Gjest Bond Skrevet 9. desember 2011 #1941 Del Skrevet 9. desember 2011 Tråden ryddet for persondiskusjon, Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 10. desember 2011 #1942 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg har lært at det verst tenkelige er å lese samboerens meldinger, spesielt hvis du er dame. Det skittne undertøyet skal dama få se på, men meldinger - neida. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #1943 Del Skrevet 10. desember 2011 -At det er galt å lure på noe angående andre folk og stille spørsmål. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #1944 Del Skrevet 10. desember 2011 -At det er galt å lure på noe angående andre folk og stille spørsmål. hørt om privat melding eller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 10. desember 2011 #1945 Del Skrevet 10. desember 2011 at man må mene det samme som alle de andre, ellers blir man hatet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #1946 Del Skrevet 10. desember 2011 Det er greit å være OT i kjærledyrstråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #1947 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg har lært at jeg har ligget rundt.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #1948 Del Skrevet 10. desember 2011 jeg har lært at om typen min poker bestevenninnen min på facebook, da er forholdet så godt som over.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 10. desember 2011 #1949 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg har lært at jeg er felleshøl og oppsop, fordi jeg har hatt sex med flere enn han jeg var gift med. Men jeg trøster meg med at jeg er i godt selskap, det er flere enn meg som blir kalt dette . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 10. desember 2011 #1950 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg har lært at jeg er pedofil (liker når de indre kjønnsleppene ikke vises -> barnefitte) samt at jeg tydeligvis er homofil, da jeg liker tynne jenter -> 12 år gamle gutter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 11. desember 2011 #1951 Del Skrevet 11. desember 2011 Hvis visse personer her ikke liker/skjønner/er enig i det en skriver er en blåst i hodet eller idiot. Med tanke på diskusjonsteknikkene til disse tar jeg akkurat de beskyldningene egentlig ganske med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 12. desember 2011 #1952 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har lært at man har rett bare man sier en ting mange nok ganger. Det spiller ingen rolle om det motsatte av det man sier er dokumentert riktig; man har rett bare man påstår det. Dessuten har jeg lært at glukose ikke er et karbohydrat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. desember 2011 #1953 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) jeg har lært ( eller kanskje jeg bør si "jeg har innsett") at det ikke er lurt å legge seg å sove selvom klokken er midtnatt, for det er jo da man går glipp av alt action`en her inne rart man blir avhengig av kg eller?? Endret 12. desember 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. desember 2011 #1954 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har lært at man har rett bare man sier en ting mange nok ganger. Det spiller ingen rolle om det motsatte av det man sier er dokumentert riktig; man har rett bare man påstår det. Dessuten har jeg lært at glukose ikke er et karbohydrat. Hva skulle det ellers være? Protein? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #1955 Del Skrevet 12. desember 2011 hørt om privat melding eller? Ja, kanskje jeg skal sende deg en PM hvis jeg lurer på hva det feiler venninna mi eller noe av den typen innlegg folk her lager. Makan til surhet på enkelte her. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 12. desember 2011 #1956 Del Skrevet 12. desember 2011 jeg har lært ( eller kanskje jeg bør si "jeg har innsett") at det ikke er lurt å legge seg å sove selvom klokken er midtnatt, for det er jo da man går glipp av alt action`en her inne rart man blir avhengig av kg eller?? Dette har jeg også lagt merke til, og jeg løste det med å sove på dagen og være oppe på natten, nå som jeg er arbeidsledig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #1957 Del Skrevet 12. desember 2011 Alle nerder har uren hud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1958 Del Skrevet 13. desember 2011 At selvforherligelse er veien til popularitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 13. desember 2011 #1959 Del Skrevet 13. desember 2011 At Brokeback Mountain er en dokumentar som tar for seg hva alle menn driver med på telttur. Og at alle menn tafser, grafser og kliner på andre menn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 13. desember 2011 #1960 Del Skrevet 13. desember 2011 At Brokeback Mountain er en dokumentar som tar for seg hva alle menn driver med på telttur. Og at alle menn tafser, grafser og kliner på andre menn. Tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå