Gjest Liss Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hehe.. jeg har et litt rart spørsmål.. Kanskje ikke spørsmål engang, bare tanker i hodet mitt.. Etter tre år sammen begynte kjære og jeg å snakke om bryllup, og ettersom ukene og samtalene gikk hadde vi plutselig satt en dato! MEN..han vil ikke at vi skal offentliggjøre det (under et år til bryllupet) hverken til familie og venner enda, for han vil "fri" først!.. Han sa, kjøpe en ring til meg, overaske meg og gjøre noe spesielt for meg! Det var veldig skjønt av ham, men hva er vi nå? Vi er IKKE forlovet ifølge ham, men vi har satt datoen for bryllupet, og jeg VET at han skal "fri", og han vet at han får JA. Hehe.. så.. Hva er vi nå? "Snart-forlovede"? "Kjærester A+" ?
Rosalie Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Så lenge deer har bestemt dere for å gifte dere er dere forlovet.
Bahia Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Så lenge deer har bestemt dere for å gifte dere er dere forlovet. Det er jo det forlovet betyr. Trenger ikke ring for å være forlovet
Pastor Knut Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Hehe.. jeg har et litt rart spørsmål.. Kanskje ikke spørsmål engang, bare tanker i hodet mitt.. Etter tre år sammen begynte kjære og jeg å snakke om bryllup, og ettersom ukene og samtalene gikk hadde vi plutselig satt en dato! MEN..han vil ikke at vi skal offentliggjøre det (under et år til bryllupet) hverken til familie og venner enda, for han vil "fri" først!.. Han sa, kjøpe en ring til meg, overaske meg og gjøre noe spesielt for meg! Det var veldig skjønt av ham, men hva er vi nå? Vi er IKKE forlovet ifølge ham, men vi har satt datoen for bryllupet, og jeg VET at han skal "fri", og han vet at han får JA. Hehe.. så.. Hva er vi nå? "Snart-forlovede"? "Kjærester A+" ? Flott problemstilling. Som andre her i tråden vil også jeg si at dere er forlovet, men siden ingen skal vite det ennå, da tror jeg det er riktig å si at dere nå er hemmelig forlovet.
Gjest liss Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Takk for svar! Men, hmm... Jeg har aldri forestilt meg å være hemmelig forlovet! Men er det sånn han vil ha det er det greit for meg
Gjest Gjest_Anéa_* Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Forlovelsen er selve ventetiden fra dere har satt datoen og til dere blir gift! Så ja, dere er definitivt forlovet. Men ulikt gamle dager, så er det ingen lover knyttet opp til det å være forlovet, det er ikke juridisk bindende. Spennende med hemmelig forlovelse da, he-he.
NoAngel Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 sånn hadde vi det i et par uker og, før han kjøpte ring og spurte meg.. en manne greie kanskje? gratulerer med snodig forlovelse.. det er super kjipt å måtte holde kjeft
Gjest Bond Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Du er nok forlovet, ja. Men synes det er litt morsomt med 'hemmelig forlovelse' - litt sånn Austin eller Brontë-aktig
Tante Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Vi hadde det akkurat likt som dere. Vi kalte oss "mentalt forlovet" og når han fridde og vi satte på ringen ble vi "offisielt forlovet".
Sunshine Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 Vi hadde det også sånn, bortsett fra at datoen ikke ble bestemt før han fridde. Vi hadde bestilt ringer og visste at vi skulle gifte oss neste år, men ikke mer enn det. Vi var ikke forlovet før han fridde i våre øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå