Gjest padawan Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 i sommer var jeg litt på datern med ei jente jeg hadde blitt kjent med. vi traff hverandre 3-4 ganger i uken og snakket med hverandre daglig på telefon. en dag vi grillet sammen begynte det (endelig) å skje litt av hvert men etter denne dagen hadde hun aldri tid til å treffe meg igjen (det var iallefall den unnskyldningen hun brukte). dette til tross for at vi fortsatte å snakke sammen daglig på telefon. vi kunne godt snakke sammen en halvtimes tid på sengen før vi la oss til å sove. etter nesten en måneds tid mistet jeg etterhvert tålmodigheten. jeg hadde etterhvert sluttet å "mase" om å få treffe henne igjen men hun tok heller intet initiativ til å treffe meg igjen. jeg sluttet dermed med å ta telefonen når hun prøvde å ringe meg. jeg så hele tiden for meg at hvis du er interisert i noen så tar du deg tid til å treffe vedkommende, særlig når det er snakk om en tidslinje på nesten en måned. det jeg har tenkt litt på i ettertid er om jeg burde ha fortsatt å ha kontakt med henen på telefonn selv om jeg ikke følte det brakte oss noen vei.
I Grosny Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Jeg tro rett og slett at hun anså deg for ikke å matche henne fysisk, og at hun trakk seg unna. Samtidig likte hun deg som venn. Du kan jo prøve å sende henne en melding der du forklarer hvorfor du ikke har svart henne i det siste, og be henne fortelle i klartekst hvorfor hun trakk seg unna deg. Det er bare hun som vet svaret. Svaret kan også være at du hadde en konkurrent, som hun var usikker på, og at hun ville holde deg i beredskap som første reserve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå