Gå til innhold

Hvordan vil du bli kysset?

Linn

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal lage en artikkel om hvordan vi kvinner har lyst at menn skal kysse med oss, og jeg lurer på om dere forumbrukere har lyst å komme med litt innspill her?

Hva slags type kyss foretrekker dere av en mann?

Hvordan bør han bruke tungen sin?

Er det spesielle teknikker dere foretrekker?

Hvordan vil dere IKKE bli kysset?

Saken vil bli publisert om et par uker. Håper dere har litt på hjertet. På forhånd takk for hjelpen :).

Mvh,

Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker det ømt og mykt men allikevel litt fast, og ikke så veldig mye tunge, men litt tunge er ok, men da må det være mykt og snilt også :) men jeg er nok mer fan av bare lepper, ja! :)litt sånn "nuss nuss".

liker det ikke hvis jeg føler at de prøver å få tunga så langt nedi halsen som mulig, eller ikke klarer å holde tenna unna! var en som ikke klarte det en gang, endte opp med fælt sår på leppa :kjefte::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det perfekte kysset, som jeg alltid ser tilbake på med sommerfugler i magen, er da kjæresten min kysset med ordentlig første gang.

Vi satt på en benk under en masse trær, det var svært romantisk. Nå kan jo dette høres klissete ut, men da han tok hånda mi og spurte om han kunne kysse meg, så smeltet jeg totalt.

Det begynte som et ømt kyss, men utviket seg til å bli ganske heftig. Et saftig deilig tungekyss. Han brukte god tid og han gikk for fort frem.

Dårlige kyss må være kyss der tungen fungerer som en propell og man gisper etter luft fordi luftveiene blir blokkert fullstendig. Liker både rolige og heftige kyss, men alt med måte.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: Jeg elsker når en mann holder begge hendene på kinnene mine (ikke helt kinnene da, men dere skjønner). Sånne store sterke mannehender:D

Verste: Ble 'kysset' en gang på byen. Fyren hadde propelltunge og slikket meg i hele trynet. Var helt våt i hele ansiktet, og måtte gå å vaske ansiktet mitt. Æææææsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte kyss er magiske.

Det går mye på kjemi om ett kyss er bra, kan gjerne leke med tungen, stoppe opp etc, bruk gjerne hender innimellom til å støtte hode etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsiktig, "usikkert" kyss med bare leppene først for å " teste " om jeg er klar for det. Er jeg det, så forsetter vi. Jeg er også fan av at han tar hånden under haken min og gjerne stryker meg litt over kinnet. Jeg liker det rolig og forsiktig, hvor man prøver seg litt frem! I likhet med andre her, så er det skikkelig turn OFF med en overivrig tunge! Jeg liker at man kysser litt, og ikke bruker tunga hele tiden. Han kan gjerne stoppe opp litt å se meg dypt inn i øynene......og.... *sukk *

Hilsen en veldig singel jente som savner en god kysser! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Myke kyss er best. Liker ikke når han presser leppene mot mine litt sånn hardt sånn at baksiden av leppene mine treffer tennene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...