Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Syns du det er sexy eller rart med stor rumpe og slanke bein, altså når rumpa blir litt stor i forhold til kroppen og ikke nødvendigvis en gedigen rumpe relativt sett. La oss ta utgangspunk i en som veier rundt 50-55 kg fek.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Helt klart! Rumpestørrelse er kanskje der hvor det oppstår størst misforståelse mellom jenter og gutter. Jenter vil ofte ha ei lita rumpe (siden de synes gutter med smale hofter er pent, og tror at gutter også liker dette), mens gutter liker at rumpa er betraktelig større enn midja (siden et slik midje/hofte forhold indikerer at jenta er fruktbar).
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Stor rumpe er ikkje noe eg regner som sexy, det ser bare litt rart ut om man har slank kropp og bein mens den stikker ut.. Greit nok, på noen ser det bra ut, men på andre ser det rart ut. Da tenker eg helst på sånn rumpe som mange latino/neger damer har. Det er uansett veldig individuelt hva folk syns, noen elsker store mens andre foretrekker små.
*Numi* Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Sexy. Men det er en smakssak. Min samboer forteller ærlig at han ikke liker jenter som ser ut som de mangler rumpe, for da synes han de mangler noe av sin femininitet. Det bør i følge ham være ei rumpe som synes og som har noe å ta i.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Syns du det er sexy eller rart med stor rumpe og slanke bein, altså når rumpa blir litt stor i forhold til kroppen og ikke nødvendigvis en gedigen rumpe relativt sett. La oss ta utgangspunk i en som veier rundt 50-55 kg fek. Jeg er helt klart rumpemann,så for min del er det finest/deiligst når rumpa og hoftene er betraktelig bredere enn midjen/bena. Jammy!
Tempus Fugit Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Jeg er helt klart rumpemann,så for min del er det finest/deiligst når rumpa og hoftene er betraktelig bredere enn midjen/bena. Jammy! Jeg vil og si at en rumpe er noe av det mest attraktive på en dame, og jeg vil gjerne kunne se den... Men samtidig skal det sies at ikke alle jenter som hadde passet til å ha det. Det kommer veldig ann på person hva som passer til de, og som regel så står rumpen til kvinnen
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Syns du det er sexy eller rart med stor rumpe og slanke bein, altså når rumpa blir litt stor i forhold til kroppen og ikke nødvendigvis en gedigen rumpe relativt sett. La oss ta utgangspunk i en som veier rundt 50-55 kg fek. Kall meg gjerne overfladisk, men jeg synes det ser rart ut hvis en mann har stor rumpe i forhold til resten av kroppen.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Kall meg gjerne overfladisk, men jeg synes det ser rart ut hvis en mann har stor rumpe i forhold til resten av kroppen. Ts her, glemmte å skrive det, men mener på jenter altså ;)Men hvis noen synes det er sexy på gutter også, så for all del
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 Ts her, glemmte å skrive det, men mener på jenter altså ;)Men hvis noen synes det er sexy på gutter også, så for all del He, he. Skjønte det da. Måtte bare tulle litt, Fikk ganske komiske bilder på netthinna da jeg så for meg en mann med stor rumpe, tynne bein og slank overkropp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå