Gå til innhold

Min treningsdagbok!

Ma03

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en treningsdagbok for å prøve å motivere meg selv! :)

Målene mine:

- komme i bedre form, bedre kondisjon og bli sterkere/strammere i kroppen!

- venne meg av søtsaker (tanken: en sjokolade nå går bra, skal jo trene senere i kveld, den er fy)

- gå ned 5 kg

Jeg er 173 cm høy

og er 70/71 kg.

Er litt kraftig bygd, så føler meg ikke så altfor "feit", men det er nok å gå på! :ler:

Så her kommer jeg til å skrive mine treningsøkter, hvordan det går med godterispisingen, og mine tips til sunne måltider! Tar gjerne i mot tips også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: skal du være.

Klart vi kommer til å følge med, og en slik bok anbefales virkelig! Anbefaler deg å "besøke" andre og se hvordan de går frem. Kan si meg ganske ny her selv, og en besøksrunde har gitt mye råd og vink - og jammen har jeg holdt ut... :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Vi er relativt like når det kommer til høyde/vekt og mål. De siste 5 kiloene kan være vanskelige. Jeg nærmer meg 2 kilo vektreduksjon, men vil gjerne ned 2-3 kilo til. Det har gått sakte, men det går den riktige veien.

Det hjelper virkelig å skrive dagbok her inne på KG, synes jeg iallfall. Godt å vite at noen følger litt med og utveksle erfaringer og lære av andre.

Så lykke til! Jeg kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i det dere skriver, blir enklere når man kan dele litt med andre, blir bedre motivasjon da.. Litt press på en måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...