Ma03 Skrevet 9. november 2009 #1 Del Skrevet 9. november 2009 Tenkte jeg skulle lage en treningsdagbok for å prøve å motivere meg selv! Målene mine: - komme i bedre form, bedre kondisjon og bli sterkere/strammere i kroppen! - venne meg av søtsaker (tanken: en sjokolade nå går bra, skal jo trene senere i kveld, den er fy) - gå ned 5 kg Jeg er 173 cm høy og er 70/71 kg. Er litt kraftig bygd, så føler meg ikke så altfor "feit", men det er nok å gå på! Så her kommer jeg til å skrive mine treningsøkter, hvordan det går med godterispisingen, og mine tips til sunne måltider! Tar gjerne i mot tips også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. november 2009 #2 Del Skrevet 9. november 2009 skal du være. Klart vi kommer til å følge med, og en slik bok anbefales virkelig! Anbefaler deg å "besøke" andre og se hvordan de går frem. Kan si meg ganske ny her selv, og en besøksrunde har gitt mye råd og vink - og jammen har jeg holdt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 9. november 2009 #3 Del Skrevet 9. november 2009 Vi er relativt like når det kommer til høyde/vekt og mål. De siste 5 kiloene kan være vanskelige. Jeg nærmer meg 2 kilo vektreduksjon, men vil gjerne ned 2-3 kilo til. Det har gått sakte, men det går den riktige veien. Det hjelper virkelig å skrive dagbok her inne på KG, synes jeg iallfall. Godt å vite at noen følger litt med og utveksle erfaringer og lære av andre. Så lykke til! Jeg kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma03 Skrevet 9. november 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 9. november 2009 Veldig enig i det dere skriver, blir enklere når man kan dele litt med andre, blir bedre motivasjon da.. Litt press på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå