Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 9. november 2009 #1 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg vet det ikke finnes noe fasit svar på dette, men kunne virkelig trenge noen råd og synspunkter fra både jenter og gutter ang denne situasjonen. Jeg kan jo begynne med å si at jeg har alltid vært følsom, veslevoksen og ordentlig. Gikk inn et alt for seriøst forhold som 16 åring etter mange stygge episoder med håpløse gutter. Det var trygt og godt, å forholde varte i 5 1/2 år. Jeg valgte da og avslutte det hele da vi med tiden ble mere venner enn kjærester, tror heller aldri det var den store kjærligheten, men bare veldig trygt å godt etter mye nedturer på den fronten. I tillegg til at jeg fikk jo aldri levd ut ungdomstiden min, Å som 22 åring uten en fest på livets rulleblad, fant jeg ut at tiden var inne på å leve litt som jeg selv ville og bare ta hensyn til MEG! Men etter en stund ble jeg ensom, savnet noen å se en film med, lage mat til. Rett og slett et lyspunkt i hverdagen. For 3 uker siden begynte jeg å prate med en gutt/mann på 25. Etter en ukes tid spurte han om jeg ikke hadde lyst til å kjøre meg en tur, møtes ansikt til ansikt å se en film sammen. Jeg måtte også bare sove over, om jeg ville det. Vi hadde tullet og flørtet mye før dette møte, og vi viste vel begge hva det ville føre til. Men skulle jo leve livet jeg så.... Jeg kom, vi så film og hadde det veldig hyggelig. Jeg følte at det ble riktig at jeg sov over, så ble til det. Fra flørt og små hint, skjedde jo det som måtte skje. Var veldig spent dagen etter når vi våknet om han ville kaste meg ut, eller hva nå liksom, for jeg har jo aldri gjort noe slikt før. Han skulle på jobb, men før han hoppet i dusjen sa han " du er her når jeg kommer tilbake igjen, ikke sant" Tenkte at dette må jo være et bra tegn. Vi gikk sammen til buss og bilen, fikk hadenuss og han dro på jobb og jeg hjem. Vi snakket sammen senere på dagen, og dagene etter det på msn. 5 dager etter første møte lurte han igjen på om jeg ville ta meg en tur. Ble sent men vi fikk det til. Han dro hjem fra en fest for min skyld, og tenkte at dette tyder jo bra. Igjen hadde vi det kjempe koselig og jeg sov over. Dagen etter (søndag) lå jeg i armkroken hans 4 timer å så på tv, før jeg tok motet til meg å sa at jeg får vel komme meg hjem. Tenkte det var bedre at jeg tok initiativet til det, i stede for å bli kastet ut. Fikk da tilbake "skal du dra nå?" akkurat som om han ikke ville jeg skulle dra. Igjen, positiv tenkte jeg. På veien hjem tenkte jeg over våre to møter, jeg tror ikke han er en type som vil binne seg, men etter et langt forhold jeg har hatt også, er det ikke dette jeg vil heller. Kunne tenke meg å treffe han, se en film, spise litt god mat, Sove over, kose og ha det gøy. Uten noe mere forpliktelser enn det. Dette har jeg også gitt uttrykk for hele tiden. Men så skjer det noe jeg ikke forstår meg på. Mandag sitter han på msn, jeg sier hei, og spør om alt er bra. Ikke noe respons. Prøver meg igjen på tirsdag, ikke noe da heller. Lar det ligge dødt onsdag og torsdag, men fredag sendte jeg en litt frekk beskjed. Rypa di er kosesyk og vil leke. Tenkte dette ville vekke han, men igjen ikke noe tilbake. Merket jeg bli litt irritert og skrev det sånn at dersom han ikke ville treffe meg igjen kunne han jo bare si det i stede for å ignorere meg. At jeg ikke ville ha det sånn at vi trengte å snakke sammen hver dag, men at jeg ville vite hvor jeg hadde han og om vi skulle fortsette å treffes å ha det moro. I dag er det mandag og jeg har ikke hørt noe. Men han har ikke blokkert meg på msn. Så skjønner ikke helt taktikken hans. Dersom han ikke ville se meg igjen, og i tillegg slippe "maset" mitt er det jo et tastetrykk unna. Hva skjer? Får jeg se han igjen eller må jeg bare komme over han? Er så vanskelig, for han er helt rå i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #2 Del Skrevet 9. november 2009 Hei, hei. Var utrolig rart å lese innlegget ditt, var som om jeg skulle skrevet det selv! Jeg er også nysingel, det ble slutt for snart tre måneder siden. Vi hadde vært sammen i fem år, men som med deg utviklet forholdet seg over tid til et vennskap. Har vært i to lange forhold fra jeg var 15 til 23 og føler på samme måte som deg at jeg må ut og leve livet litt. Tre uker etter det var slutt traff jeg en fyr da jeg var ute med noen venninner. For å gjøre en lang historie kort, endte det med at jeg ble med han hjem og ble til dagen etter. Som med han du traff hadde han ikke noe hastverk med å få meg ut døren. Han tilbudte meg å låne dusjen og sa at han kunne kjøre meg hjem, men det kunne ikke bli før om mange timer i og med at han var bakfull. I tillegg hadde vi oss mange ganger dagen derpå. Har som deg aldri hatt en one night stand før og hadde aldri trodd at jeg skulle oppleve det. Jeg ble selvfølgelig svært betatt av denne fyren og etter noen dager addet jeg han på face. Vi pratet en del der. Han flørtet og viste interesse. Jeg møtte han to ganger etter dette og sexen var helt fantastisk! Etterpå lå vi og koste i mange timer. Han var skikkelig oppmerksom og spurte mye spørsmål, osv. Etter det tredje møtet, sendte jeg han en melding en helg og spurte om han skulle ut. Fikk ikke noe svar. Så møtte jeg han tilfeldigvis på byen her for to uker siden. Jeg sa rett ut at jeg ikke trodde han var interessert i og med at jeg ikke hadde hørt noe fra han. Han pratet det bare vekk og det endte med at vi begynte å rote, jeg var jo så sjarmert! Han ble med meg hjem den kvelden. Dagen derpå fikk jeg vite at han hadde seg med en annen også. Han hadde holdt på med hun siden i sommer og nå følte han at han måtte fortelle meg det, fordi han hadde fått inntrykk av at jeg var interessert i noe mer. Han sa faktisk at han hadde fått litt angst (!) og jeg fortalte da selvfølgelig at jeg var bare ute etter å ha meg, selv om det ikke stemte. Da sa han at han ble så lettet. Jeg kjente at jeg ble såå skuffet og følte meg brukt. Men jeg ville jo ikke vise han det, selv om han sa at han så det på hele meg. Likevel sa han ting som at han hadde det veldig gøy sammen med meg, at han hadde veldig sansen for meg og at jeg var en kjempeflott jente. Det verste jeg gjorde var faktisk at jeg kjørte han hjem etter han hade fortalt dette(!!!). Angrer selvfølgelig på det nå, men jeg ville jo liksom vise han at jeg ikke brydde meg. På veien hjem til han sa han at det aldri var meningen å såre meg, bla, bla.bla. Det jeg vil fram til er at det høres ut som han du har truffet er noe av den samme typen, altså en player. Jeg håper selvfølgelig at det ikke stemmer, men ut i fra det du har fortalt så høres det slik ut. Etter den tredje gangen jeg hadde møtt han karen, merket jeg at han viste mindre initiativ og det var jo selvfølgelig fordi at han hadde fått kalde føtter! Mitt råd til deg er at du prøver å glemme han inntil han tar kontakt igjen. Hører du ikke noe fra han, er han nok ikke interessert, kjære deg. Det finnes såå mange andre kjekke, snille gutter der ute, så ta deg en tur på byen og finn deg en flørt. Det gjorde jeg Jeg lover at det får deg til å glemme han fort. Gi en lyd om hvordan det går da, håper det ordner seg for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 10. november 2009 #3 Del Skrevet 10. november 2009 Hei, hei. Var utrolig rart å lese innlegget ditt, var som om jeg skulle skrevet det selv! Heisann! Utrolig morsom, er ofte jeg også leser andres historier, og det er som tatt ut av mitt hode. Er godt jeg ikke er alene. Jeg er veldig for å gi en oppdatering, når jeg først starter en tråd. Så det skal du få I går ettermiddag bestemte jeg meg for at jeg ikke godtok å bli behandlet på den måten. Jeg er kanskje en sånn jente de fleste vil ende opp med, men for lek og moro er jeg kanskje for "voksen" og "seriøs" men jeg har jo som sagt vært klar på at det er lek og moro jeg vil ha ( til å begynne med i alle fall). Og da gjerne med han. Så i går sa jeg til meg selv, send en seriøs sms, som et siste trekk før du lar han gå. Jeg skrev at jeg ikke vil mase på han på noe som helt måte, men ønsket å vite status, om han ville se meg igjen eller ikke. Skrev at jeg synes jeg fortjente det, og at jeg tok svaret for det, det var, så lenge jeg fikk et. Det gikk ikke mange sekundene før han var på med et svar. Jeg tenker jo at nå har han ikke svart på en uke, men så, så han vel at jeg begynte å gli bort, så hadde det ikke vært så farlig hadde han vel ikke svart så raskt? Jeg lever i håpet da. Så får vi se hvor det tar meg, merker i alle fall nå at jeg kan slappe av å nyte det mer. For tolket mld at han ville se meg igjen, bare at han ikke viste helt når. Han hadde strekt en muskel i ryggen og hadde store smerter. Skjønner jo da at tiden ikke er inne for å leke! Men kan gi en oppdatering på svar som skjer videre jeg. Men du da, har du hørt noe mer fra han eller? Det finnes sikkert noen snille og kjekke det ute, men etter jeg ble singel har det vært 4 stk som det har blitt litt flørting og rot med, og dessverre er alle like, barnslige og respektløse. Min eks var verdens beste, bare så synd følelsene ble borte. Vi får ta en tur på by'n sammen vi da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 10. november 2009 #4 Del Skrevet 10. november 2009 Blir spennende å se om det blir noe mer da, er jo en grunn for at han svarte deg og forsatt har deg på msn Nei, jeg har ikke hørt noe mer fra han. Det forventer jeg ikke heller, i og med at han er seriøs med hun andre. De er vel så og si sammen, vil jeg tro. Var hvertfall den veien han sa det så ut som det gikk. Det siste jeg vil er å treffe han igjen, han er en real drittsekk. En driver jo ikke på med andre, når man holder seriøst på med en annen. Det hadde hvertfall ikke jeg gjort. Han er dritredd for at hun skal finne det ut. Jeg hevnet meg ved å skrive på veggen hans på face et par dager etter siste gangen jeg traff han. Skrev takk for en fantastisk natt, osv og sa at jeg gledet meg til å treffe han igjen. Vanligvis ville jeg aldri ha gjort noe slikt, men håpet vel på at hun han holder på med så det, ikke for å såre henne, men fordi hun fortjener å vite hvordan han driver på. Er vel verdt å nevne at hun er 20 og han er 31. Jeg syns i utgangspunktet at han var litt for "gammel" for meg og jeg er 23. Haha, fikk meg til å tenke da Etter at jeg ble singel har jeg kun truffet på han her jeg da og en annen fyr som jeg rotet med forrige helg. Han virket veldig kin og sa han ville treffe meg igjen i helgen + spurte etter nr. mitt. Fikk en melding av han da jeg kom hjem fra byen torsdag, der han spurte om jeg var kommet meg hjem og at han kunne tenke seg at jeg var hos han. Jeg tenkte jeg skulle spille kostbar og svarte derfor ikke. Dagen etter skrev jeg en melding, at det var hyggelig å treffe på han og om formen var fin. Har ikke hørt noe. Har innsett at han ikke er interessert. Lurte litt på å adde han på face, men veninnenne mine sier jeg må bare drite i han. Er litt kjipt for han var fantastisk god til å kysse og som vanlig ble jeg såå sjarmert Men må vel legge til at begge var rimelig drita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 10. november 2009 #5 Del Skrevet 10. november 2009 Ja blir jo det, men må jo si jeg begynner å hate meg selv, for i går val alt bra, men i dag når jeg tittet litt på mld igjen begynner jeg bare og analysere opp og ned, frem og tilbake vettu. Jeg tenker jo som deg. 3 ikke svar, og et svar så og si med en gang når han skjønte jeg begynte å gi opp. Fortsatt på msn. Må jo bety noe? Men hva er det første du tenker når du leser dette. " Halla. Vet ikke helt hva som skjer. Vært en hektisk periode nå, og klarte å skade meg på trening forrige uke. Veldig vondt. Orker ikke legge noe planer nå. Hjem å legge meg." Jeg tenker slik: Han har ikke ork til å forholde seg til meg pga stress og skade, og da jeg er såpass "nytt" for han var ikke jeg det viktigste akkurat nå. Men når han er frisk igjen vil han treffe meg igjen, men han vil ikke avtale noe når nå pga skaden. Er jeg helt ute og kjører da? Er sikkert alt for opptatt, paranoid og stresser dette ALT for mye, men jeg klarer ikke å la det ligge vettu. Jeg vil jo bare treffe han igjen, ikke noe mer stress en det, men liker jo å vite om det er noe jeg kan gå og "glede" meg til eller ikke liksom. Tøft gjort, hadde nok gjort det samme. Han fortjente jo det! Hjelper jo tydeligvis ikke at de er noe eldre da, like håpløse uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 10. november 2009 #6 Del Skrevet 10. november 2009 Hm..vanskelig å si, men hvis jeg skal være helt ærlig virker det litt rart at han ikke kan legge noen planer med deg selv om han er syk. Hadde han virkelig vært interessert, hadde han vel villet avtale noe med deg? Jeg er ingen ekspert, for jeg er like usikker som deg og driver å analyserer opp og ned. Sikker på at han ikke har en annen da og at han ikke vil at det skal utvikle seg noe mer mellom dere? Jeg vil råde deg til å ligge lavt i terrenget og se om han tar kontakt. Nå vet han jo at du er interessert i å møte han igjen og da er jo på en måte ballen på hans banehalvdel. Vet det er utrolig vanskelig å bare "vente", men hva med å treffe noen andre kjekke i mellomtiden? Er jo ikke vits i å bare vente på at han tar initiativ, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 10. november 2009 #7 Del Skrevet 10. november 2009 Har han veldig vondt, kan jeg jo skjønne det. Han har gitt utrykk for at han vil ta det litt som det kommer og at han er et veldig ta ting på sparket menneske. Jeg vet jo ikke, men jeg vil ikke tro det. Har virker ikke helt som typen som stresser med å finne noen. På første daten sa han at han hadde dårlig erfaring med damer, at han bare hadde vært borti helt gale damer, men at jeg virket som en ordentlig jente. Men en skal jo aldri si aldri. Ja, det er super vanskelig, men jeg tenker som deg. Hold deg i skinnet, ikke vær så tilgjengelig. Skal han treffe meg igjen må han ta kontakt. Det er jo han som har spurt begge gangene, så da kan han jo spørre igjen. Han har meg på msn og han har nummeret mitt. Og er jo ikke noe point for meg å prøve å holde liv i noe som bare jeg vil holde liv i. For da vil det jo dø ut med tiden alikevell, og da kan jo det skje før som senere. Jo mindre blir en vel såret. Har flere skjønner du, må jo ha litt backup Problemet er at disse to er vel ennå verre dessverre. Så er ikke så lett, er ikke en jeg analyserer og irriterer meg over skjønner du. Hadde jeg bare hatt en jeg vet hvor jeg har, så hadde jo alt vært mye enklere. Er jo i utgangspunktet ikke ute etter et forhold, men en å treffe, se en film med, lage mat til, sove i armkroken til i ny og ne liksom, også ta det litt derfra. Trodde ikke så skulle være så vanskelig å finne. For trodde egentlig alle gutter ville ha en jente som ikke var så opptatt av forpliktelser, men der tok jeg vist feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 10. november 2009 #8 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hei der -vil bare komme med en bitteliten komentar. Så du hadde kontaktet ham på msn og at du syntes det var rart at han ikke svarte. Når du så kontakter ham på sms så svarer han, og forteller at han er syk. Det jeg tenker med en gang er at han er som meg. Ikke på nett hele tiden, selv om pc'n står på og jeg er logga på msn. Om han har ligget til sengs med en strekt muskel og han har en stasjonær pc, så kan det jo hende at han rett og slett ikke har vært på nett/borte på pc'n på en stund. I tillegg til dette så er det jo også sånn med veldig mange mennesker at de ikke ønsker kontakt med noen når de er sjuke, veldig mange i min omgangskrets -meg selv inkludert, er sånn. Og gutter kanskje spesielt. Han har akkurat møtt ei ny dame, og ønsker ikke at hun skal "varte opp" for ham på sykesengen når de nesten ikke kjenner hverandre -fullt forståelig fra min side iallefall. Tenker nok at hans tankegang er noe sånnt som "nå er jeg syk, så da tar jeg ikke kontakt før jeg er frisk, for akkurat nå kan jeg ikke varte opp for henne/finne på noe uansett" Vent til han blir frisk du, slapp av og lev livet ditt som vanlig -han tar nok kontakt når han føler seg bedre skal du se! Endret 10. november 2009 av Colargol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 10. november 2009 #9 Del Skrevet 10. november 2009 Nei, er ikke lett dette her. Jeg tenker at det beste er vel at du ikke tar kontakt med han på en stund, hvis du ikke hører noe, så får du holde deg opptatt med de to andre Skjønner godt hva du mener med at en skulle tro det var lett å finne en som ikke ønsker forpliktelser, men det er jo så lett for at det blir mer enn hva man hadde tenkt i utgangspunktet. Er vel derfor gutta skygger banen. Jeg er som deg heller ikke ute etter noe forhold, ønsker vel bare litt oppmerksomhet og kos Skal ut på fredag, så håper jeg treffer på en kjekk og grei kar Eller håper vel egentlig på at jeg treffer han jeg møtte sist helg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 10. november 2009 #10 Del Skrevet 10. november 2009 Hei Colargol Jeg har faktisk vært inne på tanken selv. At innen han har sett mld på msn har jeg logget av osv... Han kunne jo så klart sendt en mld, men gutter er jo gutter. Han "våknet" jo når jeg sa jeg fortjente en status oppdatering, og hadde han ikke vilt treffe meg igjen hadde han jo ikke trengt å svart da. Jeg får leve i håpet. Er liksom noe ved han, så vil gjerne få treffe han igjen. Takk for et lite lys i tunellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 10. november 2009 #11 Del Skrevet 10. november 2009 Nei, er ikke lett dette her. Jeg tenker at det beste er vel at du ikke tar kontakt med han på en stund, hvis du ikke hører noe, så får du holde deg opptatt med de to andre Skjønner godt hva du mener med at en skulle tro det var lett å finne en som ikke ønsker forpliktelser, men det er jo så lett for at det blir mer enn hva man hadde tenkt i utgangspunktet. Er vel derfor gutta skygger banen. Jeg er som deg heller ikke ute etter noe forhold, ønsker vel bare litt oppmerksomhet og kos Skal ut på fredag, så håper jeg treffer på en kjekk og grei kar Eller håper vel egentlig på at jeg treffer han jeg møtte sist helg, hehe Han ene andre er vel sånn halvveis interessert, så får holde meg opptatt med han så lenge. Han siste kan du få av meg. Vi skulle møtes på lørdag. Han ringte på fredag å sa han måtte jobbe på lørdag, men at han var ferdig kl 15.00 så ble det ikke noe overtid kunne jeg kjøre meg en tur. Han bor 1,5 time unna, så sa at dersom vi skulle ha en åpen avtale måtte jeg ha beskjed innen kl 15.30. Var jo snakk om lørdag og bli over til søndag, så holdt jo av hele helgen til han liksom. Så presiserte at han måtte gi meg beskjed, at det var slik det fungerte å han en halvveis avtale. I dag er det onsdag kl er 00.41 og jeg har ennå ikke hørt et pip! Det eneste jeg ber om er litt respekt, normal folkeskikk, og holde det en lover. Synd at han oppfører seg slik, for vi har så mye til felles og kjemien er på topp. Men setter meg selv i høysetet. INGEN FÅR LOV TIL Å BEHANDLE MEG SLIK! Det er jeg rett og slett for god til. Er det så lurt da, når han ikke svarer, finner du å fortjener du en bedre enn han da, er du ikke enig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 11. november 2009 #12 Del Skrevet 11. november 2009 Ja, synes det er skikkelig dårlig når han ikke gir tilbakemelding, hvertfall når dere har en "løs" avtale. Koster det dem så mye å sende en melding, liksom?? Skjønner meg ikke på gutter. Vil finne meg en kar som gir meg oppmerksomhet, ikke en jeg må jobbe for å få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 11. november 2009 #13 Del Skrevet 11. november 2009 Ja, synes det er skikkelig dårlig når han ikke gir tilbakemelding, hvertfall når dere har en "løs" avtale. Koster det dem så mye å sende en melding, liksom?? Skjønner meg ikke på gutter. Vil finne meg en kar som gir meg oppmerksomhet, ikke en jeg må jobbe for å få. Veldig enig, det skal jo være kos, ikke ork og slit. Han ville sikkert ikke likt å ikke hørt noe. Synd jeg bare lot han ødelegge helgen min! En mld tar akkurat 30 sek. Kunne bare skrevet, tror ikke vi får det til i dag. Er alt som trengs. Vil bli overrasket om han tørr å kontakte meg igjen. Han bør skamme seg! Men han har ikke blokka meg på msn han heller. Vil sikkert ha meg på gress, men da burde han gått frem på en annen måte. En må jo holde folk litt varme da, ikke behandle de som dritt. Så det toget han gått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. november 2009 #14 Del Skrevet 11. november 2009 Han er ikke interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 12. november 2009 #15 Del Skrevet 12. november 2009 Han er ikke interessert. Nei, skjønner jo det. Men det er jo ikke jeg lenger heller så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 12. november 2009 #16 Del Skrevet 12. november 2009 Ja, synes det er skikkelig dårlig når han ikke gir tilbakemelding, hvertfall når dere har en "løs" avtale. Koster det dem så mye å sende en melding, liksom?? Skjønner meg ikke på gutter. Vil finne meg en kar som gir meg oppmerksomhet, ikke en jeg må jobbe for å få. Hei igjen ... Siden vi er i så like situasjoner, men jeg bare spørre. Jeg traff jo han jeg startet tråden om på en nettdating side. Ser at nå har han ikke fortsatt og abonnere der, så han får ikke kontaktet jenter og jenter får ikke kontaktet han. Så da kan han vel ikke være ute etter flere? For det virker jo litt rart da, siden han "meldte" seg ut rett etter han møtte meg. I tillegg vil jeg legge til at det var han som oppsøkte meg, ikke jeg han. I mine øyne betyr jo det mer. For dersom jeg oppsøker kan de jo spille med, men her var han først ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #17 Del Skrevet 12. november 2009 Hei igjen ... Siden vi er i så like situasjoner, men jeg bare spørre. Jeg traff jo han jeg startet tråden om på en nettdating side. Ser at nå har han ikke fortsatt og abonnere der, så han får ikke kontaktet jenter og jenter får ikke kontaktet han. Så da kan han vel ikke være ute etter flere? For det virker jo litt rart da, siden han "meldte" seg ut rett etter han møtte meg. I tillegg vil jeg legge til at det var han som oppsøkte meg, ikke jeg han. I mine øyne betyr jo det mer. For dersom jeg oppsøker kan de jo spille med, men her var han først ute. Han kan kanskje ha skjult profilen for deg? Men om du ikke er interessert lenger spiller jo ikke det noen rolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kosejenta_* Skrevet 12. november 2009 #18 Del Skrevet 12. november 2009 Han kan kanskje ha skjult profilen for deg? Men om du ikke er interessert lenger spiller jo ikke det noen rolle Førstemann er jeg interesert i, en han som ikke holder avtaler jeg dropper. Får opp profilen hans, står bare at han ikke er betalende medlem og da ikke mulighet å kontakte. Står dette når en venninne går inn på profilen hans også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #19 Del Skrevet 12. november 2009 Hei det er noen av de tingene du skriver jeg fester meg ved... Alt i alt virker du som en bra jente. Virkelig! men det er noen ting jeg reagerer litt på. Du vil ha en kjærste fordi du trenger et lyspunkt i hverdagen. Det er greit nok men det får deg til å høres litt needy ut. Godt mulig han har opplevd deg sånn å. Det er hvertfall noe som får meg til rygge unna... Vis at du trives alene å at du er fornøyd med livet DITT og at det er noe han er heldig om han er en del av. Altså du trenger ikke han! Spes i starten er dette viktig å tenke på. Tenk selv vil du ha en type som trenger noen å støtte seg til eller en som har et morsomt innholdsrikt liv som du kan bli en del av... Og at du skrev "rype di vil leke". Du er ikke hans, han er ikke din. Det er alt alt får tidlig å si noe sånt. Vet det høres rart ut men sånn er nå vi gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 12. november 2009 #20 Del Skrevet 12. november 2009 Hei igjen ... Siden vi er i så like situasjoner, men jeg bare spørre. Jeg traff jo han jeg startet tråden om på en nettdating side. Ser at nå har han ikke fortsatt og abonnere der, så han får ikke kontaktet jenter og jenter får ikke kontaktet han. Så da kan han vel ikke være ute etter flere? For det virker jo litt rart da, siden han "meldte" seg ut rett etter han møtte meg. I tillegg vil jeg legge til at det var han som oppsøkte meg, ikke jeg han. I mine øyne betyr jo det mer. For dersom jeg oppsøker kan de jo spille med, men her var han først ute. Hm.. jeg har aldri vært på slike sider, så vet ikke helt hvordan det der fungerer. Er det slik at man binder seg for et år eller lignende? I tilfelle kan jo det være medlemskapet hans tilfeldigvis er gått ut. Hvis det ikke er tilfelle kan det jo selvfølgelig være en sjangs for at han satser på at det kanskje blir noe mer mellom dere? Er vanskelig å gi deg noe svar, men tror du må forsøke å ikke analysere så mye. Er et stort problem for mange av oss jenter det der, vi har en tendens til å (over-)analysere alt gutta gjør/sier. Men du sa jo også at han ikke var klar for noe seriøst, eller? Da kan jo det virke litt rart at han har meldt seg ut fra det nettstedet, skulle jo tro at dersom han ikke var klar for noe seriøst, at han ville holde andre muligheter åpne og dermed forsette medlemskapet for å treffe andre? Blir jo bare synsing fra min side det her, kan jo være mange grunner for at han har meldt seg ut. Har du hørt noe mer fra han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå