innspill her? Hva slags type kyss foretrekker dere av en mann? Hvordan bør han bruke tungen sin? Er det spesielle teknikker dere foretrekker? Hvordan vil dere IKKE bli kysset? Saken vil bli publisert om et par uker. Håper dere har litt på hjertet. På forhånd takk for hjelpen . Mvh, Linn
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Jeg vil bli kysset sånn kjæresten min kysser meg, jeg! Kan vel egentlig ikke defineres noe bedre enn "utrolig godt". For vått og slapt er ikke noe moro, det kan du skrive
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Bruke leppene, og ikke bare tunga langt ned i halsen din...
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 ikke for vått, jeg liker å bli kysset med lidenskap. og som personen over meg sa, ikke bare tunge men mer "leppeaction"
Snop Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Jeg har egentlig bare to ønsker; at han skal holde hendene på ansiktet/nakken min og at det ikke skal være for vått kyss. Jeg vil helst ikke kjenne spytt-dammer inni munnen etterpå, så det kan være greit om han svelger litt innimellom Synes heller ikke det er så digg å være søkkvåt opp til nesa. Men ja, for min del har det egentlig like mye å si hva han gjør med hendene mens vi kysser som det har med hvordan han bruker munnen.
Gjest utlogget nå Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Det er mange typer kyss som kan være deilig, all sin tid. At han begynner med lette berøringer med leppene sine med mine og så begynne kysse smått osv. For og så gå videre til tungen. Berørere hverandre med tungespissen. Veksle mellom tungekyss og "vanlig" kyss. Dette synes jeg er godt
breathless* Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Jeg vil bli kysset sånn kjæresten min kysser meg, jeg! Jeg kunne ikke vært mer enig! For tiden studerer jeg borte fra kjæresten min og den følelsen når vi møtes igjen og han kysser meg er helt ubeskrivelig! Det er bare så sinnsykt riktig! Som i en ung students liv, så er det ikke mye som er sikkert og bestemt, men om det er en ting jeg vet, så er det at når kjæresten min kysser meg akkurat slik bare han kysser så vet jeg at han er den perfekte for meg! Myke, litt åpne kyss kanskje? Liker når hele kroppen er i kontakt, kyss er så mye mer enn bare lepper og tunger. Jeg vil hvertfall IKKE bli kysset hardt og tørt, sånn bestemorkyss.. Eller for vått og med tunga i 120 rett ned i halsen min. Den gylne middelvei er stikkordet her!
Lydia77 Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Hei! Jeg skal lage en artikkel om hvordan vi kvinner har lyst at menn skal kysse med oss, og jeg lurer på om dere forumbrukere har lyst å komme med litt innspill her? Hva slags type kyss foretrekker dere av en mann? Hvordan bør han bruke tungen sin? Er det spesielle teknikker dere foretrekker? Hvordan vil dere IKKE bli kysset? Saken vil bli publisert om et par uker. Håper dere har litt på hjertet. På forhånd takk for hjelpen . Mvh, Linn liker aller helst å bli kysset mykt og forsiktig. Gjerne uten tunge. Det er aller mest kjærlig syns jeg
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 liker ikke å bli våt rundt hele munn og måtte tørke meg etterpå. Liker ikke intens tungejobbing, skikkelig stress. Liker at det er mykt, at det brukes tid, at man kysser en del leppe mot leppe, biter litt i leppa, forsiktig med tunga. Samtidig er det fint at han ikke har hendene rett ned eller hardt rundt hodet mitt. Hendene kan stryke meg på ryggen, langs siden men ikke prøve seg på så mye, da fjerner det oppmerkosmheten fra kysset.
Brianna Skrevet 12. november 2009 #10 Skrevet 12. november 2009 Jeg vil bli kysset fast, og ikke nølende! Det skal være med lidenskap, og med bestemte, men rolige bevegelser. Jeg liker at han tar kontrollen og at han holder meg i armene sine... Variasjon er også viktig! Han kan gjerne også kose i nakken min, eller med håret mitt. Hånden rundt midjen er en sikker vinner.
Pingting Skrevet 12. november 2009 #11 Skrevet 12. november 2009 Det finnes mange fine måter å kysse på, egentlig er det mye lettere å beskrive hvordan han ikke skal kysse. En ex av meg klarte f.eks. å gjennomføre en svært troverdig imitasjon av en helikopterrotor i styrtregn... huttetu. Ellers: selvsikkerhet er fint enten det er små, fine kosekyss eller heftig klining. At han faktisk tar på meg eller legger armen rundt meg er også viktig. Og at dte ikke bare skal være tunge hele tiden, det blir kjedelig.
toth Skrevet 15. november 2009 #13 Skrevet 15. november 2009 snakker fra mannsperspektiv nå men kyssing er situasjonsbestemt, elsker alle kyss jeg. harde og lidenskapelige, ømme, ertende, nuss og slengkyss. =) elsker kvinner
Gjest Squill Skrevet 19. november 2009 #14 Skrevet 19. november 2009 Jeg tror stikkordet her er kontekst. Et første kyss skal for meg for eksempel være romantisk, dvs. forsiktig, prøvende og litt ertende. Det aller verste er menn som gyver løs, stikker tunga langt inn i munnen på meg og roterer den rundt som en sementblander. Og de mennene finnes det MANGE av. I en slik situasjon er lepper og forsiktig tunge gode stalltips... I en mer seksuell kontekst kan det gjerne være mer driv, intensitet og tunge, men mer betyr overhodet ikke maks! Jeg synes generelt menn bruker for lite lepper, og aaalt for mye tunge.
stille*smil Skrevet 24. november 2009 #15 Skrevet 24. november 2009 Når jeg kysser en kvinne bruker jeg alltid å være avslappet i leppene sånn at jeg gir henne myke kyss. Litt fast, bestemt kyssing en stund, så noen forsiktige, ertende nipp, litt tungebruk eller bare leppeberøring. En ting jeg vil si til slutt er at jeg også synes kyssing er situasjonsbestemt. Hvis det skjer i en romantisk setting synes jeg kyssing som nevnt over er best. Derimot synes jeg en heftigere kyssing føles riktig når jeg blir mer opphisset. Da synes jeg et noe våtere kyss er mer lidenskapelig enn et som bare er fuktig 1
Pokahonta Skrevet 4. desember 2009 #16 Skrevet 4. desember 2009 Jeg vil ikke bli kysset med dårlig morgenånde som er forsøkt kamuflert med en fishermans friend i allefall. Da kan man ha morgenkos uten kyss, eller vente til man har pusset tennene!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #17 Skrevet 8. desember 2009 Alt kommer jo ann på stemingen!! Men, for meg må det bli heftige, og litt harde/råe kyss!!! Tunger som leker med utforrskende med hverandre. Lett "nubbing" i hverandres lepper. Små lugging i nakkehåret samtidig, det er "turn on" for meg;))
Gjest Gjest_bille_* Skrevet 11. desember 2009 #18 Skrevet 11. desember 2009 Ikke tunge og minst mulig spytt. Myke lepper, men med et bestemt trykk. Helst når man er varm og avslappet.
Prikketekoffert Skrevet 16. desember 2009 #19 Skrevet 16. desember 2009 Hvis jeg skal tenke tilbake på mine egne kysseopplevelser vil jeg si at de jeg synes kysser best er de som vet hva de skal gjøre (eller ikke gjøre) med tunga. Det virker som om mange gutter tror det bare er å "rote rundt inni der" som om de lette etter noe. Nei takk! Personlig setter jeg stor pris på kyss uten tunge. Jo hetere kyssene og stemningen blir, desto mer naturlig blir det å bruke tunga etterhvert. Altså ikke med en gang, i allefall Også blir jeg helt mo i knærne om han har hånden på kjevepartiet mitt samtidig, så han på en måte holder ansiktet mitt mens vi kysser. Og han må mer enn gjerne stryke meg i nakken samtidig, og kysse meg litt på halsen innimellom! :D ...Åh, nå fikk jeg skikkelig lyst til å kysse noen!
Gjest H.R Skrevet 18. desember 2009 #20 Skrevet 18. desember 2009 Hei! Jeg skal lage en artikkel om hvordan vi kvinner har lyst at menn skal kysse med oss, og jeg lurer på om dere forumbrukere har lyst å komme med litt innspill her? Hva slags type kyss foretrekker dere av en mann? Hvordan bør han bruke tungen sin? Er det spesielle teknikker dere foretrekker? Hvordan vil dere IKKE bli kysset? Saken vil bli publisert om et par uker. Håper dere har litt på hjertet. På forhånd takk for hjelpen . Mvh, Linn Siden du har tenkt til å lage en slags "slik vil kvinner bli kysset"-artikkel (i beste Se&Hør-stil..? ) basert på denne undersøkelsen, går jeg ut i fra at du tror alle kvinner har like preferanser hva angår kyssing, da? Hvis ikke er det fullstendig irrelevant å vinkle den inn på kun kvinner. Da må konklusjonen i beste fall bli: "alle kvinner har forskjellige preferanser" - og det blir jo sånn ca like lærerikt som alle de andre meningsløse artiklene her på Kvinneguiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå