Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 12. november 2009 #21 Del Skrevet 12. november 2009 Hei det er noen av de tingene du skriver jeg fester meg ved... Alt i alt virker du som en bra jente. Virkelig! men det er noen ting jeg reagerer litt på. Du vil ha en kjærste fordi du trenger et lyspunkt i hverdagen. Det er greit nok men det får deg til å høres litt needy ut. Godt mulig han har opplevd deg sånn å. Det er hvertfall noe som får meg til rygge unna... Vis at du trives alene å at du er fornøyd med livet DITT og at det er noe han er heldig om han er en del av. Altså du trenger ikke han! Spes i starten er dette viktig å tenke på. Tenk selv vil du ha en type som trenger noen å støtte seg til eller en som har et morsomt innholdsrikt liv som du kan bli en del av... Og at du skrev "rype di vil leke". Du er ikke hans, han er ikke din. Det er alt alt får tidlig å si noe sånt. Vet det høres rart ut men sånn er nå vi gutter. Ja, vil vel si jeg er en av de bedre der ute, uten å skryte for mye. Har det bra alene å trenger ikke nødvendigvis han, men som tidligere nevnt er han rå i senga, og har du først fått smaken av det, er det vannskelig å gi slipp At jeg kalte meg "rypa di" var vel mer ment som en spøk fra min side. La egentlig ikke så mye i det, bortsett fra at det er en av de tingene han kaller meg når han "trenger/trengte" meg, om du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 12. november 2009 #22 Del Skrevet 12. november 2009 Hm.. jeg har aldri vært på slike sider, så vet ikke helt hvordan det der fungerer. Er det slik at man binder seg for et år eller lignende? I tilfelle kan jo det være medlemskapet hans tilfeldigvis er gått ut. Hvis det ikke er tilfelle kan det jo selvfølgelig være en sjangs for at han satser på at det kanskje blir noe mer mellom dere? Er vanskelig å gi deg noe svar, men tror du må forsøke å ikke analysere så mye. Er et stort problem for mange av oss jenter det der, vi har en tendens til å (over-)analysere alt gutta gjør/sier. Men du sa jo også at han ikke var klar for noe seriøst, eller? Da kan jo det virke litt rart at han har meldt seg ut fra det nettstedet, skulle jo tro at dersom han ikke var klar for noe seriøst, at han ville holde andre muligheter åpne og dermed forsette medlemskapet for å treffe andre? Blir jo bare synsing fra min side det her, kan jo være mange grunner for at han har meldt seg ut. Har du hørt noe mer fra han? Du velger vel litt selv. Kan betale for en og en mnd. Men han har ikke vært medlem etter han traff meg i alle fall. Er jo lov å håpe. Holden en veldig lav profil nå. Vil ikke at han skal tro jeg MÅ ha han, og at han er alt i livet mitt. Da tror jeg at jeg skremmer han bort. Byttet til et utrolig bra bilde på msn i går, håper det skulle vekke han, men fortsatt stille. Men han er jo der..... så tror vel å håper at han sier hallo en dag. Vet bare ikke når. Men du skal få høre det når det har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 13. november 2009 #23 Del Skrevet 13. november 2009 Er sikkert lurt å holde en lav profil ja. La han se at du har et liv utenom han også! Lykke til hvertfall, håper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #24 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg synes ikke du bør være tilgjengelig for denne fyren. Han har jo latt være å svare deg flere ganger, det er jo temmelig avvisende. Bevar verdigheten og ignorer han om han skulle ta kontakt med deg. Tror han senser at du er litt desp. For det er du når du tar kontakt gang på gang når du ikke har fått svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 13. november 2009 #25 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg synes ikke du bør være tilgjengelig for denne fyren. Han har jo latt være å svare deg flere ganger, det er jo temmelig avvisende. Bevar verdigheten og ignorer han om han skulle ta kontakt med deg. Tror han senser at du er litt desp. For det er du når du tar kontakt gang på gang når du ikke har fått svar. Er jo ikke desp, men en jente som er VELDIG følsom og som HATER usikkerhet. Et ja eller nei svar på om jeg får se han igjen er det eneste jeg er ute etter for og kunne slappe av eller gi slipp. Er det så mye forlangt. For meg er jo dette rene psykisk terror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #26 Del Skrevet 14. november 2009 Er jo ikke desp, men en jente som er VELDIG følsom og som HATER usikkerhet. Et ja eller nei svar på om jeg får se han igjen er det eneste jeg er ute etter for og kunne slappe av eller gi slipp. Er det så mye forlangt. For meg er jo dette rene psykisk terror. Bevare meg vel, du har jo sagt at du ikke ville ha et forhold, og nå må du absolutt ha ja eller nei fra fyren. Det henger jo ikke på greit. Du er desperat til tusen. Skal du først ha knullevenner, må du være helt avslappet i forhold til det og ikke forlange noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #27 Del Skrevet 14. november 2009 Ingen som har tenkt den tanken at han faktisk ble syk og ikke orket å skrive sms eller være på nett? Jeg ville sendt ham melding og spurt hvordan det går. Om jeg skulle komme innom med litt suppe til ham, eller et eller annet. Det skader ikke å vise omtanke! Opplevde selv en gang å havne uventet på sykehuset. Jeg datet en gutt som jeg likte veldig godt, men han viste nesten ingen oppmerksomhet da jeg var syk. Det syntes jeg ikke var noe godt tegn - ikke en eneste telefon for å høre hvordan det gikk, og det ble ikke til noe mer mellom oss da jeg ble frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 14. november 2009 #28 Del Skrevet 14. november 2009 Bevare meg vel, du har jo sagt at du ikke ville ha et forhold, og nå må du absolutt ha ja eller nei fra fyren. Det henger jo ikke på greit. Du er desperat til tusen. Skal du først ha knullevenner, må du være helt avslappet i forhold til det og ikke forlange noe som helst. I mine øyne kaller jeg ikke det å være desperat, men å få ro og vite status. Kan jeg ha det gøy med han eller må jeg lete vidre. Om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 14. november 2009 #29 Del Skrevet 14. november 2009 Ingen som har tenkt den tanken at han faktisk ble syk og ikke orket å skrive sms eller være på nett? Jeg ville sendt ham melding og spurt hvordan det går. Om jeg skulle komme innom med litt suppe til ham, eller et eller annet. Det skader ikke å vise omtanke! Opplevde selv en gang å havne uventet på sykehuset. Jeg datet en gutt som jeg likte veldig godt, men han viste nesten ingen oppmerksomhet da jeg var syk. Det syntes jeg ikke var noe godt tegn - ikke en eneste telefon for å høre hvordan det gikk, og det ble ikke til noe mer mellom oss da jeg ble frisk. Han har jo vært pålogget på msn hele uken da. Så så syk er han vel nepp. På jobb har han også vært. Sendte han en hyggelig god bedring sms, men fikk ikke noe svar så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #30 Del Skrevet 14. november 2009 I mine øyne kaller jeg ikke det å være desperat, men å få ro og vite status. Kan jeg ha det gøy med han eller må jeg lete vidre. Om du skjønner hva jeg mener. Du burde ha flere muligheter åpne når du først ikke skal ha kjæreste. Det er ingen grunn til å holde seg til en spesiell da. Så se deg om etter noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #31 Del Skrevet 14. november 2009 Han har jo vært pålogget på msn hele uken da. Så så syk er han vel nepp. På jobb har han også vært. Sendte han en hyggelig god bedring sms, men fikk ikke noe svar så.... Han er ikke interessert i deg, verken som kjæreste eller elskerinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 15. november 2009 #32 Del Skrevet 15. november 2009 Du burde ha flere muligheter åpne når du først ikke skal ha kjæreste. Det er ingen grunn til å holde seg til en spesiell da. Så se deg om etter noen andre. Er ikke en jente som ligger rundt. Så vil heller ha en fast som ikke er kjæreste, enn og ligge med mange! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 15. november 2009 #33 Del Skrevet 15. november 2009 Han er ikke interessert i deg, verken som kjæreste eller elskerinne. Hvofor har han ikke blokka meg da? Og hvorfor svarte han på sms med en gang han fikk "kniven på strupen"?? Det vil jeg gjerne ha svar på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 16. november 2009 #34 Del Skrevet 16. november 2009 Hvofor har han ikke blokka meg da? Og hvorfor svarte han på sms med en gang han fikk "kniven på strupen"?? Det vil jeg gjerne ha svar på? Jeg tipper det er fordi han ville holde mulighetene litt varme; kanskje han ikke hadde/har tatt noe som helst standpunkt i forhold til deg, og ble litt stresset da han fikk kniven på strupen. Ang blokkering på msn - sikker på han bruker msn mest?? jeg vet om flere som har en msn konto som de bruker til "slikt" og skype ol som de bruker til venner. Uansett ville jeg ikke hengt meg så mye opp i denne fyren, han har muligens vært interessert, men er det ikke lenger. Avogtil må man faktisk bare slå seg til ro med at det er ikke alt man får svar på i slike situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #35 Del Skrevet 16. november 2009 Hvofor har han ikke blokka meg da? Og hvorfor svarte han på sms med en gang han fikk "kniven på strupen"?? Det vil jeg gjerne ha svar på? Kan hende han tenker at han jo alltids kan ha deg i bakhånd som sikker-stikk. Og det kan hende at han ikke er en person som brenner broer og rydder folk ut av livet sitt. Når han går på jobb, er han bra nok til å planlegge et treff, eller si direkte at han ønsker å treffe deg igjen snarest mulig/når ryggen kommer seg, om han vil. Han er ikke interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 19. november 2009 #36 Del Skrevet 19. november 2009 Er sikkert lurt å holde en lav profil ja. La han se at du har et liv utenom han også! Lykke til hvertfall, håper det ordner seg Hei igjen! Lovet deg en oppdatering, å er en jente som holder det hun lover Ringte han på tirsdag, han tok ikke telefonen, men onsdag morgen tikket det inn en hyggelig mld. Det ble til at vi skrev mld frem og tilbake i nesten 3 timer. Jeg spurte ikke om noe. Altså sendte mld han ikke trengte å svare på, men jeg fikk spørsmål tilbake, så virket som om han ville ha det gående litt da i går. Hadde så sinnsykt lyst til å spørre om vi skulle se en film en kveld, men tenkte det var dumt å kaste seg over han så fort han gir lyd fra seg :gjeiper: Hvordan går jeg videre nå? Han hadde jo ikke vært intereset i å høre hvordan det går med meg, hva jeg har gjort i det siste osv.... dersom han ikke ville se meg igjen vel? Tenkte jeg skulle ligge veldig lavt en 14 dagers tid også ringe eller sende en sms da og høre om vi skal finne på noe en dag. Da er det jo ca 6 uker siden jeg så han sist, så da kan han jo ikke si at jeg maser i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sol_* Skrevet 19. november 2009 #37 Del Skrevet 19. november 2009 hei sikker på at du ikke vil ha ham mer en bare elsker? når du må bruke så mye energi og tid på å få ham som leketøy hadde jeg ikke giddet, det er såååå mange menn der ute som elsker å bare ha ei han kan knulle som faktisk kontakter deg og svarer deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 19. november 2009 #38 Del Skrevet 19. november 2009 hei sikker på at du ikke vil ha ham mer en bare elsker? når du må bruke så mye energi og tid på å få ham som leketøy hadde jeg ikke giddet, det er såååå mange menn der ute som elsker å bare ha ei han kan knulle som faktisk kontakter deg og svarer deg Hei! Sånn til å begynne med er jeg kun ute etter dette. En vet jo aldri hva tiden vil bringe, men ser han ikke som noe kjærestemateriale nå i alle fall, vi er alt for ulike og jeg tenker vel at han burde føle seg heldig som har meg som faktisk vil gi han en sjans, om du skjønner hvor jeg vil. Men er viktig å få med seg at han er helt RÅ i senga, og da er det vanskelig og gi slipp. I tillegg til at jeg kan være meg selv 110% sammen med han. Ikke noe trøkt stemning o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sol_* Skrevet 19. november 2009 #39 Del Skrevet 19. november 2009 ja god sex er et must, og sjønner du ikke vil ligge rundt til du finner en du liker. mn kansje det virker litt desperat for ham, at han tror du vil noe mer selv om du sier til ham at du ikke vil ha mer. syns d hadde vert best å vente til han sendte til deg som du sa. kansje han bare må finne ut hva han mistet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 19. november 2009 #40 Del Skrevet 19. november 2009 ja god sex er et must, og sjønner du ikke vil ligge rundt til du finner en du liker. mn kansje det virker litt desperat for ham, at han tror du vil noe mer selv om du sier til ham at du ikke vil ha mer. syns d hadde vert best å vente til han sendte til deg som du sa. kansje han bare må finne ut hva han mistet. Ja er jo det. Har ikke ligget med så mange, men han topper alle, og det blir nedtur å gå tilbake :gjeiper: Ja, tenker jo at det er lurt. Slik at han ikke føler jeg griper sjansen med en gang han tar kontakt igjen liksom. Får holde en knapp på det. Håper på det beste. Vi damer er jo håpløse. Tenker for mye vettu. Så litt hard dette. Dagene går liksom så opp og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå