AnimalFarm Skrevet 13. desember 2011 #1961 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvis du mener at smør er bedre enn margarin, er du snobbete! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 13. desember 2011 #1962 Del Skrevet 13. desember 2011 Tråd? Jeg tok ham på fersken eller noe i den duren. På slutten av tråden finner du fakta om menn generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 14. desember 2011 #1963 Del Skrevet 14. desember 2011 At finnes to verdener - KG og virkeligheten... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 14. desember 2011 #1964 Del Skrevet 14. desember 2011 Siden jeg ikke diskuterer politikk på KG så er jeg en overfladisk småjente som bare bryr meg om sex og fjasing. Takk for PM kjære deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 14. desember 2011 #1965 Del Skrevet 14. desember 2011 Skriver man ett svar etter at en annen har gitt et lignendes svar før gjør en det bare for å få plusser. Give me strength!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 15. desember 2011 #1966 Del Skrevet 15. desember 2011 Oppdaterer du for ofte er du ett troll. Oppdaterer du for lite er du ett troll. Finner du den gyldne middelvei er du sannsynligvis ett troll, men det er rom for tvil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 15. desember 2011 #1967 Del Skrevet 15. desember 2011 Er man kritisk til noe eller noen, så er det bare pga misunnelse. Aldri noe annet. Synes man f.eks en kjole er uanstendig og stygg fordi den blotter både rumpe og pupper så er det fordi man er et digert fleskeberg med hengepupper og er misunnelig fordi man ikke kan bruke slik kjole selv. Synes man enkelte personer virker helt blåst, så er det fordi man er misunnelig på livsstilen og utseendet til denne personen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. desember 2011 #1968 Del Skrevet 15. desember 2011 Signerer, tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 17. desember 2011 #1969 Del Skrevet 17. desember 2011 Sitat fra tråden "Tok ham på fersken": "Nei, det passer ikke inn i KG's svart-hvitt-verden. Enten er han en god, trofast mann, eller så er han en utro djevel. Er han god står man trofast ved hans side gjennom gode og onde dager gjennom hele livet, men er han utro en gang så dumper man drittsekken, spesielt om han er utro med en mann. Forhold er enten harmoniske eller bedritne, og de er en av delene hele tiden, aldri noen bølgedaler og variasjoner. Har det skjedd noe dårlig i forholdet kan det aldri bli bra igjen. Mannen kan altså ikke ha vært bifil, vært glad i sin kone eller hatt lyst på henne på noe punkt." Atrig innlegg og jeg fortsetter med KG-lovene: Livet leves lineært og går fra A til Å i rett linje. Det finnes ikke variasjoner over noe som helst, Livet består av bokser som er definerte og vi lever inne i de boksene. Alt annet er unormalt og nærmest psykopat-liknende. Hvis man ikke er en perfekt mor så er man en dårlig mor. En som er utro en gang, vil fortsette å være utro resten av sitt liv - akkurat som den som stjal en sjokolade i en butikk en gang, vil fortsette å stjele sjokolade resten av sitt liv. Den som har evnen til å tilgi et annet menneske er svak og har lite selvrespekt. De fleste av oss kvinner fortjener noe bedre enn det vi har fordi det bare er slik. Kvinner trenger ikke gjøre seg fortjent til noe som helst fordi vi i utgangspunktet er perfekte og har alltid rett. Menn er utro drittsekker med mindre de kan bevise det motsatte som betyr å kunne tenke som en kvinne. :gjeiper: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #1970 Del Skrevet 19. desember 2011 Er du mann må du begrunne hvorfor du har lyst til å snakke med kvinner på et forum. Dette er nemlig enten uforståelig eller suspekt. Normalt er det iallefall ikke, med mindre du kan forsvare deg med å ha homofil legning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 19. desember 2011 #1971 Del Skrevet 19. desember 2011 Er du mann må du begrunne hvorfor du har lyst til å snakke med kvinner på et forum. Dette er nemlig enten uforståelig eller suspekt. Normalt er det iallefall ikke, med mindre du kan forsvare deg med å ha homofil legning. Ja, og hvis du er en hyggelig mann, så lider du av White Knight-syndromet (aner fortsatt ikke hva det liksom skal være), og er her bare for å manipulere kvinner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #1972 Del Skrevet 19. desember 2011 Det er bedre å bli bedratt år etter år, enn å sjekke samboers mobil/pc. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #1973 Del Skrevet 19. desember 2011 Det er bedre å bli bedratt år etter år, enn å sjekke samboers mobil/pc. Heldigvis er noen av oss såppas sikre på oss selv, at vi ikke sjekker pc og mobil med en gang vi får en "magefølelse" som i de fleste tilfeller er totalt grunnløs. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #1974 Del Skrevet 20. desember 2011 Heldigvis er noen av oss såppas sikre på oss selv, at vi ikke sjekker pc og mobil med en gang vi får en "magefølelse" som i de fleste tilfeller er totalt grunnløs. Nei, dere lar det gå noen år før det avsløres. Greiere å avsløre sånne ting etter noen mnd;) Og feil, de aller, aller fleste som har en vond magefølelse og faktisk sjekker får en bekreftelse på at det stemmer. 100% av mine tilfeller, samt mange venninner, folk på KG osv osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 20. desember 2011 #1975 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Nei, dere lar det gå noen år før det avsløres. Greiere å avsløre sånne ting etter noen mnd;) Og feil, de aller, aller fleste som har en vond magefølelse og faktisk sjekker får en bekreftelse på at det stemmer. 100% av mine tilfeller, samt mange venninner, folk på KG osv osv Mhm. Slik som alle de kvinnene på KG som sier at de støtt og stadig titter på både pcn og mobilen til kjæresten sin. De kan da neppe finne noe hver eneste gang. Jeg tror det er langt flere som snoker uten å finne noe, enn de som faktisk finner noe. Pluss den andelen som finner uskyldige ting som er tatt helt ut av kontekst, tolkes i alle mulige retninger og blir blåst opp til de grader. Det er bare lettere å se de som finner noe, siden de umiddelbart løper på KG og lurer på hva i alle dager den kvinnelige kollegaen mente med "Ser deg senere da! " Jeg er glad jeg er kvinne selv så jeg slipper å ha et sånt kontrollerende og paranoid kvinnemenneske hengende over skulderen hver gang jeg snakker med noen av motsatt kjønn på facebook. Endret 20. desember 2011 av Raindrops 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #1976 Del Skrevet 20. desember 2011 Glad jeg slipper naive mennesker som tror kjæresten aldri gjør noen ting 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #1977 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg har lært at når man deltar i et forum/ kommenterer en blogg/ skriver i et kommentarfelt på nett, da sier man samtidig ja til å bli behandlet helt jævlig. Man skal godta det på nett. Det må foventes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 21. desember 2011 #1978 Del Skrevet 21. desember 2011 At stalking er helt legitimt så lenge man har en dårlig magefølelse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. desember 2011 #1979 Del Skrevet 21. desember 2011 Mhm. Slik som alle de kvinnene på KG som sier at de støtt og stadig titter på både pcn og mobilen til kjæresten sin. De kan da neppe finne noe hver eneste gang. Jeg tror det er langt flere som snoker uten å finne noe, enn de som faktisk finner noe. Pluss den andelen som finner uskyldige ting som er tatt helt ut av kontekst, tolkes i alle mulige retninger og blir blåst opp til de grader. Det er bare lettere å se de som finner noe, siden de umiddelbart løper på KG og lurer på hva i alle dager den kvinnelige kollegaen mente med "Ser deg senere da! " Ett fenomen som er beslektet med forskernes publiseringsbias, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnemjau Skrevet 22. desember 2011 #1980 Del Skrevet 22. desember 2011 Samlivforumet har lært meg å være veldig lettet over at jeg er singel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå